nedjelja, 30.04.2006.

moji andeli

Image Hosted by ImageShack.us

evo da i ja pokažem svoje klince!!
mlađi sutra...

| 22:07 | Komentari (6) | Isprintaj | #

subota, 29.04.2006.

što mi treba

drage moje evo kako da se dobro udate!

naš dragi dotore glumičić dao je odgovor na pitanje zašto je još sam.

pitali njega što to bi pa tako ljep osta sam sa svojih ... godina.
a on kaže nisam našo ženu koja ispunjava osnovne uvjete.
a koji su to uvjeti dragi moj?
kaže:žena mora biti na ulici dama,u kuhinji kuharica,a u krevetu kurva!
a milo moje pa sve smo take kažem,a on da nije tako.
kaže da večina nas pobrka stvari.sve mi u krevetu glumimo dame na ulici kurve a nedo bog doć do kuhinje!

ajme majko pa šta to reče!!nemoj tako to ti nije istina kažem al neda se.
kad sam malo razmislila svatila sam da je ustvari skroz u pravu pa ja promjenila ploču!
sad sam ja baš ona koju traži dragi moj siniša!
pa ti vidi..

| 15:50 | Komentari (6) | Isprintaj | #

Dragi moji evo danas je 37 godina emitiranja moje radio postaje.
Dugih i uspješnih 37 godina.
Od toga 4 moje!Uspješne mogu se pohvalit.
Tek sad kad vidim koliko sam srca i duše tamo ostavila svim onim dragim ljudima koji su redovito slušali i onim malo manje dragim koji me i nisu voljeli,stegne me.
Znate ono kao kad ostavljate nekog koga volite..
Ali ja odlazim,moj put se nastavlja.
Moj termin u eteru i moju dragu emisiju pokušali su popuniti drugi ljudi možda i stručniji od mene ali nisu uspjeli.
Ljudi su rekli da nedostaje ono nešto..
Nažalost ja sad imam nekog drugog za koga se moram brinuti i za koga vodim privatni program a to su moja djeca.
Više nemogu do rana jutra biti na poslu,nisam više dostupna 24 sata dnevno..
A nedostaje mi..
Prva godišnjica bez mene..
Ali mogu samo jedno obečati svim ljudima koji su me voljeli slušati i koji me nisu već zaboravili:vratit ću se!
Vratit ću se i to prije nego se nadate!
Sad malo odmaram od "javnog života" ali neču dugo.
Nemogu svojoj djeci priuštiti prijetnje koje su dolazile sa nekih čudnih strana,nemogu sebi dozvoliti da me drugi napadaju samo jer sam rekla javno ono što stoji!
Urednik me nedavno pozvao da se vratim da moje vrijeme emitiranja još stoji otvoreno,nežele nikog novog za taj dio programa.
Sad javno kažem da ču se vratiti..

Dragi moj radio,voljeni kolege i svi slušatelji želim vam još mnogo godina..
Vaša .......

| 10:24 | Komentari (7) | Isprintaj | #

petak, 28.04.2006.

Ljubav i sex

UPOZORENJE:NIJE ZA MLAĐE OD 18(16 ipak sam ja moderna mama) GODINA

Dragi moji evo me!
Trk svi na kioske po novi story!
Tamo ima jedan predivan roman na 16 vrijednih stranica.Naime radi se o odlomcima iz knjige "Zadovoljenje:umiječe postizanja ženskog orgazma"
Dobro zvuči jel da drage mojeyes
Autorica svima nam poznata po ulozi Samanthe u seriji Sex i grad.

Ona tvrdi da ženu treba znati dodirivati i voljeti što očito mnogi neznaju već su opterečeni veličinom što i nije tako važno!
Mi moramo voljeti i biti voljene da bi doživjele vrhunac.Mnoge žene,što je žalosno ni neznaju koje mogučnosti imaju,kako uopče izgleda vagina.Pitanje koje se postavlja ženama na seansama za bolji sex je dali ste se ikad dolje pogledale ali seksualno,jeste li ikad masturbirali gledajuči se??
Naravno da je odgovor velike večine negativan.A svemu je kriv način razmišljanja društva.

Pojavljuje se tvrdnja koja glasi:muškarci s dugom kosom su bolji ljubavnici!!!
Pa baš me zanima...

Veliki problem je u tome što muškarci neznaju kako ženu zadovoljiti.Nedavno sam naletila na muškarca(hm..koji ima dugu kosu:))koji tvrdi(nisam provjerila)da zna kako ženu dovesti do svršavanja i da je ustanju posvetit se samo ženi koliko je to potrebno!
Ajme što me zainteresirala ta njegova tvrdnja...

Meni se najzanimljivijim učinilo sljedeče.
Kupidonova strelica stvarno ima otrov na vrhu!
I to amfetamini koji djeluju poput antidepresiva!Skoro pa je i dokazano da baš zbog te kemikalije neki ljudi su ovisni o ljubavi!
Ti ljudi nemogu se duže od 3-4 godine zadržati u jednoj vezi već idu s cvjeta na cvjet i traže novu dozu droge.

Pa sad vi vidite hočete li na kiok pa nešto naučiti ili bit među večinom pa imat pored sebe ženu koja se osječa iskorištenom,povrijeđenom a vi sretni i zadovoljni,a kako i ne bi bili sretni kad ste vi uspjeli dotaknuti nebo a žena je tek na pola puta...

| 13:16 | Komentari (13) | Isprintaj | #

srijeda, 26.04.2006.

