mogu biti: male, velike, kvrgave, žuljave, obično imaju po pet prstiju na svakoj ruci, duge, kratke, debele, tanke, filozofske, umjetničke, a ima i onih koje služe za ukras. također mogu biti očinske, majčinske, prijateljske, a ima bogami i onih destruktivnih.
kakve bile da bile one usrećuju ili rastužuju. pisci mogu napisati umjetnička djela, ali se umjetničko djelo bez srca izraditi ne može, dok um promišlja srce rukama upravlja. ne kaže se uludo "što očima vidi, rukama napravi". ili koliko puta vam se samo dogodilo da nešto gledate a tek kada ste isto uzeli u ruke osjetili finoću izrade odnosno kvalitete, da ne govorim o tome kako ste odmah znali s koliko je ljubavi nešto izrađeno.
ne znam, ali vjerujem da je michelangelo rukama, ne očima, odabrao gromadu mramora za izradu davida kao i to da mu je dlijeto srcem bilo vođeno. zar bi leonardo bio toliki umjetnik da nije osjećao poteze svog kista na platnu, da li bi faberge napravio svoja jaja da nije bio u stanju svoj osjećaj rukama prenijeti na djelo, ili kako je gluhom bach-u pošlo za rukom skladati 9. sinfoniju, gle indicije "pošlo za rukom".
ako su oči ogledalo duše onda su ruke odraz ljubavi. a ovo je za moju dušu
< | veljača, 2016 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 |
svekolike konteplacije o smješnoj strani povijesti i inim stvarima