evo čitan unovine da će se organizitat cjelodjevni boravak djece u školama. predmejavam da se to odnosi na onu dicu u nižim razredima jer pna u višim (sedmi i osmi) su ionako prepuštena sama sebi, a na njih se, baj d'vej, niti ne može utjecat jer i je počeja pucat pubertet šta se danas pomodarski oče reč da su tinejđeri. i sad se ja mislin jednu stvar.
u moje vrime ka i i vrime devedesetšest posto sudionika ovog bloga, dakle više nego šta je krščana u rh, nije postoja cjelodnevni boravak u školi, odnosno je, u zg, al to san sazna kad san ka dite tamo bija na lječenju, eni vej, u mom okruženju nije ga bilo, iako je po jus standardu svaka škola imala kuhinju i bila opremljena za cjelodnevni boravak dice u školi. e, a zašto ga nije bilo? zato šta su matere uglavnom bile doma i mogle su se brinit o dici, a tu su uvik bile i babe za davanje praktičnih svjeta. e onda su matere jednog dana rekle, mislim poslin dana žena, da i one mogu radit i da koji će kurac cili dan dangubit doma i čekat dicu da se vrate iz škole kad ionako baba sprema ručak za svog sina.
i tu je došlo do prijelomne točke odgoja dice. matere su ošle radit jer su doma bile babe koje su se brinule, i odgajale dicu, dok su roditelji bili na poslu. i to je ok, kad se uzme u obzir da se tada radilo do 15:00 sati. roditelji su još uvik imali vrimena da se druže sa dicon i utjeću na njikove društvene stavove kao i na duhovni razvoj.
e onda su jednog dana ti roditelji rekli svojon dici: 'idemo u podstanare'! jer njihove matere nisu tile da in babe odgajaju dicu, a i tili su se komodno pojebat dok dice nema, a ne da ih baba sluša, ali i idalje su imali vrime koje će provest sa dicon. i tako smo došli do moderne hrvatske obitelji.
no, onda je usljedio zajeb. poslodavci su se radi ostvarivanja profita, a profit čini komunikacija sa interesnim partnerima, prilagodili zapadnjačkom radnom vremenu pa se radno vrime od sedan do tri pomaklo na osan do pet, a nesmimo zanemarit ni utjecaj telekomunikacijskih tehnoligija tako da je to radno vrime postalo permanentno šta pak znači da su roditelji ostali bez vrimena za kvalitetno i odgojno druženje sa dicon, ali in se u obrazovnim ustanovama spočitavalo da je odgoj djeteta nihova odgovornost, a ne odgojno obrazovnih ustanova.
eto! sad smo doživili i to da će dica cili dan bit u školi i da će odgoj dice napokon postati dio onoga na što naziv ustanove i upućuje: 'odgojno obrazovna ustanova'. ovo ustanova mi je malo friki, jel se tako kaže, jer u ustanovama se po mom 'nazadnom' uvjerenju brinu za osobe sa posebnim potrebama, al dobro, dica i imaju posebne potrebe. al ono šta je u tom kurikulumu stvarno friki je to da će dica večinu vrimena bit pod utjecajem svojih odgojitelja. šta u osnovi i nije toliko loše, jer bi se majke 'odgojiteljice' mogle implementirat u novi kurikulum i tako zaradit plaću koju in daje država, odnosno jedinica lokalne samouprave, tj. javne službe grada u kojem žive. plus! šta bi se time jednom za svagda stalo na rep pričama o ustašama i partizanima koje slušaju u roditeljskom domu iz razbribrige.
oni šta su išli uškolu kad i ja iz zemljopisa su učili da paralele dile zemlju po širini iako pojam širina ima i drugo značenje koje se obično veže sa obujmom, ali izraz paralelele ima i drugo značenje, kada se nešto želi usporedit pa je tako u novom kurikulumu rič paralela zaminjena sa riči uspotednice, šta u biti znači da nešto idje jedno do drugog ali se nikad ne dotiče. međutim, razlika između paralele i usporednice je u perspektivi koju smo isto tako imali ka dio obrazovnog program a koji je na primjeru tračnica, koje baj d'vej idu usporedno jedna pokraj druge, učija da... ako pogledamo ta dva usporedna pravca u daljinu onda ćemo primjetit da se oni tamo negdi u daljini spajaju. onda su došli znanstvenici i rekli da to šta vidimo nije istina nego optička varka, znana kao miraž poznatiji po nazivu fatamorgana.
ali, znanstvenici ka znanstvenici, sve moraju objasnit logički tako da se obični puk naša na raskrižju, u šta virovat,? znanstvenicima ili svojim očima, a puk ka puk, više viruje svojin očima nego znanstvenicima.
e, tu fatamorganu su iskoristili pisci serije mrkomir I koji su povukli paralelu između srednjovjekovne rvacke i moderne hrvatske, ali da bi običnom puku, koji nema perspektivu, jer viruje šta mu se kaže, mogli predočit kako je to izgledalo nekad poslužili su se usporednicom sa današnjim zbivanjima u modernoj hrvatskoj. i sad je veliko pitanje, očeli li hrvatski puk pripoznat svoje rvacko nasljeđe u europi i držat se tradicije ili neće?