A vi.....

Ponekad mi dođe,poželim to napravit...a jučer sam vidjela da to mnoge brine,pokušaju...no,neuspije im.....
Nema izlaza često...tužno je...stegne vas život,muž,djeca,nema posla nigdje za vas,ljudi su zaokupljeni sami sobom i nemaju vremena za vas...poželite si oduzeti ono što je najvrednije,život!

Sinoć nakon sanjine emisije shvatila sam da nas sve to muči.
Sami smo,nitko nas nevoli,nitko nam nije blizu,samo svi nešto traže.
Budite iskreni pa priznajte sami sebi koliko puta ste pomislili da je jedino rješenje smrt,da bi svima bilo bolje da vas nema?
Svi se čudimo kad se netko ubije a ne vidimo da ta osoba nije imala nikoga kraj sebe ili ako i je da nije imala onoga tko bi je čuo!!Da svi mi slušamo ali ne čujemo!
Da li čujete vapaj u pomoć prvog susjeda,znate li da djete malo niže u vašoj ulici nema novac da si kupi nove hlače za školu pa nosi od starijeg brata poderane?
Ne,odgovor je ne.Pa onda kad se ti ljudi ubiju svi se čudimo kako netko tako miran i normalan tako završi.
Došlo je vrijeme kad je važno samo ono vanjsko a ne radimo na unutarnjem,pa kako da se osječa otac koji radi i do 12 sati dnevno a nema za priuštiti djeci neke osnovne stvari.
Pokušajte otići doktoru s djetetom.Tamo ćete morati platiti antibiotik jer nemožete dobiti na recept,platit ćete bebi cjepivo jer ovo preko socijalnog nije baš dobro,vodite djete u obližnji veči grad na pretrage koje su obavezne a bez putnog naloga pa sami snosite troškove..i još mnogo toga..

A nedaj bože da se vi razbolite!Ne pričam napamet samoj mi se to desilo.
Nakon trudnoča razbolila sam se i moram svaki mjesec na kontrole pa tako moram svaki mjesec platiti 30 kuna za pregled,recept i uputnicu.Pa onda150 kuna ultrazvuk,50 kuna citologu i to svaki mjesec a muž sam radi!
Nakon doktora koji su prvi dolazi hrana bez koje neide.
Sam odlazak u trgovinu je očajan,shvatite da vam osnovne stvari kao što su šečer,sol,malo mesa i povrča dođu pa cirka oko 500 kuna.
Zatim stvari za djecu.2 paketa pelena svaki 130 kuna,vlažne maramice,kreme,sapuni,ulja,kašice i tu se nakupi negdje oko 600 kuna.
Kredit koji sam morala podiči jer auto moram imati on je 800 kuna.
A nemam više snage nabrajati jer mi je već zlo a vjerujte da ima toga još...
uz sve to primanja imamo sasvim solidna čak i jako dobra za današnju situaciju u državi a nemamo mogučnost priuštiti si nešto samo za sebe a ako si i priuštimo ispaštamo radi toga..

Pa nakon toga nesklad u braku,nedostatak društvenog života jer uz djecu to zaboravite!
Neka mi sad nakon ovoga netko kaže ako nije pomislio da izlaza nema!!
A stvarno ga nema..

Evo dragi moji mene ste VI izvukli iz depresije i na tome vam veliko hvala...

| 11:14 | Komentari (30) | Isprintaj | #

utorak, 25.04.2006.

Kupovina uspješna

Evo dragi moji,stigla i ja doma.Cijeli dan samo nekud žurim,letim,ubijam se al isplatilo se!thumbup
Kupila sam suknju!!thumbupthumbup
I to ne bilo kaku već suknju koja je rađena baš po mojim mjerama!thumbup

Jutros oko 10 sati nakon što sam ja pospremila kuću,pokvačila veš,sredila djecu i još bezbroj stvari kojima vas neću zamarat.
I tako moja draga prijateljica bog joj da strpljenja samnom,i ja krenule u potragu za suknjom.
Prvi butik pušiona na vratima velikim slovima"DOLAZIM ODMAH"!ma jebo ja tebe odmah jel radiš il neradiš jasno reci pa da znam!!headbang
Drugi butik ima super rasprodaju i to 50% popusta!!!!!Ajme a suknja predivna,roza,ravan kroj ma milina ju vidit al nema broja jer je krava udebljala se pa joj treba broj 42 a oni imaju sam 38 i 36!!!!headbangmadheadbang
O jebem vam da vam jebem pa ko se u to može uvuć?????headbang
I tako dalje našla ja u trećem butiku crnu suknjicu,taman do koljena kak sam i htjela može bit i svečana i za svaki dan ić na kavu u njoj al cijena 150 kn a ja bi jeftinijenaughty!
Prošli mi i nemilo i nedrago al nema niš za mene sve il ko za cigančice il za mršavice!!
Ipak sam se vratila u treči butik po onu crnu haljinicu pa gdje puklo da puklo!
Kad tamo srela prijateljicu još iz osnovne!!mah
Stara pa di si ti meni pitam ja i vidim ima malooo trbuha al znam žena friško rodila pa nebi je htjela bedirat pitanjem jesi trudna pa ja mudro kak si a ona da je trudna!!eek
Ma daj reko pa jel već???
Kaže ona meni:"šuti a kak si ti moji makar budu 14 mjeseci razlike a tvoji su 12 i 4 dana!!!"
A je sve je to istina al nisam ja tak misla kaže ona ma stara znam pa desilo se jebiga šta sad.
Tako sad mi je lakše nisam jedina u svom okrugu koja ima djete za djetetomsmijehsmijeh

Nego došle mi do mene pa da vidimo kak da se obučem u nedjelju jer sinak ima krštenje pa malo isprobavale robu i našle i ja jako zadovoljna!!ma ko salivenothumbup

Eto ipak sponzori što ste se javili u velikom broju hvala,al kupila ja suknju!!!!

