Linkovi
Mail
luki69@net.hr

luki2.blog.hr

ponedjeljak, 31.01.2022.

Kinologija

Čudan dan danas. Mami je odobren njezin "pametni" lijek.
Danas je godina dna od kad nema Goldie...:((((( Sanjala sam je četiri dana prije nego što je uginula. Kao, nalazimo se na Črnomercu. I Goldie ušeta u nekakav autobus, koji krene...Trčim za njom - ali ne mogu je stići...:((((( Mama čeka u kafiću na istom tom okretištu, u nekom kafiću. Vraćam se njoj i govorim: kako će ona sama sada znati naći put?! :((((((
Do današnjeg dana se pravim, kad čujem vlak, da je Goldie možda krenula negdje na put vlakom, i da će se samo jednom vratiti....
Mama je tu, ostala.....Hvala Bogu, anđelima, ma svima....
Večeras sam, u spomen malenoj, odlučila otići na jedno predavanje o psima - DVD Prečko; osnove psihologije pasa, u organizaciji Kinološkog kluba "Samo psi". Izgleda da nisam baš puno zaboravila čemu me Goldie naučila....To mi je drago....

Zaboravila sam napuniti bateriju fotoaparata, ali fotke stižu s mobitela.:)))))





Ljubim!

- 22:23 - Komentari (12) - Isprintaj - #

subota, 29.01.2022.

Doručak



Današnji doručak: jedna banana, tri kiwija, malo đumbira....Narezati, staviti u Nutribullet. Dodati jednu malu žličicu meda. Malo vode. Sok od jedne naranče.



Nutribullet spretno odradio sve što je trebalo...

I čaša zdravlja je spremna!!!!



Šetnja - ovoga puta po Bundeku...

Ljubim!

- 23:09 - Komentari (14) - Isprintaj - #

Angels Body and Emotions i Noć muzeja 2022.

Danas sam, povodom Noći muzeja u 2022. šetala virtualnom muzejskom postavom Arheološkog muzeja Zagreb "Mumije - virtualni stari Egipat". Volim takve neobičnosti. Sjedim kod kuće i odjednom - eto me mrežno u starom Egiptu....:))))
Arheološki muzej u Zagrebu čuva najstariju Egipatsku zbirku u Hrvatskoj, a povodom stote obljetnice otkrića Tutankamonove grobnice, mapravio je virtualnu šetnju starim Egiptom.

Sreća da sam izložbu pogledala ranije, jer navečer sam imala predivno događanje: u Angels Body and Emotions Centru povodom mladog Mjeseca (01. veljače) bila je jedna predivna radionica, na kojoj smo meditirale, vježbale, otpuštale uvjerenja, pisale pismo, te se prisjećale svojih najdražih i iscjeljivale.....Atmosfera i djevojke - savršeno!



Divan završetak tjedna! Ljubim!








- 00:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #

petak, 28.01.2022.

Elena Ferrante: "Mraćna kći"

Dakle, književna večer u Kaptol Butique Centru!!!!

Na blagajni me čekala knjiga; Barcaffe je dijelio nove okuse svoje kave, a ja sam prije početka popila jedan fini Pelin Antique....:))))



Moj mobitel - na zaslonu Đole; i pelin još uvijek....



Moderator razgovora i prevoditeljica svih do sada kod nas prevedenih knjiga E. Ferrante: Ana Badurina.

Što reći?! Došla je i Alis Marić ("Čitaj knjigu"), koja se dosta povukla s objavama - ne slažem se sa njenim političkim stavovima, ali - recenzije i preporuke su joj i dalje odlične....

Inače, svih osam knjiga dosada prevedenih kod nas do kraja su mjeseca na sniženju (svaka knjiga je 20 posto snižena u Frakturi - najboljoj literaturi. I još dobijete platnenu torbu, s natpisom Ferrante zauvijek ili nešto slično).

U razgovoru sa prevoditeljicom saznala sam da ima odličan kontakt s ljudima iz Ferrantičine izdavačke kuće, da su uvijek dostupni za pitanja i da brzo regiraju kada ima neku dilemu oko prevođenja neke riječi ili nekog dijela teksta.

