AnaM

četvrtak, 02.05.2019.

Mrzim bube…

Mrzim bube…
Nastavak…
Mrzim bube koje nisu čak ni bube nego pauci, kaže Googo.
Ta beštija mi je sve poremetila.
Prvo sam imala stres dok je Glavnokomandujući, kojim je jedina praksa bio Albi, izvadio tog jarca koji mi se zabo u nogu. Vuče G. ali bubetina-pauk se ne da. Kad je taj krpeljetina vidio da će ga ovaj nadvladati jer je i veći i vežba neko mlataranje koje se zove borilačke veštine, popustio je i izašao van, ceo. Svaki i najmanje pristojan bubetan bi se zahvalio na večeri, podigao šešir i uz mali naklon izašao. Ovaj moj prostak, ne samo da se nije odmah da van nego me je još i popljuvao.
Baš se ovako natrćio (google)


Muke su išle dalje.
Naterali mi kod doktora.
Ne volim ići kod njih i pokazivati ono što je pokvareno. Nikad nisu zadovoljni, uvek traže još neke gnjavatorske stvari, to zovu pretrage. Pipkaju tamo gde boli, postavljaju neugodna pitanja i nije im to dosta, nego ti vade i krv iglama od pola metra.
Posle svih muka, uzela sam te papire i odnela u apoteku. Za papire sam dobila gomilu lekova. Nažalost uz papire su mi tražili i gomilui novca. Duša me boli što sam sve mogla kupiti. Da je živa ona mala beštija, sad bih je ubila.
Vrhunac svega je što mi je muka od onog odvratnog leka i moram pojesti gomilu hrane, pa ležati kao da sam u devetom mesecu i sve tako 21 dan.

Drugi post na istu temu, ili kako V kaže treći.
Nadam se da neću 21 dan o tome pisati

- 18:03 - Komentari (24) - Isprintaj - #