Veliki pozdrav do skora..

| 15:11 | Komentari (9) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 24.04.2006.

Ljek za dušu

Priča počinje ovako odprilike:

Moj car je dobio na kladuši nekih 600 kn i reko da mogu potrošit 200 kn na šta oču.Ja dobra ko kruh pa rekla kupiću djetetu sandalice pošto bambi ima neku rasprodaju a za ostalo meni suknja al naravno moram si još dotirat od svojih primanja.smijeh

Tako danas zaputila se ja sa malim carem(jer je on zavlado kućom)u šoping!Došli mi do butika a ono gužvaaa...ajme si ga meni!!!Prvo mi palo napamet da bar ne radi baš danas ona tako ljubazna teta da kad je vidim poželim se upucat, a kad ono gle vraga baš ona!!Ma sva ušminkana,svježe ofarbane kose u neku boju između crvene i ljubičasteeek.Na sebi zlata više neg što je i sama teškarolleyes.Al ajde idemo mi unutra da nepokupuje ova naša sirotinja koja nema ni za kruh.

A tamo samo vika "jel ima ovih u broju 25",ili"dajte molim vas još jedne pa nismo došli samo za to"lud
Ma mislim,došlo mi da se okrenem i izađem..al nisam i ja sam se uklopila(a šta znam druge kritizirat jel)pa i mene uhvati "dajte molim vas djete mi je nervozno"greedy.
Ljubazna i nadasve draga teta došla do nas a mi jel bi ove il bi one tam na drugom krajusmijehsmijeh
Ma baš sam je ljepo našetala al neka joj jer ona mi se već prije zamjerila!!
I kupili mi krasne sandalice bambi i to za 99 kn a bile su prije 289 kn,pa vi recite!!!thumbup

Da al ta teta tako draga neče vas poslužiti ako procijeni da niste dovoljno bogati pa valjda niste ni dostojni ulaska u njen butik!!!Ajd ja ma kakva sirotinja bila volim se dotjerivatcerek pa nemam takve probleme,ja i s 5 kn u đepu prođem bez po muke ko dama!!
Ah,životna škola..
Al nije to tema!!!

I tako i ja ko i sve malograđanstvo objesila vreču na kojoj piše veelikim slovima bambi na kolica pa u špancir da svi vide gdje sam kupila cipele djetetucerek
A nemogu se ja izdvajat,valjda me razumite....

A sad se spremam nać neku rasprodaju suknji pa da idem nešt pribavit...a samo 100 kuna šta sad....hm...jel ima ko na blogu da me hoće sponzorirat??
Imam dvoje djece,idana(ak si bogat/bogata spremna na rastavu),brineta s 10 kila viška al u duši plaaaaavaa,nije važan spol već imovinska kartica!!!smijeh

| 12:15 | Komentari (12) | Isprintaj | #

nedjelja, 23.04.2006.

Sinoć sam gledala emisiju u kojoj je prikazan stravićan zločin.Silovanje,mrcvarenje,i da ne pričam te gadosti čovjek je na slobodi i još tome posto policajac!Ma molimj te pravde u pičkumaterinu!!
Baš iz tog razloga zamislila sam se što bi ja napravila da to netko napravi nekom mom.
Kazna?Čemu da ide u zatvor kad če iz njega izač jaaako brzo i još ljut na žrtvu pa se osvetit!
Osveta?A čemu kad ću onda ja u zatvor koji če trajat duže nego za njegov zločin i još će on monstrum jer za nekog takvog nemam drugi naziv postat žrtva!!Ma jelte!!!
Drugo mi nepada na pamet osim dirnut u nešto što je svakom živom biću sveto:u njegovu djecu!

djete za djete!

Znam,ja tad postajem kao i on.

AQ možda kad bi se vratile kazne ko što su bile u srednjem vjeku?Stup srama je dobra ideja.Stavit ga na najprometniji trg pa nek svi istresaju svoj bjes na njemu!
Ma ne stvarno nemam ideje a nadam se da neću ni morati o tom ozbiljnije razmišljati!

P.S.

Ako imate kakav prijedlog javite!!!!

| 10:26 | Komentari (14) | Isprintaj | #

subota, 22.04.2006.

Ipak odlučila sam podjeliti s vama ovo moje stanje ako ga se tako može nazvati.

Jutros sam se probudila oko 7 što je super uz moje klince,i već od tad sam osjetila neku tjeskobu.
Klince smo odveli baki na čuvanje a mi u kupovinu za krstitke u nedjelju.U gradu očajna gužva samo smo stajali u redu...užas!Car me počastio,kupio ženici naočale nove,a i novi donji vešthumbup..
Ali mene ne prolazi loša volja..