Također, ne slaže se sa torijom da romane piše bračni par - Elena je previše usredotočena na ženske teme, što je vidljivo i u filmu - koji je odličan i zaista vrijedan gledanja.

Tema knjige i filma su ženski odnosi. Majka - kćeri, majka - ljubavnica, majka - karijera, odnos među sestrama....Problematizira se tema tzv. nemajke. Može li netko tko ide za svojim snovima i karijerom biti dobra majka?! Zašto je tako teško biti dobar roditelj i slično....

Neću dalje otkrivati, da ne kvarim doživljaj onima, koji namjeravaju čitati ili pogledati film....Velika preporuka od mene. I za film, i za knjigu! Sjetite se da ne volim tužne završetke. Na kraju - ovdje toga nema....



Ideja da se spoje knjiga i film odlična je - Čitaj što gledaš zove se taj novi koncept Kaptol Butique Centra, a uz pomoć "Frakture". Book Club je odličan, i mislim da ću češće ovako otići "spojiti" knjigu i film.....



I na kraju još popust na Frakturine knjige...Može li bolje?! :))))) Uživala sam! Ispunjena, sretna. Sada čekam predstavu i radujem se - jer sluti na još jednu kazališnu poslasticu.....Sada već znam, čime je Elena začarala čitatelje....Emocijom!

Ljubim!


















- 01:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #

srijeda, 26.01.2022.

Bakina tajna

Bila jednom jedna anketa za potrošače. "Bakina tajna" je pitala kako mi se sviđaju njihovi proizvodi. I odradila sam ja tu anketu, na Zoomu, pola sata pitanja kako, zašto i što bi trebalo poboljšati, a što je dobro.....
Nadam se da sam pomogla. Uglavnom, u devetnaest sati navečer - dostavljač (naravno, ispitali su sve moje podatke, telefon, adresu....). "Imam paket za vas.." - kaže.....
I evo ga kakve su sve finoće stigle iz "Bakine tajne": ajvar blagi, pa ljuti, pinđur, pekmez šljiva, marelica....Sve ni ne stane u jednu fotografiju...









Pekmeziiii...



Eto, ljudići moji. Kako kaže Seve: dobro se dobrim vraća! :)))) Uvijek. Samo je pitanje vremena kad svatko dobije svoj račun na naplatu....
Netko je u plusu, pa kaže: preplatili ste iznos, a neki moraju nadoplatiti. Jer su ignorirali akontacijske rate.:))))

Znate li razliku između ajvara, pinđura i ljutenice?! :)))) Ajvar se radi od pečene crvene paprike, i naglasak je na paprici, patlidžana, ulja i šećera. Pinđur je sličan ajvaru, ali - vrag je u detaljima....Naglasak kod pinđura je na patlidžanu i rajčici, luku (crnom i bijelom), a ljutenica se može spremati i od termički neobrađene paprike, a u ljutenicu idu sljedeći sastojci: crvena paprika, rajčice, mrkva, crveni luk, bijeli luk, malo octa, sol, šećer....Znala sam za razliku između ajvara i pinđura, ali za ljutenicu nisam znala da ide više vrsta povrća. Čovjek uči dok je živ!!!!! Pogledaš, proučiš i naučiš! Ne praviš se da znaš - ako nemaš pojma! :))))))

Ljubim vas!


- 22:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #

Sushi



Neki na blogu ne znaju napisati ni "sranje" na engleskom! Dakle, postoji jedna fraza, koja se piše: shit of a day....U prijevodu: sranje dana :))))) Ljubim!

- 15:16 - Komentari (17) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 24.01.2022.

Nastavak..:))))

Imala sam baš puno posla, pa sam preskočila blog....Osvojila sam na Instagramu knjigu E. Ferrante, a pitanje je bilo urnebesno. Da zašto volim čitati. Pa sam se raspisala...:)))))) Tako da 27.01. imam književnu večer, film i predizanje knjige na blagajni! Kud ćeš bolje! :))))) Mama čita; ljudi - čita i ima koncentraciju na knjigu (inače, moj poklon). Juhuuuuu!
Eto, toliko ukratko. Pohvalim se knjigom, čim je se dočepam! :))))) Da zašto čitam...Mene našli! :))))

Meco, vidi:

Sad još malo, pa ću i ja tako! :))))) Imamo pidžamu iste boje! :))))) Drugu rukicu je sakrio iza, nije ju izgubio, bez brige! :))))
Šećerko - 5,6. Tako trebaaa! Bravo ja!
Ljubim vas!

- 20:22 - Komentari (20) - Isprintaj - #

subota, 22.01.2022.

Elena i Nastasja



Karta za film, a prije toga za književnu večer - Elena Ferrante: "Mračna kći"...

Počela me Elena pratiti...Ili ja nju :)))))))) Te film, te serija, te knjiga, te predstava....:))))) Nekaaaa! Tako treba.

Đole bi to rekao ovako: "Proganja me stalno Nastasja Kinski, svaki dan mi dolazi u san. Priča da me voli, onako odistinski, i vene zbog mene.Brine me polako ta lepa omladinka, ne mogu da odobrim njen stav..." :))))) "Paris,Texas" bih jako rado imala u svojoj DVD kolekciji....

Ljubim!




- 00:26 - Komentari (16) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.01.2022.

Kristal - drugi put



200 g pilećeg filea (količinu prilagoditi broju osoba, po želji), 1 manja cvjetača, 100 g graška, 1 Fant zapečena piletina 4 vrste sira, 200 ml vrhnja za kuhanje

Pileći file narezala sam na kocke, i stavila u manju posudu za pečenje. Cvjetaču sam odvojila na cvjetiće i rasporedila na piletinu; posula graškom. Sadržaj Fanta vrećice pomiješala sam sa 100 ml vode, prelila preko mesa i cvjetače.Na kraju sam sve prelila vrhnjem. Pekla sam 30 minuta u pečnici, na 200 stupnjeva. Vrhnje je dalo baš odličan, pun okus. Komad piletine ostao još od pripreme woka, pa je bilo krajnje vrijeme iskoristiti ju. Ukrasila vlascem.

Kasnije: kava i kupinovo vino. Iz kristalne bakine čaše.

Kad smo kod kristala, rado bih ponovila moj post o kristalu.
"Tko me imalo poznaje zna da volim balansirati između klasike i novoga. Tako sam, davnih dana, kad sam useljavala u svoj stan, imala razgovore o kristalu. Moja sestra je tvrdila da se njoj bakin kristal, koje smo nasljedile nas dvije, ne sviđa. i da joj ne treba.:(((( Još bolje za mene. S ponosom sam ga i s radošću preselila u moj stan. Kristal mi je oduvijek bio pojam nečega lijepog, nimalo kičastog, nečeg klasičnog....Nekada se taj kristal izrađivao u bivšoj Čehoslovačkoj, i to na način da se u Češkoj odvijao veći dio proizvodnje, a u Slovačkoj obrada, i onaj fini završetak. Zanimljivo je, također, da za vrijeme potresa u zagrebu nije stradala ni jedna kristalna čaša, iako su se mnoge šalice i čaše porazbijale...:(((( Baka čuva?! :)))) Volite li vi kristal? Ili ga uopće ne doživljavate?"

Današnje fotografije:







Ova zadnja predivna čaša je iz kompleta "Zlata Zuzana", koji je bio zaista poseban, a moglo ga se naći i kupiti u različitim bojama, od ružičaste, sive, plave.....Sastoji se od kompleta čaša za vino, za likere, za sok ....

Ljubim vas!

- 21:59 - Komentari (11) - Isprintaj - #

Neki ispunjen dan


Danas je baš bio neki dobar dan - odradila dosta prijevoda; nakon toga čitala za svoje zadovoljstvo; i na kraju se prisjetila Đoletovog koncerta u Novom Sadu prije dvije godine - zadnjeg koncerta na kojem sam bila...:(((( Zadnjeg koncerta u njegovom Novom Sadu...:((((( Radio Prva - Novi Sad večeras je puštao samo njegove pjesme u spomen na Bogojavljenjsku noć (koju spominje u jednoj svojoj pjesmi).....
I da - imala sam sreću i zadovoljstvo poslušati jednu divnu radionicu preko Facebooka....
Ljubim vas!!!!!Poslušajte tu divnu pjesmu: https://youtu.be/-9pkS8AtlPc

- 00:35 - Komentari (15) - Isprintaj - #

utorak, 18.01.2022.

Wok

Novi kavezić i ptičica na fotoblogu! Hvala!!!!!!
Danas je na repertoaru bio wok - piletina, kikiriki, poriluk, soya sos.....









Treba nam: piletina (pileća prsa, izrezati na manje komadiće) 250 g; 100 g poriluka, 100 g očišćenog neprženog kikirikija, 1 nasjeckana ljuta papričica, 100 ml ulja, 1 žlica Gusnela Dolcela, 50 ml soya umaka, 2 češnja češnjaka, malo đumbira (ja sam imala "pravi", ne u prahu), 50 ml bijelog vina.

Pileći file narezati na kockice, posuti Gusnelom.
Poriluk narezati na kolutiće, nasjeckajte češnjak.
Na ugrijanom ulju kratko prepeći kikiriki, izvaditi kasnije na poseban tanjur.
Ispeći piletinu 10 minuta, nakon toga je također izvaditi na tanjur.
Piletinu i kikiriki vratiti u tavu, pomiješati s porilukom.
U posebnom tanjuru pomiješajte nasjeckani češnjak, soya sos, đumbir, vino.
Ovom mješavinom zaliti popečenu piletinu i kratko prokuhati.

Dobar tek!



Evo moga konačnog rezultata. Prefino!!!! Riža i te kako ide uz ovu deliciju, ali jednostavno - nije mi se dalo.:))))


- 22:45 - Komentari (12) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.01.2022.

Vesna

Danas sam imala jedna telefonski razgovor, koji me baš uznemirio. Sjećate se Vesne, one moje najbolje maserke?! Zove mene Vesna (bila je nekoliko godina u inozemstvu) i ja se baš obradujem! Evo meni odlične masaže! Kad tamo: "Znaš, ja sam slomila obje ruke u laktu. I ne masiram više. Jedino što mogu je biti mentorica ljudima, koji sami žele masirati. Ja sam sebe previše iscrpila..." Uh, baš mi je bilo krivo! jer njene ruke su posebne. Znaju i osjećaju. Jer, zaista ne pretjerujem - prošla sam Europom, išla na razne masaže - ali, ni jedna nije bila kao Vesnina. Ruke su bile njen alat! Alat, ljudi moji!!!!!!
Tako razmišljam, nikad zaista ne znaš gdje te što čeka. Ili moja Jelena, najbolja prijateljica iz osnovne...Nije se upisala na Likovnu Akademiju u Sarajevu, bila je prva ispod crte. Nije ona ja, nije se išla boriti, vikati, tražiti...:(((( I na kraju sam pomislila: tko zna što bi joj se u Sarajevu bilo dogodilo tijekom rata...:((((
I tako - za svako zašto postoji neko zato...Samo što mi to odmah ne možemo ni shvatiti, ni prihvatiti...Kad naknadno saznamo neke stvari, onda sve postaje jasnije i vidimo da svako zlo nije za zlo....I da tu ima i malo dobroga....
Bar ja, možda naivno, nastojim to tako tumačiti....Kako ono: nikada ne znaš gdje te sreća ili nesreća čeka...Jer da znaš....:)))))) Bio bi čarobnjak svoga života.
Ali, svi smo mi mali čarobnjaci, i ovako i onako. I svi ispunjavamo neku svoju životnu svrhu. Zar ne?! Ljubim! Ps: prosjek današnjega dana popravio je i odličan Zoom o Slovačkoj književnosti. Poslastica!!!

- 21:44 - Komentari (10) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.01.2022.

Gajbica i pokloni





Nova gajbica, sva ogledalca i igračke oprane i očišćene. Papigica uživa!!!! Gajbica ide u visinu, a ne u širinu kao ona prošla. Čvršća je i veća. Uživancija! Radujem se zbog ptičice!

A poklone sam dobila i ja:



Kupinovo vino, praline bez šećera, Franck kava, i najveće veselje - igračka, kao moja Goldie...Najprije sam se rasplakala, ali sada mi je drago da je imam (makar i ovako, kao igračku.)......Tu je još i bazen za ptičicu, i jedan mali ukras sa likovima cockera, koji se može negdje objesiti.....

Gogoo, sada posebno za Tebe! Zadnje mandarine:





Eko jabuke....

I smokve od mojih:



Valjda sam Ti se bar malo iskupila!


Ljubim vas!

- 23:05 - Komentari (15) - Isprintaj - #

subota, 15.01.2022.

Pizza mix :)))) i gajbica



Pizza tijesto (kupovno) premazati umakom od rajčice...



Staviti sir (već prethodno narezan) i origano....



Na sve to ide i šunka....



Jedna manja kobasica....

Zarolati....i:



Nakon trideset minuta i pečenja na 180 stupnjava spremno za konzumiranje!:)))) Dobar tek!



Ovo je razbijena ptičja gajbica:





Sutra ćete vidjeti novu gajbicu! Jako se veselim!!!!! I novi bazen za ptičicu!!!! Juhuuuuu!

Evo "krivca" Marka, koji je uništavao gajbicu ptičici:)))), s novom gazdaricom u zauvijek domu. Ljub!!!

- 21:42 - Komentari (12) - Isprintaj - #

petak, 14.01.2022.

Kalendar br. 2



Stigao Đole kelendar! Predstavljam siječanj!

Bila navečer na dobroj kavi i razgovoru; sutra ili prekosutra dolazi mačkarica, koja me uvukla u svijet čuvanja maca....Jedna kavica u Mc Donaldsu - idealno za druženje i razgovor. Donosi mi i novi kavezić za pticu!!!! Jupiii! Jer je stari kavezić uništen - zaslužan je mačak Marko!!!!:))) Marko uživa u novom domu; javlja se slikama....Iz Njemačke. Žalosno je da je dom morao potražiti negdje vani, a ne ovdje, kod nas ....Nitko se nije javio :(((( Nitko!!!!

Ljubim!

- 23:33 - Komentari (7) - Isprintaj - #

Ginger kolačići



Dobih kutiju ginger kolačića.....



Srca vam ostavljam...Ljubim!!!!

- 00:01 - Komentari (10) - Isprintaj - #

srijeda, 12.01.2022.

Muf

Uz odgovor Meci na komentar iz prošlog posta, nekoliko fotkica - Tatry....Muf je bio bijeli i prekrasno grijao ruke....A ova kapica, s kojom ponosno poziram, kao i s djedom br. 2, nestala je u sniježnim bespućima...Plela je baka; bila je krasna, zelena....



Muf, bijeli....



Okružena životinjicama i ljubavlju od malena....vjeverice predivne...Moja draga mama, djed br. 2 i ja....



Zelena kapa, tada zadnji put viđena na meni...:)))) Ljubim!

Ps: A to je tek početak divnih uspomena! Za one predivne, studentske zaslužna sam sama - kao i za sve seminare i putovanja tijekom studiranja....Moj rad, moje znanje, moja volja i želja....I kad sam sve to pozavršavala - moja Goldie, nova stranica života i neka nova putovanja na izložbe :))))) Eto! Lijepo!

- 18:45 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 11.01.2022.

Rukavice



A u ovako lijepom pakiranju - nove rukavice. Stare, crvene - sam ostavile negdje, voze se valjda tramvajem...:((((

Divne, smeđe. Idu na sve!!!!!

I knjiga je stigla:

I nova fotografija na ekranu mobitela:


Kalendar Đole B. u pripremi...U petak bi trebao biti gotov....

Ljubim!

- 23:40 - Komentari (9) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 10.01.2022.

Elena Ferrante

Pripreme za odlazak u HNK i Elenu Ferrante: "Genijalna prijateljica"......Naručila u knjižnici, da stignem pročitati prije predstave.....Pa da vidimo! Zanima me, jako. Glumačka ekipa je odlična....

Dobila sam kartu za 02. veljače. Uz testiranje. Jer HNK ima neke predstave koje ne zahtijevaju Covid potvrde, a ova zahtijeva. Meni trećega, znači dan kasnije, treba potvrda - tako da jednim udarcem dvije muhe. :))))



Ljubim!


- 21:59 - Komentari (20) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.01.2022.

Hladno jeeee...:))))

I zato treba piti nešto toplo! Jučer: novootvoreni "Kraš" na Trgu Bana Jelačića.


Za mene vruća čokolada, za Anne velika kava.....

Ala Turka...:))))
Za kraj jučerašnjeg hladnog, ali lijepog dana - posjetila sam Z-Centar u Španskom, priv put od kada se otvorio. A kad sam već bila tamo - obavezno je ući i u City Center One..:)))))

Danas su nestale zadnje sarme....:))))

I za kraj - planirala sam napraviti štrudlu od višanja. Nemam više zamrznutih višanja, pa će ovoga puta biti štrudla s višnjama s višnjama iz kompota. Mislim da će biti još bolja.....
Eto, nikad odmora :))))) Ljubim!

PS: Gotova štrudla! Uspjela mi je odlično. Šećera sam stavila minimalno!!! A ipak ima super okus! Evo fotkica:




- 19:11 - Komentari (21) - Isprintaj - #

petak, 07.01.2022.

Nije sve crno - bijelo....svijet je lopta (pre)šarena....

Novaka su pozvali u Australiju, uvjeravajući ga da će sve biti dobro, i da će uz ostalih dvadeset i nešto igrača dobiti izuzeće. Ali - ostali su normalno ušli u zemlju, dobili izuzeće - a Novak nije. Sad, i da ga puste da igra - zagorčali su mu sve, i njegova bi pobjeda bila jako upitna - ne znam tko bi se nakon svega uspio usredotočiti na turnir.
Kao da se Novaku već neko vrijeme poručuje: malo previše pobjeđuješ, ne može to tako....I nema to nikakve veze sa njegovim porijeklom, nema veze što je Srbin - nego naprosto - previše je dobar. I bilo tko na njegovm mjestu, s njegove pozicije - kad tad počinje iritirati. Teško ga je dobiti na terenu - pa ga pokušavaju uništiti psihički. Rastrojiti ga. Obitelj. Podršku koju ima....No, vjerujem da je jak u glavi - i da će izdržati.
Znači, ne radi se o izuzeću za njega - nego puno širi krug ljudi - kojima su dozvolili ono, što je Novaku iz nekih razloga zabranjeno. Dao se namamiti u klopku - da, samo dođi - a onda ćemo Te popapati...Razumijem i njegovu želju da igra - jer to je jedino u čemu je najbolji i naravno da želi igrati, ne ispasti iz forme. Ovo je, ipak, trebalo preskočiti. Zaboraviti Autralian Open i koncentrirati se na sljedeće turnire....Njegov izbor - sam je odlučio. Ali, da je nepravda - nepravda je prema njemu.....

Drugo: Splićanin na slavlju u Beogradu. Čovjek se, navodno, spremao šest mjeseci za taj doček Nove u Beogradu. I otišao - s prijateljima....U "Gotiku" , zajedno s grupom prijatelja, sreo ekipu iz Zadra. Došlo je, navodno, do nesporazuma oko boce pića...:(((( I tko zna što će sada biti :(((( Jako mi je žao...Poklopile su se neke okolnosti, događalo se nešto neplanirano - i eto nevolje :(((( Najviše mi je žao oca i tog mladog života...:((((
U Beogradu nikada, ali nikada ne bih otišla na splav s ekipom - ako nemam i nekog "domaćeg", koga dobro poznajem....Na splavu sam bila jednom, s prijateljicom. Klanjali su joj se, i ja sam se osjećala dobro i zaštićeno, ogrnuta njenim šarmom i imenom...Sama - ne bih se osudila otići....A ovako sam imala doživljaj divne hrane, pića, glazbe - svega...Violina svira samo za moje uši dok jedem...Ahhhh! Predivno! Ali!!!!! Ali, uz domaćina!!!!!!!!

Proputovala sam gotovo cijelu Europu, što sa seminarima i dok sam studirala ljetne rezidencije - od Praga, Wroclawa, Bratislave, Londona......Tu su, naravno, bile i pripreme prije odlaska. Gdje idem, što želim vidjeti, koliko žu stići, gastro lokacije, fotoaparat - što slikati i što je zanimljivo za izlete u okolici....Tek tada putovanje je pravi, pravcati doživljaj....Nakon takva dva tjedna, na primjer, osjećala sam kao da sam proživjela jedan prekrasan, mali život....I nikada se ništa ružno nije dogodilo. Treba biti promišljen.

Eh, kada bi znali što nam gdje život sprema - ma, možda bolje da ne znamo. Od straha bi, vjerojatno, zaboravili živjeti.....

Mama je počela čitati i knjigu - što je odličan znak. Kada sam, na primjer, bolesna ili mi je loše - najstrašnije je što nema volje ni pisati ni čitati. Noi gledati televiziju...Ni pričati...:(((( Eto, tako da vjerujem da zaista mama ide prema oporavku....

I da- Papa me se "dojmio" sa izjavom o kućnim ljubimcima i djeci...;(((((( Inače sam baš poznata po "sebičnosti", dakako. Svatko tko me poznaje, zna da sam izuzetno "sebična" :(((((( E, svašta.....

Ljubim!




- 21:34 - Komentari (13) - Isprintaj - #

četvrtak, 06.01.2022.

Čestitka

Svim dragim prijateljima pravoslavne vjere želim sretan Badnjak i sretan, najsretniji Božić do sada. Mir Božji, Hristos se rodi.
A ostalima: na dobro došla Sveta tri kralja (Bogojavljenje).
S ljubavlju, vaša Luki

- 18:45 - Komentari (11) - Isprintaj - #

srijeda, 05.01.2022.

Udruga "Pobjede" - Osijek

Danas sam, između ostalog, preuzela svoj kalendar za 2022. godinu. Naručila sam ga preko "Prijatelja životinja", a novčeke će dobiti Udruga "Pobjede".... Ove su godine udomili nekoliko cockerića...Divni su; jako lijepo brinu o životinjama. A imaju i konje, svinjice, ovce.... Ma, sve!!!!
Evo siječnja, sa wuf manekenom Nenadom.

Iza svake fotografije je i priča svakog od manekena. Pa evo što kaže: "Pa di mene nađe, pa ja jedva da se ičeg sjećam. Kažeš: de, Neno napiši ajd, pismo onom ko te ostavio.
Pa kako, pitam te ja,
kako da je pišem išta kad sam bio toliko mali, da
nisam znao nit grist. (et već onda ste mogli znat da sam šonjo),
nit zapomagat, ništa! Kažu mi da sma bio ko bubica kad su me doveli u Azil,
da nisam pustio glasa, da sam stiso grlo, oko (srce?)
i da su znali da će na mene jednog dana padati srednjovječne žene.
Moš mislit, nijedna još do današnjeg dana pala nije.
Okej, jednom je jedna pala preko mene
al to dok je pokušavala dodvorit se jednom vrlo malenom, vrlo čupavom i vrlo bijelom psu.
(Nisam rasist, pa odkud ti to?! Ja da sam čovjek ja bi biro po očima - iz njih viri sve šta vrijedi
o nekom znat!
A nisam ni ljubomoran, jer da jesam i da sam zavidio svakome ko je udomljen,
da sam za svaku tu ljubomoru izgubio po jednu dlaku, ja bi bio ćelav pas do sad.
Ženska glavo, pa ja ulazim u desetu godinu azila! Znadeš li kolke sam ja ispratio?!

Eee, nasekira me sad....
Al hajd, moram ti napisat taj tvoj intro u kalendar,
mislim kak bi ljudi znali o čemu se radi,
a i obećala si šetnju, to je uvijek uvjerljiv argument u azilskim uvjeravanjima.

