ponedjeljak, 14.09.2020.

Žena, s maglom u kosi

Pod njenim nogama, mahovinom obraslom, sve žućom i žućom,
vjetar, lišće vrtloži, od zelene, crvene do smrtno smeđe, kao vir, kao ples, kao ponjavu šarenu, prostire!
Ona kroči, isprva, stidljivo, hodom dame, na špancir festu, da se suncu ne zamjeri, tad žestoko, ženski, kišamama prkoseći.
U njenim rukama, jabuke, šljive, radošću zriju.
Na grudima joj grožđe, moštom miri!
Oko vrata niska kukuruznog zrnja.
U kosi magla, u očima zora sve hladnija i hladnija, sve tamnija.
U nosnicama joj, miris pečenog kestenja!

Na dobro nam došla Jeseni zlatna!

( ona ne nosi masku, ona je samo žena s maglom u kosi)

- 16:04 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

JA SAM
kći, sestra,supruga,majka,tetka,ujna, strina,snaha i zaova.
Ja sam domaćica, kuharica, spremačica,higijeničarka,slastičarka.
Ja sam privatnica, radnica, dostavljačica i reduša.
Ja sam ljubavnica, njegovateljica,isljeliteljica, odgajateljica
Ja sam besramna, al i svetica.
Ja sam anđeo i vražica.
Čistunica sam i prljavica.
Ja sam vještica i čarobnica.
Ptica sam i zmaj.
Ja sam bijelo i crveno.
Tragedija sam, komedija i satira.
Ljubim i mrzim.
Plešem sa životom.
S životom se borim.
Kraljica sam i prosjakina.
Vatra sam i voda.
Ja sam svjetlo, ja sam tama.
Lovim i lovljena sam.
Gospodarica sam i robinja.
Bit ću punica i svekrva i baka.
djevojčica-starica.

Čovjek sam snažan
al Žena sam meka .


tražim samo
POŠTOVANJE

Linkovi