oni koji nisu gledali večeras mrkomira I preporučam da pogledaju, a onima koji ne razume razliku između paralela i usporednica neka pogledaju serijal o uskocima na viasat history-ju. inanače, ko je bira glumce alal mu vera, uboja je prston ka dite u tortu.
ajmo ča ovako, pitanje: koje je najbolje životno doba?
sad će 98% vas promislit, kad sam bio dijete. jel tako? je! onda će oni priko šezdesete reč: kad san oša u penziju. jel tako? je! e, a šta je sa onima između? ipak, ne radi se tu o malom broju godina, onako, brat, bratu, dobrih pedeset. a kako znamo da je pedeset godina pola stoljeća onda je to pun kurac, jer stoljeće nije mali period, da nekažen pičkin dim. u jednom stoljeću izmijene se tri do četri generacije, ovisno o tome kad postaneš seksualno aktivan. ako je pameti onda tri, ako nije onda četri.
no, svi će se složit da im je najlipše doba bilo dok in nisu počele rast stidne dlake. eee te dlake su poslin postale ono za što kažemo: traži dlaku u jajetu. jel tako? je! e, a zašto je tomu tako? razlozi variraju od individue do individue, no ono što je svima zajedničko je prezentacija.
u životinjskom svijetu mužjaci su uvijek ti koji privlače pažnju, pogotovo ako je to poligamna vrsta kao npr. fazani. fazana je priroda obdarila šarenilom boja, boja koje će privući neuglednu ženku. zašto? jer ženka je ta koja bira onoga koji će produžiti vrstu.
u ljudskom svijetu princip je isti sa jednom malom anomalijom, a to je, da muškarac bira najatraktivniju ženu, ali ne isključivo i radi produženja vrste nego da bi sebi dao na značenju. no, kako to obično biva, kada su anomalije u pitanju, ono čime će muškarac privuči ženu, za razliku od fazana nije koloplet boja nego uspješnost, koja se prije ponave automobila mjerila položajem u društvu, odijelima, imovnim stanjem, materijalnim dobrima, jednom riječju, općim društvenim statusom.
e sad, tu dolazi do one anomalije koju sam već prije spomenuo, atraktivnost. u ljudskom svijetu je atraktivnost obrnuto proporcionalna produženju vrste najboljim jedinkama, jer svak oće povalit najatraktivniju ženku kao što se i najazraktivnija ženka oče pojebat sa najuspješnijim mužjakom, što je pak direktna posljedica društvenih kretanja.
i gdije tu leži problem, pitate se. jel tako? je! problem je u tome što dijeca, o kojima je u uvodu bilo riječi, ako se sijećate, inteligenciju nasljeđuju od ženke, majke, one koja ih je donijela na svijet, i zato u svijetu ljudi, za razliku od životinjskog svijeta, dolazi do devastacije vrijednosti.
ali zašto ja to vama sve pričam kad vi to ionako znate mada možada, u trenutku u kojem živite, to ne doživljavate?! zato što se najbolja saznanja otkriju tek onda kada se počnete vračati u vrijeme dječje bezbrižnosti, dakle, izostanak fertilnog perioda života, što opet pak ovisi o naslijeđu.
i da se nebi krivo razumili, nisu sva dijeca dobra, ima ih i loših, jer to im je usađeno u karakter rođenjem, ali šta će od njih postati ovisi u kojem okruženju odrastaju, no, od svog karaktera pobjeći ne mogu. a vi, kako se ćutite :)
evo slušan na vijestima kako se u iloku urušilo desetak metara srednjovjekovnih zidina. i sad voditeljica pita izvjestiteljasa terena: 'martine, zna li se uzok urušavanja srednjovjekovnih zidina?' i onda martin kaže da to nije problem od jučer nego da traje gidinama, je, biće najmanje jedno pesto gidina, odkad su turci onomad išli u pohod na mohač. u svakom slučaju martin je u emisiju pozvao kustosicu tih istih zidina koja je rekla da se od osamdesetih godina prošlog stoljeća u zidine nije ništa ulagalo, te da se zadnja intervencija, ta iz osamdesetih, odnosila na obnavljanje temelja šta je i logično jer temelji zid drže.i onda si martin i vodizeljica uno zaključil da se to moralo dogodit jer su izdvajanja za kulturu minimalna.
kad se tad, nakon te reportaže nisan ubija fenom neću nikad! a jebate koji to fakultet moraš završit da zaključiš kako na mekom terenu nijedni temelji neće izdržat test od pesto godina. ne zaboravimo ilok se nalazi na obali dunava koja tisućama godina stvara riječne nanose, a isto tako je logično da će se i tvrđava za obranu od turaka gradit tamo di postoji i prirodna prepreka, rijeka.
eni vej, šta san tija reč. kad nemaš šta reč otvori temu, po mogućnosti o odgovornosti kako bi fokus skrenuo od stvarnosti, a stvarnost je ta da su se zidine urušile od starosti i da se tu nemože ništa prominit.
a jebate! urušilo se cilo rimsko carstvo pa iako se zna razlog svi ga idalje pokušavaju obnovit
sretan Vam Dan Žena, blogerice :)*
< | ožujak, 2023 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
svekolike konteplacije o smješnoj strani povijesti i inim stvarima