Klinci su stigli doma ali brzo je došla moja prijateljica i otišle smo s klincima na sladoled i prošetat.Ma bilo je odlično samo što sam ja ko kakav mrgud išla uz nasmijanu i poletnu prijateljicu.I cijelo vrijeme se uvjeravam da je sve to prolazno al đabe!Ne prolazi!

Nakon sat i nešto dolazimo doma i zove nas moja draga sestrična na štrudlu od sira a mi trk u goste!!njamiŠtrudla je bila super a i društvo ali ja opet mrgud nezadovoljnimad!

rekla caru neču više pisat na blogu sveg mi je dosta aliipak...ovisnost je to iako ne tipkam s onim žarom ko inače,ne veselim se ničem...ah..kažu da nije dobro bit u društvu mrzovoljnih ljudi pa najbolje da ovo nitko ni ne pročitano....

zašto kad imam sve pa i previše ja moram ovako?valjda ono što zovu "proljetni umor"lud....

| 20:35 | Komentari (4) | Isprintaj | #

povlačim se.....treba mi mala pauza....vidimo se....

| 13:34 | Komentari (6) | Isprintaj | #

petak, 21.04.2006.

Taliji...

došla sam na blog,onako depresivna i tužna i upoznala divno stvorenje po imenu Talija.pisale smo si redovito,zajedno gledale "sanju",komentirale sve i svašta,bile smo podrška u razno-raznim aferama kao š+to je bethany ili kako već...
bila je među ljudima koji su mi vratili životnu energiju..

a sad je nema..............nema i nema......nema je više.....a vrijeme i dalje teće.....

Talijo dušo,Talijo srce vrati nam se...nedaj da patimo,znam da ti je došla kriza,teško vrijeme,ali dozvoli da ti pomognemo mi koji te volimo bezuvjetno....

samo tebi....

nešto i od moga anđela:musyuri,frr r8 8bcb 3rw8lrwr bv

| 12:09 | Komentari (5) | Isprintaj | #

TALIIIIJOOOOO!!!!!

GDJE JE TALIJAAAAAA??????

nije valjda ugasila blog????nemogu otvorit njen blog....šmrc...a baš mi prirasla srcu...

| 08:09 | Komentari (5) | Isprintaj | #

četvrtak, 20.04.2006.

Isprika!!!

evo,vidim da sam sa posljednim postom izazvala burne reakcije!
pa evo isprika svim trudnicama jer sve što sam rekla nije,napominjem nije se odnosilo na trudnice već doktore koji ni sami neznaju što je dobro a što loše!!
svakih nekoliko godina mjenjaju mišljenje o toku trudnoće.ja sam rodila prije 7 mjeseci pa tako da nisam davno sve to prošla.
tako,drage moje buduče mame ispričavam se!!!!

eto svakakvih iskustava ima s porodima a ja svoje lake porode pripisujem svojim godinama!!prvo s 20 a drugo s21 godinom!jako mlado i još elastično...ha-ha..

| 19:54 | Komentari (3) | Isprintaj | #

što se to događa?

ovo pitanje moram postavit:zašto 99% trudnica mora mirovat??


čitajući blogove trudnica svašta sam vidla.
jedna ima određen jelovnik na kojem bi ja umrla od gladi!naravno,slatko a-a!!
druga miruje mora kaže!


a dobro,ništa ja ne kažem i moj car ima sestričnu koja sad treba rodit malu curicu pa miruje dobila je bruh.i meni je dotor piso mirovanje s prvim od prvog dana al to nije prošlo kod mene.iako sam u gradu imam vrt(2x2)i okapala sam ga cijelu trudnoču!
s drugim sam od 15 tjedna trebala mirovat,a imala bebu od 5 mjeseci!!!ma koje mirovanje!i krvarila i bolilo a ja rodila zdravo djete.s njim sam pod trudovima s mužem premještala ormar za bebu!!

pa dobro zašto se sad toliko preferira mirovanje u trudnoči ako je dokazano da ako žena se kreče tokom trudnoče lakše rodi,i da moji porodi su trajali prvi sat i 45 minuta a drugi tako kratko da sam pod trudovima zaspala!!!!

zar su danas trudnice osjetljivije ili je to samo glupost dotora?

| 10:11 | Komentari (6) | Isprintaj | #

srijeda, 19.04.2006.

Dobro jutro...

Evo mene samo da vam poželim dobro jutro.
Moji anđeli već dva jutra za redom bude se u 8 sati!!!a ja nemogu vjerovat...Al mi zato sve vrate svojom malom zločommad...živahni su za nepovjerovat!

Da,nisam vam rekla da sam riješila onaj problem sa mengom!Doktor reko da dođem a ja valjda od strahanaughtydobila....pa ti vidi...Kaže dragi dotore da je to od živaca i da je vrijeme da se malo smirim....a je taj čovjek pametan!!

| 10:48 | Komentari (9) | Isprintaj | #

utorak, 18.04.2006.

eto opet kradem drugima teme!!!joj,joj al valjda neće zamjerit.

prisjetila sam se vremena kad mi je sin bio u bolnici.bilo je to ovo ljeto,ja trudna s drugim,hormoni lude...a moj sinčić od 9 mjeseci preko noći dobio temperaturu i onako živahno djete kakvo on inače je postalo nevjerojatno mirno.njemu inače malo sna treba al taj dan i bez temperature spavao je više od tri sata!!!
odvela sam ga doktorici kojoj kapa dolje a ona kad ga vidla kaže sestri mjeri temperaturu.kažem ja mjerila sam doma ima 38,al ipak one njemu izmjerila a ono 40 stupnjeva!sledila sam se jer je inače neurorizično djete koje je u porodu ostalo bez kisika al na svu sreču bez posljedica.
doktorica ga gleda i najednom vikne da sva djeca i roditelji moraju van.stavi ona masku sebi na lice i krenu joj suze..pa šta je sad kažem ja već napol luda!!još ga je bez riječi pregledavala oko 15 minuta i tad me posjela omotala sina mokrim ručnikom i pitala me imam li prijevoz do Zagreba jer ako nemam da zove sanitet.zašto pa šta mi je djetetu??
kaže ona misli da ima meningokoknu sepsu i da nesmijemo otezati stvar jer tek je bolest krenula.
živim na 20 metara od ambulante pa sam došla kolicim a kako sam išla doma sam Bog zna.doma nas je čekala muževa baka s kojom živimo i ja sam joj samo hladno rekla da idemo u bolnicu!ona je počela plakati,nazvala sam svoje roditelje da idu samnom jer je car radio i od sveg tog šoka nisam ni shvatila da i on dolazi doma.sjeli smo u auto i krenuli.djete je putem zaspalo na rukama moje mame jer ja nisam imala snage.došli smo i sestra je znala da dolazimo i odma nas primila na vađenje krvi i pregled.doktor koji je tad bio rekao je da ništa nezna do jutra al da mali mora ostati.ništa nije moglo zaustavit moje suze...ostavila sam djete sestri koja nam je odma zatvorila vrata pred nosom!
hvalaBogu koji nas čuva imamo vezu sa jednim doktorom u toj bolnici gdje mi je bilo djete i odma smo ga nazvali.obečo je brinuti i paziti na našeg anđela.
tu noć nismo nitko spavali,car je u 4 ujutro zvao da vidi što je s djetetom i sestre su rekla da je još živ ali na infuziji i samo spava te da nam više ništa nesmije reči.
pa ona kaže "još je živ"!!!!!
u jutro sam sjela na vlak i u zagrebu me dočeko car jer on tamo radi.otišli smo u bolnicu u neizvjesnosti.dočeko nas je doktor koji je rekao da naše malo zlato nema sepsu već samo upalu moždana ovojnice što i nije tako opasno jer smo došli dok još bolest nije uzela maha.i danas mi je slika moga anđela pred očima kad smo ga prvi put vidjeli...i sad mi suze teku kad se sjetim moga buce koji je preko noći izgubio kilogram i nešto.bio je sam u sobi obučen kao mali gusar u plave hlačice.kad nas je ugledao skočio je i počeo vikati i pružati rukice sestra viče da moramo oprati ruke prije nego ga diramo a ja onako u suzama samo sam zagrlila svoje malo i rekla"ruke če pričekat"!
svaki dan sam išla 6 dana koliko je i on bio tamo a kuči mi je stiglo zdravo djete!
ovaj post posvečujem:dr.Kseniji Kindy
dr.Leu Markovinoviću
i svim ljubaznim sestrama koji su spasili moje djete...
hvala vam do groba....




MySpace Layouts

MySpace Layouts


| 12:10 | Komentari (7) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 17.04.2006.

imam novost!MOJ CAR IMA SVOJ BLOG!!!i naravno opet nam je pomogo braco,sveti naš braco!pa šta bi mi bez njega.fala pravi si....

ma zamislite samo,ja ovako pametna kako jesam,a takvu me Bog stvorio...otišla do trgovine a možda radi..trebalo mi je hrane za djecu!!ma mislim a ja se našla pametovat da treba biti odgovoran i misliti na djecu a ja ostala bez čokolina!!!!!zemlja zove mamu!!!mah
i naravno naša zemlja kakva je prisilila je jadne ljude da rade i na praznik...siroti fala Bogu da rade.
nebi reklamirala al otišla sam do konzuma gdje su ljudi inače jaaaako ljubazni(ljep pozdrav)i to za nepovjerovat,al danas svi nekako namrgođeni,nešto sve da mi prostite prek kurca!a nije ni čudo pa koji konj(osim mene)ide u šoping na praznik???
al nema veze snašla se ja,otišla na kasu kolegice(ajd makar svud imam poznatewink)pa nisam "trpila"mrguda...

ajd vi recite pa jel ljudi nemaju mira ni na praznik???
mislim,ko se javljasmijeh

| 13:22 | Komentari (13) | Isprintaj | #

nedjelja, 16.04.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

| 20:54 | Komentari (5) | Isprintaj | #

ŠTO JE MUŠKARAC BEZ BRKOVA

danas sam napokon pogledala taj film.oduševio methumbup


ukratko:

sve počinje smrti Miljenka u njemačkoj,žena (Tatjana)dobije 30.000 eura.pokuša se riješiti tih novaca pa kupi potpuno bezvrijednu zemlju,neko brdo.igrom slučaja preko tog brda kroz nekoliko mjeseci prolazi autocesta pa se sirota udovica obogati!
nakon muževe smrti prestane govoriti pa joj svak iz njemačke doveze auto.vozeći ugleda mjesnog svećenika Stipana,počne mu trubiti a sestra je pita koje na cesti a ona kaže:"beštija,lipa beštija.."

