AnaM

ponedjeljak, 16.03.2020.

Recepti moje bake…


Omiljeno je u časopisima objaviti da je to od „moje bake“. Sve su bile domaćice de lux…i sad je to kao moderno. Bakina čipka, bakin nakit, bakini kolači, bakin deka. Ne znam u kom su stoleću te bake živele i sigurno su imale plakare kao neboder da sve to sačuvaju. Sadašnje bake su sasvim drugačije, verujte mi na reč.
Nađoh tako jedan recept sa mrkvom (A vitamin je jedini koji se dobije kuhanjem iz mrkve)
Kaže, dinstati dok voda ne ispari.
Ni mrkve nisu što su bakine bile. Kao da sam gejzer otvorila, ona vodurina nikad ispariti…
Ništa meni bez Googl-a
Naravno, ne slažu se mišljenja, moram potražiti i treći sud (ne kofu, zdelu, čašu).


I evo me na blogu, razmišljajući da li da prospem onu vodurinu koja neće u vasionu, ili da se preselim sa kutlačom u kuhinju.
Možda budem sretna, pa vitamini, provitamini i ostali tandrmoljci zagore…
Baka je baka, ali ništa meni bez mene.
Nije lako bilo baki. Imala je samo čist zrak, vodu sa izvora i hranu bez hemiskih začina.
Ja uživam u čarima civilizacije uz internet, alkohol (neko pije, nego pere ruke), asepsol, i susjede kojima samo mašem.
Baka se družila, ja sam u samoizolaciji.
Gde je taj ormar bake… idem u njega.

- 08:23 - Komentari (40) - Isprintaj - #