Dnevnik jedne otočke https://blog.dnevnik.hr/karbunara

utorak, 17.03.2020.

Popodne bez ove divlje


Foto: otočka


Ručak zdrav.
Mišanca s dva kumpirića.
Obilato zalivena maslinovin.
ON i Stari za prilog dobili šnicele na naglo.
Ja sebi ispekla Ledo bakalar.
Oni zalili bevandon.
Ja šumećin magnezijem.
Oni za desert čokoladnu tortu. Naravno, moju.
Ja bez. Nisan tip od slatkog.

Stari u krpe. Redovna doza.
ON na Pink vestern. Sve veća doza.
Puca ga na djetinjstvo.

Roki ušuškan u Njegovon krilu.
Isto na vesternu.
Laje na konje.
Juriša na televiziju ne bi li ih isprašio.
A, junaka!

Ja na mobitelu.
Redovno javljanje Glorijeti u Metropolu.
Razmjena pozitive.
Red smijeha.
Red smjernica za do sutra.
Prijateljstvo za vječnost pa i dalje.

Onda šetnja do kraja Vale i nazad.
Friški zrak i D vitamin u overdozi.
Ispuvala san sve šta san tila.
Upuhala u sebe eter koji ću zamijesit po svoje.
Kugla svjetla i dobrote.
Pa podgrijavat do sutra.
A sutra je sutra.

17.03.2020. u 18:05 • 32 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.