Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/kakotikupus

Marketing

omađijani

što je to u prirodi ljudskoj da je nešto omađija? dal' su to telefoni pametni il' neznanje čâk?

najprije je došla fotografija, pa su oni koji nisu znali proces njenog stvaranja bili omađijani njome a fotografi su bili bogovi. onda je došao film pa su neki drugi bogovi zamjenili fotografe. potom je došao radio a iza njega televizija, itd da ne nabrajam dalje.

u ovo naše vrime to su kompjuteri i pametni telefoni koji se bore za prevlast. koji će od njih odnijet prevlast i epitet božanstva to još treba vidjeti, al' činjenica jest da se i jedni i drugi koriste tehnikama onih sa početka priče.
kako su oni prije omađijavali mase tako ovi danas omađijavaju njihove korisnike. daklem tehnike eksponiranja postale su svima dostupne i sveprisutne.

neki ih koriste za osobnu promociju da omađijaju druge, a drugi ih koriste za omađijavanje masa. ono što je sigurno, isto kao i u doba starog rima, što si više omađijao masu to si duže aktualan 'panem et circenses' a mase će klicati 'ave caesar'. je doduše da ovi šta danas ulaze u arenu ne kliču 'ave caesar, morituri te salutant' ali efekt omađijavanja masa je isti, čak i arena.

đaba ti sloboda mišljenja kao i širina gledanja kad će uvijek biti onih koji kliču 'uuu...jebote!'. nije tu posrijedi neznanje i neukost il' širina pogleda već urođeni genetski kod psihologije mase, ljudi moraju osjećati pripadnost jer ih sa njenim poistovjećivanjem to i potvrđuje. svi ostali su individue koje postaju predmeti promatranja, osim ako nisu hudini, tesla ili ajnštajn pa da omađijaju cezara.

ne, hvala, ja sam zadovoljan i sa ovim što imam smokin



Post je objavljen 21.06.2016. u 19:35 sati.