Dnevnik jedne otočke https://blog.dnevnik.hr/karbunara

četvrtak, 20.02.2020.

Parlaonica


Foto: otočka


ON u Splitu. Dva dana.
Uživa s ćerama. I prijatejima. Drago mi. Napunit će baterije. Pa će ga to držat danima.
Čujemo se stalno. Sve mi prenosi. Zna koliko mi svi fale.

A ja sa Starim. Rokijem. I Belom. Priko cilog dana ona stoji u nas. Onda joj vlasnici dođu navečer s posla. Pokupe je. Kod njih prespava. Ujutro najranije šapon kuca na vrata. Tako, da se ne lažen, iman dva ljubimca. Mace posvuduše ne kontan. Broj in varira iz dana u dan. Znan samo da ih je puno. I da natjerivanju nema kraja. Ah ta veljača-seksača.

Danas smo se Stari i ja baš lipo napričali.
Dobro jutro mu je bilo prvo. Nakon doručka, hvala ti. I nakon ručka, idem ja prileć.
Ako i upitan nešto, slabo čuje. Pa pitanje pretvara u esperanto kojeg oboje ne razumimo. I postaje besmisleno. Dajen mu križaljke. Al njemu najdraže CMC na tv-u.
Pita me koja mi je pjevačica najdraža. Kažen mu da neman najdražu. Al on inzistira. Ja mozgan i ne mogu se sitit da iman tako rangiran poredak najdraže mi. Volin sve lipe pisme iz cilog svita. Pokušavan objasnit. Al, ne čuje šta odgovaran. I ne paše mu šta ne rečem Mia. Ona njemu danas najdraža. Jučer Domenica. Jer mu je to od prijateja unuka. Sutra ćemo viditi.

Dajen mu kesu od škovaca da odnese na ulicu i baci u kontejner. Samo da malo prohoda. Al vraća se brzo. I ponovo CMC. Do daske. Želudac mi vibrira. I ta glasnoća me čini nervoznon. Gubin kako god da okrenen. Stišan. Onda se sekund maknen, on daljinski u ruke. Pa opet do kraja.

Priznala ili ne, Vala je moje žrtvovanje. Pitan se često di mu je racionalna granica. I je li moguće u svijetu relativnih vrijednosti donositi apsolutne odluke. Pitan, a sve odgovore već unaprid znan.

Čistin po kući ka manita. Bura je. Sve u suncu. Pa mi čini voju. Ovo su dani od metloboja. Kad me Harry Potter najboje razumi. Samo da mi je njegova metla. Da se itnen priko mora. Do mog Splita. Zagrlin sve svoje. Pa nazad.

A očekivanja od komunikacije?
Bit će još toga večeras.
Laku noć.
I to je to.

20.02.2020. u 15:14 • 27 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.