Dnevnik jedne otočke https://blog.dnevnik.hr/karbunara

četvrtak, 05.03.2020.

50 nijansi plave


Foto: otočka


Vesela. Razdragana. Pričljiva. Radosna. Živahna. Vedra. Nasmijana. Raspoložena. Društvena. Opuštena. Slatka. Umilna. Nestašna. Poletna.
Crvena. Roza. Narančasta. Plava. Zelena. Žuta.
Sve sam to ja, kad sam to ja. To su moje nijanse kad sam Up.

Žalosna. Tužna. Očajna. Nervozna. Ogorčena. Razočarana. Nesretna. Neraspoložena. Povrijeđena. Patetična. Usamljena. Nostalgična. Preplašena. Crna. Siva. Kobaltna. Olovna.
Sve sam to ja, kad sam to ja. To su moje nijanse kad sam Down.

A more i nebo su čudesni.
I kad podivljaju, predivni i podatni.
I kad su smireni, zanosni i zamamni.
Mame paletom znanih i neznanih boja.
Zaranjaju jedna u drugu.
Oku nevidljivim prijelazima.
Daju nam utapat se u plavetnoj raskoši.
Uranjat i pogubit se.
Izranjat i pronalazit se.
U nijansama se nadmeću.
Bez rivalstva, naprosto jesu.
Ljepota mora i neba nenadmašive su.

05.03.2020. u 14:23 • 29 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.