Dnevnik jedne otočke https://blog.dnevnik.hr/karbunara

subota, 07.03.2020.

Vikend by Vala


Foto: otočka


Vjetar raskopava more
ja sam na brodu isplovio sam
vjetar se diže i ruši na mene
ja njegovu namjeru znam.

On želi isprobati snagu
na mene obrušava svu svoju moć
al' ja sam krenuo tamo gdje želim
i tamo gdje želim ću sigurno doć.

Ne, ne bojim se juga, ne bojim se bure
ne bojim se neba, dubine ni dna
podivljali valovi me uzalud jure
na krilima vjetra poletjet ću ja.

Ne, ne mogu mi ništa, ne mogu mi ništa
sve prirodne sile i sav njihov bijes
ne mogu mi ništa ni žega ni kisa
na krilima vjetra ja nastavljam ples

U noći kad nevera stane
i nebo kad prekrije zvjezdani roj
more će vidati stečene rane
i skupljat ce snagu za još jedan boj.

I pozvat će u pomoć vjetrove nove
i nebo će munjama parati noć
al' ja sam od onih sto vječito plove
i tamo gdje želim ja ću tamo i doć.

Sušac blues
Daleka Obala

07.03.2020. u 08:18 • 43 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.