AnaM

srijeda, 06.02.2013.

Serije na TV


-Gledaš li ti serije??
-Gledam, gledam, kako ne bih gledala.
-Koju sad gledaš??
-Onu, stranu, zgodnu, ljubavnu.

Bilo me je sram priznati da momentalno ni jedna serija nije zakupila moju pažnju.

-Pričaćeš mi za vikend, jedva čekam da čujem koja ti se najviše dopada. Ja najviše volim indijske.

Auuuu, šta ću sad??
Dodjem kući. Energično uzmem onu pipkalicu kojojm se biraju kanali i krenem u istraživanje.
Indijska serija.
Toooo... htedoh da viknem, ali oni me sa ekrana strogo gledaju pa se i ja primirih.
On je gledao značajno Nju. Onda je Ona gledala još značajnije Njega, onda su tu bili neki ljudi koji su gledali prvo Njega, pa Nju, pa su se gledali medjusobno. Napeta situacija. Posle gledanja cirka 15 minuta, On je značajno pogledao u Nju, Ona u Njega, familija od jedno deset članova se gledala medjusobno, pa Nju, pa Njega, pa ponovo Nju... on kroz trepavice, ili Ona to beše, gledajući reče

-Moram da kažem

Opet gledanje, On, Ona, Familija, pa ukršteno, tako jedno 10minuta, pa on ponovo

-Kazaću ti

Gledanje, On, Familija, pa malo drugim redom, neko poče da plače, neko samo gleda...
Suze idu nekako sa strane, šminka se ne razliva, a ima je brat bratu jedno kilogram na svakom licu.
On se okrene Njoj, i taman mislim sad će da joj kaže kad se on opet okrete familiji.
Neko podiže ruku i svi počeše da izbezumljeno gledaju tu ruku. On, krenu pogledom ka Njoj, ona gleda uplašeno ruku,
Muzika sve jača i jača.
Sad će da kaže, mislim ja, ali ponovoo gledanje u krug, ona ruka obrisa suzu svi gledaju zadovoljno još 10 minuta...
On otvara usta da najzad kaže i ja onako zanesena napetom situacijom, a i radnjom koja već izmiče kontroli zbog svoje brzine, dreknuh

-Gukni već jednom!

On se okrete, mora da me je čuo čak u Indiji koliko sam se razdrala, pa poče da gleda mene. Ne izdržah uzeh onu pipkalicu i okretoh na drugi program. Očito mi indijske serije ne leže...

Šta ću sad da priznam da nisam gledala nema šanse... Znam, rečiću da mi se dopada kako On izgleda, da je Ona malo čudna, da se nadam sve će biti dobro, ljubav će pobjediti. Imena ionako niko ne pamti... pročiće mi.

- 22:39 - Komentari (35) - Isprintaj - #