prizna da je zaljubljena u njega!ode mu na ispovjed a on je pokušava otjerat jer se on odlučio sunčati ali i pak ispovjedi je.kaže ona gledala je "prosti" film,a on kaže nije bilo prijevoda pa ga nisi razumjela pa tako ni zgriješila!prizna mu da ga voli.on poludi i otjera je.popela se ona njemu i preko prozora u sobu al ništa kaže ipak je on pop.kaže žena da ga čeka u hotelu na moru i krene on al neuspije!ona bjesna nasred ceste ostane bez goriva no naiđe vojska i pomogne joj.general je nekim čudom Stipanov brat blizanac i on ju odvede u hotel na "slobodno druženje"..Stipan odlazi u afriku u neku misiju.
vrača se nakon 13 mjeseci i ugleda Tatjanu s djetetom a ona kaže to ti je nećak.
no ni to nije uništilo ljubav!
na kraju da vas ne zamaram sitnim detaljima film završava..................................................pa treba li vam uopče reći??

zadnja scena:Stipan drži naćaka,Tatjana kraj njih...skidaju ona sako i cipele a on ....pogađate????da,skida odoru....odlaze tako cestom a selo ih gleda.
pita ga Tatjana kuda će a on će:"kuda i ti,samo tamo..."

pa vi recite jesu li i svećenici ljudi ili......

| 19:18 | Komentari (3) | Isprintaj | #

subota, 15.04.2006.

samo tebi braco

evo kao što vidite imam novi dizajn!!!!jako sam sretna!braco puno hvala duša si od čovjeka!!thumbupmalo takvih ljudi ima koji te ni ne poznaju a odluče ti pomoći,e takav je naš braco.svaka čast,ljudina si..mah

| 16:50 | Komentari (10) | Isprintaj | #

APSTINIRAM!!

dragi,car zauzeo net pa sad ja prionula na kolače i kuhanje!nadam se da se ipak koji put čitamo a ako ne svima najljepši uskrs koji si možete zamisliti i veeeelik poljubac od vaše mame2 i njene obitelji!!!kiss

| 10:38 | Komentari (3) | Isprintaj | #

petak, 14.04.2006.

help,heeeeeeeeeeeeelp!!!!!!!!!

ljudi pokušala ja ubacit vas moje drage sastrane kak to svi i imate al nejde pas mu.....headbang!PA KAK DA TO STAVIMmad??????CAR NEBI PRSTOM MAKNO SAM SE SMIJE KAD JA OČU NEŠ NAPRAVIT!!!!

| 10:45 | Komentari (9) | Isprintaj | #

četvrtak, 13.04.2006.

moram se isplakat......inače ja prodajem kozmetiku i sestrični s kojom sam suuuuper dajem nešto povoljnije.i tako počela ona nudit i svojim prijateljicama da kupe nešto i sve to išlo super!kupila jedna njena šta ja znam tko,kaže kolegica da je, neki nakit.ali navodno taj nakit potrgan i nek ja to reklamiram ali ta ženska bi i odustalaeek???????kažem ja ne,ne,nemože sad odustat!!!!!kaže ona meni uzet ću onda ja(sestrična)al daj mi 40%popusta!!!!!ŠTA KAŽEŠ!!!!!????ček malo kažem ja pa nemogu kad ja imam samo 20% popust kak ču tebi dat više??al ona uporna a ja i dalje draga,ljubazna što je čudo za mene!i tako završi razgovor.zovem ja nju drugi dan al nejavlja se,zovem danas nejavlja se i nakon što je mobitel odzvonio isključila ga jeblabla!PA ETO TI TELE JEDNO KAD HOČEŠ BIT DOBRA,BUDI KUJA KAKO SU I DRUGI PREMA TEBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!headbang

| 15:12 | Komentari (9) | Isprintaj | #

srijeda, 12.04.2006.

kad nejde,onda nejde!pokušala sam bez kompjutora i nemogu..ustala sam oko 6 pošto moje rane ptičice tad izlaze iz gnjezda i sjela na dvosjed s kojeg se ta meni draga kutija viiiidiiiiiiii...a ja obečala sama sebi i Bogu da neču ići više od dva puta na blog!ruke se tresu,znoj me obljeva al zato sam se uhvatila posla.car će biti oduševljen kad dođe doma.

pošto je u našem gradiću danas sajmeni dan iliti dan od placa otišla sam pokupovati sve za uskrsne kolaće,pisanice,poklone od zeke...
jaja su poskupila i to samo da gamad što više zaradi,a jesu prokleti!a one čokoladne pisanice 10 kuna 100 grama!!!!!!!!!!!!!!pa jesu li ti ljudi normalni??????moji kikići će dobiti slatkiše i to ćemo im posakrivati po kući jer je dvorište puno blata i vode i neznam,fuj...ljep mi je to običaj,i car i ja si razmjenimo makar čokolade kao donio zeko!poznam ljude koji ne boje jaja i ne slave uskrs i to mi je nekak čudno,pa to je naš običaj!
ljepo je kad se skupi obitelj pa skupa farbat jaja,peći kolače,kititi cica-mace jajima ko kuglicama..
nisam neki fanatik al pokušavam svojoj djeci usaditi tu naviku da se vjera mora poštivati.djete se mora krstit do godine dana,pričest i krizma na vrijeme,vjenčat se po mogučnosti u crkvi...a da ne pričam o blagdanima!!!nisam za redovite odlaske u crkvu,to mi nije...ma kužite..ali na badnjak,uskrs posvetit hranu...to obavezno!
ne poštujem ljude koji su mješali brak,moja svekrva se udala za pravoslavca i nisu svoju djecu odgajali u vjeri,nisu ih krstili ni šta drugo.moj car kad me upozno i shvatio da je to to sve je to naknadno obavio ali nema on neke navike,nema volje ići u crkvu,on to smatra glupošću.nije on kriv..
poznam ženu koja je za one države bila u partiji bog i batina a kad se raspo sistem postala vjernica,gotovo svake nedjelje stoji u prvom redu.e takvi su mi zgadili crkvu!šta sad budemo bilo šta samo da smo politički podobni?
moja obitelj je oduvijek znala koje je nacionalnosti i vjere!kod bake i djeda svečenik je svetio kuću oduvijek,križ se nije NIKADA sakrivao!to poštujem.

