AnaM

ponedjeljak, 28.09.2015.

Daru se u zube ne gleda...


Zvrrrrrrrrrrrrr ... zvrrrrrr ... urla fiksni telefon.
Trčim po kući tražeći ga jer se nitko živ me ne zove preko njega. Mobiltel svi nose kao ovca klepetuše, da ne mogu pobjeći. Ne mogu reći ni da nisu čuli jer taj baksuz zabilježi i tko je zvao i u koliko sati i koliko puta. Ne možeš otići na miru ni na WC da se on ne oglasi.
Mora da je to netko tko ima preko 50 godina, jer u to doba mobiteli počnu volšebno zračiti i napadati onog sirotana koji samo kaže halooo. Za mladje nema za sada vidljivih problema jer se oni ne rastaju od tih tandrmoljaka ni sekundu.
Jedva nadjoh u trećoj sobi telefon ispod popluna, jastuka, neke knjige i ostalog simpatičnog nereda.
Cijeli svijet se javlja sa Halo, ja kažem, meca. To me drži od doba kad smo mama i ja imale iste glasove (telefon navodno siječe neke valove i slične gluposti). Mama je objasnila da mene traže sve sami prostaci koji se uopće ne pretstavljaju, i kako joj je neki moj obožavatelj rekao
-Tko to tako lijepo cvrkuće
-Mecina mama ...
I tako ja kažem
-Meca
-Andreja ovdje, meco
Prebirem po ono malo pameti koja je to Andreja. Imam nećakinju Andreu, ona sigurno nije, imala sam i prijateljicu, ali je to prestala biti od kad sam je pitala da li Andrea ima j ili ne. Ne znam zašto se naljutila.I ta kaže meni da je moja susjeda i da sam dobila pizzu na dar.
Tu ja malo zastanem, da Andrea nije Danajac, ne vjerujem u darove. Ona samo melje. Te koliko nas ima u kući, te da će donijeti odmah baš onu koju ja volim, te da se nada da ćemo biti prijateljice. Sumnjivo to meni, ali što ga znaš, možda stvarno. Ja se pomalo opustila i ona sva sretna što ja tako dobro saradjujem. Prevrćem ja oči, pišti mi mikrovalna, zvoni mobitel, ali ona me ne pušta.
-U koliko sati da donesem pizzu.
Tu se ja upaničim, da li je sve spremno, ima li prašine na TV ekranu, da li sam dobro izluftala stan ...
-Andrea, rekla si odmah, ali nije hitno.
-I za koliko osoba pizza treba ??
Malo mi neugodno, dar je to, i stidljivo kažem.
-Hvala, za dvije osobe je dosta.
-Ne bih vam savjetovala da uzmete za dvije osobe jer onda plaćate i dostavu, a ako uzmete za 4 i više imate popust 10%
I što joj na sve to odgovoriti ??

- 08:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #