Psi na godišnjem odmoru

05 svibanj 2021

Ovih dana aktivno se bavim listanjem oglasa.
Ništa ne kupujem.
Ništa ne prodajem.
Želim pronaći lijepi apartman, na mirnom mjestu, negdje kraj mora ( prvi red do mora nije uvijet ), u kojem bih moja supruga, pas i ja odmarali osam do deset dana.
Tražim mjesto gdje bih mogao , nekoliko puta dnevno, prošetati svog kućnog ljubimca, bez da me netko gleda ispod oka i psuje mi sve po spisku, što se moj peso baš na tom mjestu upiškio.
Tražim dio plaže gdje se i moj peso smije okupati bez da slušam komentare kako ova plaža nije za kupanje životinja.
Tražim mjesto gdje u restoran smijem i s psom, a ne da psa ostavljam u vručem automobilu, dok mi pokušavamo pojesti nešto jestivo.

Naravno, takvih mjesta nema mnogo. I vjerojatno zbog toga , nakon nekoliko dana lutanja po bespućima interneta, nisam ništa pronašao.

No, jedna me činjenica u oglasima jako pikala u oko. Naime, mnogi nude smještaj u kojem su kućni ljubimci dozvoljeni ili dobrodošli, no zbog njih je moguća dodatna naplata.

Dodatna naplata za kućnog ljubimca. Zanimljivo. Ali iz kojeg razloga?

Primjer - moj pas.

Ne treba dodatni ležaj jer spava na podu
Ne tušira se, ne umiva se, ne pere zube. Jedino što pije vodu.
Hranimo ga hranom koju smo donjeli sa sobom ili kupili u trgovini.
Ne radi štetu po kući, po sobama. Ne grize namještaj, ne piša po ćoškovima, ne sere unutar prostorija, a niti u dvorištu. Za te potrebe ga vodimo u šetnju nekoliko puta dnevno.
Redovno ga četkamo pa ne ostavlja dlake po svuda.
Ne laje po noći, ne zavija, ne reži na prolaznike, ne radi buku. Laje na druge pse i voli hvatati mačke, no to ne radi jer ga uvijek šetamo s povodcem.

I zato postavljam pitanje, zašto za svog psa moram dodatno platiti smještaj?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.