Dnevnik jedne otočke https://blog.dnevnik.hr/karbunara

srijeda, 15.01.2020.

Formula 1


Foto: otočka

Vratija se Stari iz Sela. Otiša nalit benzinu. Još uvik vozi.
A moji stresovi ne prestaju. Čin sidne u auto, ja se zgrčin.
Ali šta da radin?
Na 80-ti rođendan mu je istekla vozačka.
Otiša produžit i vratija se sritan.
Pokazuje novu. Neka budala mu produžila do 90.-og rođendana.
Bez obaveze pregleda ili bilo čega sličnog.
Od tada je prošlo pet godina.

Kaže mi, gužva je na cesti. Ogromna. Iza njega 20 auta. A, muko moja.
Problem je u autima iza njega. Ne u njemu.
I ako mu pokušam zadirat u ostvarena prava, ja san neprijatelj. A sustav prijatelj.
Rijetki slučaj u realnom životu. Al, eto ga.

Vozi stalno u prvoj. Kad se siti i u drugoj. Druge brzine ne postoje.
Na skretanju ne daje žmigavac. Staje nasrid ceste kad god mu prostamol pita.
A pita često.
Kod nas u Vali nije problem. Nema se s kime mimoić.
Al kad ide u Misto, bojin se za sve druge. I njega.
Čuje slabo. Vidi dobro. Razumi ovisno o tome šta čuje.
I ne da svoja prava.
Koliko god da me voli. Koliko god da san u pravu. Koliko god da podastiren argumente.
On ima carta canta!!!

Ladin živce na teraci.
Suton je.
Utiha.
Čekan da se po zakonu spojenih posuda iznivelamo Vala i ja.
Ovdi je čarobnjaštvo na djelu.
Sve je moguće.

15.01.2020. u 15:09 • 30 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.