što je to u prirodi ljudskoj da je nešto omađija? dal' su to telefoni pametni il' neznanje čâk?
najprije je došla fotografija, pa su oni koji nisu znali proces njenog stvaranja bili omađijani njome a fotografi su bili bogovi. onda je došao film pa su neki drugi bogovi zamjenili fotografe. potom je došao radio a iza njega televizija, itd da ne nabrajam dalje.
u ovo naše vrime to su kompjuteri i pametni telefoni koji se bore za prevlast. koji će od njih odnijet prevlast i epitet božanstva to još treba vidjeti, al' činjenica jest da se i jedni i drugi koriste tehnikama onih sa početka priče.
kako su oni prije omađijavali mase tako ovi danas omađijavaju njihove korisnike. daklem tehnike eksponiranja postale su svima dostupne i sveprisutne.
neki ih koriste za osobnu promociju da omađijaju druge, a drugi ih koriste za omađijavanje masa. ono što je sigurno, isto kao i u doba starog rima, što si više omađijao masu to si duže aktualan 'panem et circenses' a mase će klicati 'ave caesar'. je doduše da ovi šta danas ulaze u arenu ne kliču 'ave caesar, morituri te salutant' ali efekt omađijavanja masa je isti, čak i arena.
đaba ti sloboda mišljenja kao i širina gledanja kad će uvijek biti onih koji kliču 'uuu...jebote!'. nije tu posrijedi neznanje i neukost il' širina pogleda već urođeni genetski kod psihologije mase, ljudi moraju osjećati pripadnost jer ih sa njenim poistovjećivanjem to i potvrđuje. svi ostali su individue koje postaju predmeti promatranja, osim ako nisu hudini, tesla ili ajnštajn pa da omađijaju cezara.
ne, hvala, ja sam zadovoljan i sa ovim što imam
< | lipanj, 2016 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
svekolike konteplacije o smješnoj strani povijesti i inim stvarima