Uglavnom svi će napisat pismo onome odnosno onoj zbog i od kojih su ostavljeni, napušteni,
azilanti.
Ja neću, jer nemam kome.
Ja sam milion puta napušten.
I pamtim svako napuštanje.
Mislim, naposljetku, sve je to isto sr.....
Svako okretanje glave od mene u trenutku kad ti izgovaraš: "Neno ima alergije",
ubrzavanje koraka od mene u trenutku dok ti pokušavaš
"al stvarno nije ništa strašno, zapravo mu prašina puno smeta što znači da mu je Azil
loše mjesto za život..."
I prelaženje očima na druge pse dok te više ni ne čuje
"...al Neno je stvarno divan..."
A ono tvoje "ima 10 godina i u azil je stigao kako beba..."
to ne žele ni čut.
Ne žele se loše osjećati što takvi kao ja
stvarno, zaozbiljski,
postoje.

Nisam, nisam zavidan drugima,
nek žive i uživaju u svakom danu.
Jer život je zelen i plav i bijel i miriši nekad zumbul posađen pred kuću
a nekad na kišu koja vuče korijene s juga. Život je topao, prekriven dekicom od flisa
i može ga se stavit u ramu pa na policu. Život je živ.
Život voli, on pozna muziku i smijeh
i mir.
Barem ga ja takvim zamišljam,
Ne, ja nema kome da pišem.




- 18:52 - Komentari (13) - Isprintaj - #

utorak, 04.01.2022.

Stigla sam....

Prepun Flixbus iz Splita prema Zagrebu...Pomorci hvataju večernje letove u Zagrebu...Studenti se vraćaju nakon blagdana...I ja.:)))))
Malo umorna, ali presretna. Kako je lijepo kad Te dočeka na stolu jedna čokolada. I još Ti susjeda kaže da je ptičica, koju mi je hranila, bila dobra. I navodno - zahvalan slušač...:)))))

A onda se lijepo spakiraš u svoj večernji "šlafrok", iliti kućni ogrtač. I još malo pišeš na računalu. I razmišljaš o svojima u Splitu, koji već odavno spavaju. I o njihovim dnevnim ritualima.....I smiješiš se u sebi....

Ljubim vas iz Zagreba!























- 23:32 - Komentari (14) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.01.2022.

Zadnji dan Splita....

Zadnje kavice, zadnji susreti prije polaska za Zagreb sutra.....Bilo je predivno - ponovilo se vrlo brzo!!!! :)))))


Moja zagrebačka Anne u Splitu...Znate li da smo prvi put popile kavu izvan Zagreba?! :))))) Došla je posjetiti svog dragoga. Hotel "Central", sjedili smo vani. Toliko je lijepo i toplo bilo.



Mama je u dobrim sestrinim rukama; zahvalna sam jer se stvarno trudi sve posložiti: i školu, i nećaka, i kuhanje i mamu....Svaka joj čast! Sretna sam da sam mogla bar malim dijelom sudjelovati i olakšati joj.

Toliko iz Splita. Sljedeče javljanje iz Zagreba.

Ljubim vas!

- 18:11 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2022 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2024 (20)
Ožujak 2024 (24)
Veljača 2024 (18)
Siječanj 2024 (20)
Prosinac 2023 (25)
Studeni 2023 (26)
Listopad 2023 (28)
Rujan 2023 (16)
Kolovoz 2023 (18)
Srpanj 2023 (22)
Lipanj 2023 (30)
Svibanj 2023 (27)
Travanj 2023 (28)
Ožujak 2023 (26)
Veljača 2023 (23)
Siječanj 2023 (24)
Prosinac 2022 (25)
Studeni 2022 (26)
Listopad 2022 (29)
Rujan 2022 (25)
Kolovoz 2022 (22)
Srpanj 2022 (22)
Lipanj 2022 (21)
Svibanj 2022 (28)
Travanj 2022 (29)
Ožujak 2022 (25)
Veljača 2022 (24)
Siječanj 2022 (25)
Prosinac 2021 (23)
Studeni 2021 (24)
Listopad 2021 (28)
Rujan 2021 (26)
Kolovoz 2021 (29)
Srpanj 2021 (31)
Lipanj 2021 (22)
Svibanj 2021 (28)
Travanj 2021 (28)
Ožujak 2021 (22)
Veljača 2021 (28)
Siječanj 2021 (14)
Prosinac 2020 (27)
Studeni 2020 (23)
Lipanj 2018 (1)
Opis bloga