| 11:26 | Komentari (8) | Isprintaj | #

utorak, 11.04.2006.

odlučila sam podjeliti s vama jednu meni bolnu stvar.
čitla sam o Alovom tati,kako je prerano umro i sjetila se i svog oca.
on je ostavio mene i mamu kad sam se rodila i sjetio me se tek sa mojih 10 godina!
u međuvremenu mama se ponovo udala i taj čovjek mi je sada tata i djed mojim sinovima.
bilo mi je ljepo u djetinjstvu,sve sam imala al sanjala sam o svom pravom tati.i pojavio se ali ne kao što sam željela,pokušao me oteti.hvala bogu pa ga je policija uspjela spriječiti!tada je dobio zabranu prilaza.
nestao je baš kao i prvi puta,nije se više pojavljivao dok se nisam odlučila udati.tu su počeli problemi!!počeo je nazivati moje roditelje i postavljao pitanja kao zašto ga nismo pozvali u svatove ipak se NJEGOVA KĆI UDAJE.a makar se sjetio pomislim,al ne samo je želio upropastiti i taj dan u mom životu..
vrijeme je prolazilo i rodila sam sina.prvo sam zaplakala i pomislila da li zna da je djeda...nije se ni javio ni došao vidjeti to djete.
često sam poželjela javiti mu se ali nisam nikada skupila snage.
rodila sam i drugog sina,e tada mi je car jednog dana došao s posla i rekao da snjim radi susjed mog tate i da se raspitivao za mene i djecu.napokon sam se poveselila da će doči,vidjeti te male anđele.ali još ga nema,ne javlje se...razmišljam da mu pošaljem slike dječice,sada imam i njegovu adresu.ali voljela bi da on dođe meni a ne da ga molim za njegovih 5 minuta...

| 11:59 | Komentari (8) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 10.04.2006.

nemam inspiracije...a moram nešto pisati...zijev
klinci su zaspali pa i ja idem dušu odmorit a kako ču bolje nego na blogu!!!
izgleda da jedino ja tele nisam sinoć gledala vel.Sudca.al kad moj car nije za te vjerske stvari,valjda misli da tako pokazuje da je slab.šta ja znamnono
htjela sam ići jučer u crkvu,posvetit grančicu al ne sama a tak sam jedino mogla.još bi ja cara i nagovorila al nema ko čuvat klince!!!još su mi mali,pokušala sam sa starijim na badnjak otići al to je bila vika,dreka tako da se svečenik nije čuo.ajme sramotebang
al dobro,to mi je bila škola.

nego,drago mi je da vas se skupilo toliko.kad sam počinjala pisati mislila sam da to rade samo klinci al očito ima i nas "ozbiljnih" žena!ha-ha
kad čitam te ljude koji su tako mladi i misle da su najveći problemi što nesmiju van dokle hoće ili što ih neće neka cura/dečko,poželim se vratiti u to doba.škola,nije me bilo briga za ništa.starci su me financirali,izlazila sam,zabavljala se,a danas,danas je neko drugo vrijeme.brige su puuuuno veće.dali ću imati novca do kraja mjeseca,hoće li klinci biti zdravi,mogu li im priuštiti sve što drugi daju svojoj djeci...
al ima i to svjetlu stranu,kad me klinac zagrli,poljubi,kaže mama..to je neprocjenjivo i često mi dođe da bi izašla,provodila se no ipak što ako bi se moje zlato probudilo i htjelo spavati samnom u krevetu a mene nema??pa to si nebi nikad oprostila!imam prijateljicu koja ostavi bebu od 2 mjeseca i ide u disko,prvo sam joj bila zavidna a onda:ona ne doji bebicu samo zato da nije vezana uz svoje djete!!!!!!!!!!!!HALO,ZEMLJA ZOVE MOZAK!!!!!ima još puno stvari koje je oduzela svojoj bebi a samo iz sebićnosti.ja to nemogu,moj sin je cikio do 5 mjeseci i još bi al izgubila sam mljeko.ma ne,nema opravdanja,ona je definitivno loša mama!!!izsađem i ja al popodne kad idemo u šetnjicu pa s klincima na kavicu.ili klinci ostanu sa carem a ja na sat vremena odmor, i obrnuto.
eto toliko o tome da nemam inspiracije!car kaže da sam lajava i da nedam drugima do riječi,al smatram da samo imam šta reči ljudima.pa zar nije bolje pričati nego se zavuči u neki svoj kutak i šutiti???

| 11:16 | Komentari (8) | Isprintaj | #

nedjelja, 09.04.2006.

eto mene doma.
leti za starijim klincem,malac bi da ga držim na rukama...a ja ostala gladna..
bilo je ok,malo društvo al ugodno.bakica je proslavila 75 rođendan.ja nebi,fala!
test trudnoće sam napravila danas i to već 2.u tjedan dana!!!obadva su negativna(fala bogu).nebi mogla sa 3 male bebepa nek kaže ko šta hoće.zabrinuta sam što imam probleme s jajnicima pa se bojim da nije tu problem.preporuka mi je da ih vadim al ja nebi i to odgađam,odgađam....
još sam nekak premlada za takve pothvate.
car je danas puko,slomio se i prizno mi je da se boji da me ne izgubi al ono zauvijek,kužite?!!to je teško čuti od čovjeka kojeg volite....no
sad idem svojim kikičima i voljenom,možda odemo i u malu šetnjicu ak ja budem mogla jer opet boli,boli....

| 15:55 | Komentari (6) | Isprintaj | #

jutro narode

nadam se da vi niste imali noć ko ja.malac je cvilio,tražio jest..probavamo mu davat keksolino jer ništa drugo ne jede.sad je ok.ma preživit ćui ja to.
e da usput,još nisam dobila mengu!!nemogu vjerovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sad se pripremam za rođendan prabaki pa se čujemo kasnije....pus,pus

| 07:45 | Komentari (5) | Isprintaj | #

subota, 08.04.2006.

ovo sam vam ja:

| 10:03 | Komentari (2) | Isprintaj | #

ma nemogu ja bez vas,po nekoliko puta dolazim vidjeti ima li što novo!
a znam, navukla sam se!!

| 09:56 | Komentari (3) | Isprintaj | #

petak, 07.04.2006.

danas sam bila u župnom uredu,išla sam srediti za krštenje moje mrvice.bilo je ok,imamo novog župnika i stvarno je dobar čovjek.
onaj stari(otišo u mirovinu)kad smo se ja i car vjenčavali na ispovjedi nam je držo predavanje o tome kako nesmijemo imati odnose prije braka a prije toga je mene koja sam ušla prva pito jesam li djevica!!!!!!!!MA MOLIM TE!!!!!!!!!!!!!!!!!nisam bila trudna ali ni djevica,i tako je moj car bio napadnut čim je ušao u ispovjedaonicu i siroče moralo izmoliti skoro cijelu krunicu jer me "obeščastio"!smjeh živi!i nakon nekoliko godina još se tome smijemo.
ali ovaj novi je super,njega takve stvari ne zanimaju,pa bože dragi i oni su ljudi znaju koje je to iskušenje.
klinac mi ima čudno ime i mislili smo da ga neče htjet krstiti na to ime al kaže da ime nije važno već namjera s kojom roditelji donose djecu.PAMETAN ČOVJEK!yes
moji u kući gledaju onaj novi show,neznam mu ime al kolko sam vidla nije mu ni važno zapamtit ime!gnusno,upravo prebacuje RAKOVE GOLIM USTIMA!!!!!pa jel to može itko normalannono

| 20:43 | Komentari (2) | Isprintaj | #

četvrtak, 06.04.2006.

ma samo da znate što car uči klinca!!kaže:"žena,čudno biće!izbjegavaj!!"nono
nemogu vjerovat da to kaže pa makar i u šali!!
al tješi me to što znam da on ustvari tako i ne misli.voli on mene i nebi mogo bez mene i klinaca al neče on to pokazat,a takvi su ti muški pa makar moj!a volim i ja njega,ipak volim kad me stisne u zagrljaj njegove ruke su najbolje!sve zaboravim pa i to što mi sad štipa nožni palac i prijeti da sutra ujutro neču više imati blog al ja njega volim!!!!!!!!!!!
sad ga zanima kakve kolačeču radit za uskrs!!ma napravit ču ti ljubavi one koje ti voliš!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sad prepuštam komp svom caru a pošto sam toliko ljepo pisala o njemu možda večeras bude nježan,drag i sve ono što zna biti samo on...

| 18:46 | Komentari (2) | Isprintaj | #

srijeda, 05.04.2006.

Čitam tako malo vaše blogove i stvarno ima se šta pročitat!
ja sam umorna,neda mi se više..imam osječaj da nemam zraka..
bolesna sam i to ozbiljno.odkad sam rodila klinca samo tonem sve dublje.
nakon poroda dobila sam ciste u jajnicima i trpim bolove a nema ljeka,ja neželim da mi vade jajnike,pa još sam mlada!menga mi kasni već 5 dana,car je pomislio da sam ponovo trudna,al nisam,kupila sam test i negativan je!to me i razveselilo.znam,ružno zvuči al imam ih dvojicu i bilo bi mi jako teško sa još jednom bebom.ma naporno je to!sutra moram doktoru pa ču znat šta je sad.
car je došo doma ljut,ma ko i inače!
svi imaju probleme i mogu se istresati na meni a ja nemam nikog kad je gusto..ne tražim puno,samo jedno rame za plakanje.pa zar ni to nemogu imati??????
nema veze,jadan je život,a ja sam umorna...

| 17:35 | Komentari (8) | Isprintaj | #

utorak, 04.04.2006.

pozdrav

evo mene u novom ruhu!!!!
odlučila sam na kompletnu promjenu jer na starom blogu nisam mogla komentirat.
želim vam svima ugodan dan a ja sad idem s malenim svojim u šetnjicu!!!

| 13:27 | Komentari (2) | Isprintaj | #

Sljedeći mjesec >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker