AnaM

četvrtak, 06.02.2020.

Iznenađenje…


Zvoni mi telefon.
Sigurno neki davež zapitkuje. Zvoni mobilni
-Ko te šiša, gledam film.
Telefoni u duetu deru se… Pogledam onog izdajnika mobitel, na njemu piše ko zove. Susjeda.
Šta ću, film je film, ali možda ženi pozlilo.
Dižem slušalicu, pikam mobilni susjeda na oba plače, rida.
-Uf… što se dešava.
-Jesi li dobro??
-Što se ne javljaš, da mogu došla bih do vrata, ali nemam snage od suza.
Bacam one zvrndače i trk kod susjede. Ona sva raščupetana, suza suzu stiže, ne može da govori.
-Muž…
-Da li je živ?? Saobraćajka??
Odmahuje glavom.
-Muž…
-I što se dogodilo??


-Muž, obećao iznenađenje da budem kod kuće. Šta mi je sve prošlo kroz glavu, krstarenje, nakit, nešto što godinama želim. Spremila sam svečani ručak, doterala se, čekam. Sva sam se zajapurila od nestrpljenja Javlja mi se mobitelom nepoznati broj.
-Imamo nešto za vas. Da li ste kod kuće??
-Tu sam, i sva treperim.
-Otvaram vrata, ogromna kutija. Drhtavom rukom potpisujem. Šta li mi je kupio?? Nešto veliko, u magnetovanju mislim šta bi sve to moglo biti. Javlja se muž
-Da li je stiglo??
-Stiglo, stiglo-sva sretna mu odgovaram.
-Dobro, i u čemu je problem pitam-Čemu tolike suze??
-Iznenađenje… jeca u kutiji pribor za pecanje za njega i prijatelja, sve na našu adresu naručili.

- 19:44 - Komentari (22) - Isprintaj - #