AnaM

ponedjeljak, 02.01.2017.

Romantičari ili ne ??


Obožavam prave muškarce.
One koji znaju s gitarom doći pod prozor, a da im ne zasmetaju susjedi iz nebodera koji više ne bacaju bokale vode na njih, nego one plastične boce Coca cole, ili mineralne od 1.5l, srećom prazne.
Pravi muškarac zna napisati stih, divi se treptaju mjesečevog zraka na kapljici rose na listu zaborava i sunčevom zraku iz njenog oka koji dopire pravo iz duše (pri tome mu ne treba ni laserski nož ni neka slična kirurška intervencija).
Njegova ljubav je čista dopire ravno iz srca, dobro, možda je malo niže, ali nećemo sad detaljisati.
Onaj pravi sigurno je za blagdane svoju dragu odveo na romantično putovanje i to na sunčane Karibe s plažom i valovima koji zapljuskuju noge, ostavljajući u pijesku tragove ... tamo neke tragove, stope, neke romantike valjda. Meni taj pijesak i nije nešto drag jer se uvlači gdje ne treba i na plaži moraš izvoditi trbušni ples da ga izvadiš jer strašno žulja, a ne možeš se pred ljudima češkati.
Poslije podne romantičar ima moć da te prebaci u bjelinu Alpa na snegovite padine, romantika za ubiti, većini, meni je malo klizavo i hladno, a padanje sam doktorirala na suhom. One drvene, plastične, kakve god, skije, koje jure kao lude i ne možeš se ni slikati jer čim namjestim nogu graciozno,nakrivim glavu i nabacim zavodnički blesav osmijeh pokazujući zube jadnom fotografu, one polete, a ja ostanem sjedeći na snijegu.
Romantičar ti donese šampanj u kadu u kojoj sjediš našminkana,sa mašnicom na vrh glave i pola metra dugim trepavicama, u nekoj pjeni, a okolo svijeće. To nisam doživjela u mojoj majušnoj kupaonici, jer se tuširam, pa se svijeće ugase, a vino razblaži ... ni špricer ne volim, a tek šampanj s mlakom vodom…
Vjerojatno sam nesposobna prepoznati pravog romantičara.
Kad mi je prije neki dan pukla cijev u kuhinji, moj realista ju je popravio i izgledao je više smiješno nego romantično, onako mokar s alatom i krpama na sve strane. Smijali smo se kao budale dok smo pili pivo, nagrada "majstoru".
Umjesto Kariba došli su prijatelji na večeru.
Na TV one golišavke, tko voli neka izvoli, mislila sam da im je dosadno jer zijevaju i pokazuju svoje atribute, ali ne, to je samo starleta koja je riješila propjevati, pardon, otvarati usta.
Na trgovima glazbenici koji nisu našli bolju tezgu, urlaju puštajući one vražje zvučnike na najjače pa još otskakujem od zemlje... ali moderno, pa sam morala gvirnem ostati u trendu ...
Sve u svemu, ne dam jednog dobrog realistu za tri romantičara ...
Svatko ima svoj izbor.


Nagradno pitanje.
Ovo je dio slike, a tko ili što je na njoj ??


Odgovor u sljedećem postu.

- 10:34 - Komentari (20) - Isprintaj - #