HBOGO - 4. dio

08 lipanj 2020


Na žalost, ostala je činjenica da ako neki filmski kritičar napiše da je film ili serija urnebesna komedija, tada takav film i seriju treba izbjegavati pod svaku cijenu!
Primjer je serija Kad padne mrak, koju neki kritičare hvale kao najsmješniju komediju koju su gledali. Potaknut tim napisima, odlučio sam pogledati prvu epizodu prve sezone.
Tijekom cijele epizode nisam niti čuo niti vidio bilo što smiješno. Čak što više, nakon dvadesetak minuta gledanja, odlučio sam prestati. Nakon dva dana sam nastavio. Mislio sam, možda će druga epizoda opravdati epitet najsmiješnije - no ništa. I više je nisam gledao!
A onda sam odlučio pogledati SF komediju Avenija 5!
Iako nije apostrofirana kao urnebesna, ta serija definitivno nije humoristična. To je jedna SF drama, koja opisuje život na svemirskom brodu, lansiranom kao brodu za putovanje i uživanje u svemiru, koji zbog loših proračuna, umjesto povratka na Zemlju, ostaje u svemiru. Naravno, svima je jasno da će svi u brodu umrijeti zbog nedostatka kisika i hrane, a ta spoznaja, barem meni, uopće nije smiješna.
A onda saznajemo kako je posada, umjesto od stručnjaka, sastavljena od glumaca, koji pojma nemaju kako se upravlja brodom. I to je, valjda, nekom smiješno?
A navodno je smiješno da govna, koja se recikliraju i stvaraju novi kisik odjednom izlaze iz broda, a kada ih uspiju zaustaviti, umjesto da odu u svemir, ona se okreću oko broda, poput prirodnih satelita! Pa tako, svako malo, putnici uživaju u gledanju obruča od govana!

Omamljen od silnog smijeha i duhovite radnje, iz opisanih serija, odlučio sam pogledati film Holmes i Watson. To je, navodno, urnebesna komedija o dvoje poznatih osoba, koje su bile strah i trepet zlikovaca toga vremena! Da ne pričam radnju, kazat ću samo da film nije niti urnebesan niti komedija. Ustvari, ako želim biti iskren, film je glup, a glupiranje glavnih glumaca dijeluje očajno!

Dosta je komedija. Odlučujem pogledati neku roimantičnu seriju! Izbor pada na:
Zajednički bijeg

Njih dvoje su se zavoljeli još u srednjoj školi i dogovorili se da će se, nakon puno godina, kad netko od njih pošalje poruku "biježi", naći na glavnom željezničkom kolodvoru u gradu i pobjeći od dosadašnjeg života!
I tako, na mobitel glavne ženske osobe u seriji, stiže poruka "biježi". I ona se brzo spremi i odlazi, napuštajući dvoje dijece i muža.
Dolazi na kolodvor, susreće se s nekadašnjom ljubavi i ukrcavaju se na vlak. Padaju jedan drugome u zagrljaj i provode noć zajedno. A onda, iz epizode u epizodu pratimo njihovo upoznavanje, sijećanja na prošli život i planiranje zajedničke budućnosti!
Sve se čini kao jedan veliki happy end dvoje nekad do ušiju zaljubljenih, no malo po malo shvaćamo kako to baš i nije tako!
I tu su seriju na HBO opisali kao komediju.
I ta serija nije komedija. To je jedna drama, koja se na momente pretvara u triler, a koja se na kraju završava na jedini mogući i jedini predvidljivi način.
Iako sam očekivao mnogo više, odgledao sam sve epizode i na kraju bio presretan što je serija završila!

Ljubavni život
Serija koja u svakoj sezoni prati jednu osobu, koja se u svakoj epizodi zaljubi u drugog muškarca!
I nju netko svrstava u komedije, a to ova serija svakako nije. Uspio sam pogledati čak dvije epizode, s tim da sam drugu prekinuo, negdje na sredini, odlučivši da mi je vrijeme previše dragocijeno za gledanje te epizode! Jedino pozitivno, što sam uočio u ove dvije epizode je da se glavna glumica svaki put zaljubljuje u muškarca, što je za serije na HBO prilično rijetko. Naime, većina serija koje sam do sada gledao na HBOGO, a bilo ih je više od dvadeset, glavni likovi su ili lezbe ili homići!
Gotovo da sam se, kao hetero, počeo osjećati ugroženim!

Euforija
Priča o mladim djevojkama i mladićima kojima su droge i uživanje u njima normalna i svakodnevna pojava. Osim toga, oni su vrlo skloni seksu, a pritom ne biraju niti spol niti starosnu dob.
Nisam siguran da li je ta serija napravljena da bi mladima ukazala na sve strahote koje se događaju konzumacijom droga, pića i seksa ili upravo suprotno, jer u pojedinim epizodama možete dobiti utisak kako su sva tri poroka ustvari pozitivna, te da uživanje u njima nije ništa strašno i opasno po zdravlje!
Serija je u svakom slučaju zanimljiva, žanr je mračna drama i mnogima će biti žao što je završila!



Oznake: Filmofil

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.