AnaM

nedjelja, 02.02.2020.

Kupoprodaja…


Nikad mi nije povijest bila jača strana, ako je to uopšte povijest.
Mislila sam da živim u kapitalizmu kao posledici socijalizma, komunizma ili već tako nešto.
U maštarijama sam u feudalizmu princ, konj, trubaduri, krinoline i parfemi.
Kad se kupiju i prodaju ljudi to mu dođe robovlasnički sistem. Robovlasnici uživaju, a robovi se zlopate. Što bi rekli astrašno ako si rob, ili diiivno ako si ona druga strana.
Ako može ja bih se pribeležila za onu stranu koja uživa.
Čitam u novinama ova pevaljka uzela 50, druga 20, treća 25, hiljada evrića.
Gledam je, ona onako zategnuta, silikonče tamo, silikonče vamo, napućila usta, baš ženska i pol.
Dere se onaj na TV komentator prodali nogometaša za 1,3, 10 milijuna evrića, a tek košarkaši. Baš bi mi jedan pasovao, onako za vikende.
Kupim jednu pevaljku Glavnokomandujućem,


Nogometaša meni, pa krenemo u život.

Nije problem koga izabrati, izbor veliki.
Potpišem ugovor na godinu dve, pa ako se pokaže dobro produžim, ako ne, nabavim novog.
Ima majušni problemčić koji može da mi pokvari vikende. Da i odbacim onu pevaljku, nemam evriće…
Uvek nešto kvari uživanja.

- 20:23 - Komentari (33) - Isprintaj - #