ponedjeljak, 17.04.2006.

imam novost!MOJ CAR IMA SVOJ BLOG!!!i naravno opet nam je pomogo braco,sveti naš braco!pa šta bi mi bez njega.fala pravi si....

ma zamislite samo,ja ovako pametna kako jesam,a takvu me Bog stvorio...otišla do trgovine a možda radi..trebalo mi je hrane za djecu!!ma mislim a ja se našla pametovat da treba biti odgovoran i misliti na djecu a ja ostala bez čokolina!!!!!zemlja zove mamu!!!mah
i naravno naša zemlja kakva je prisilila je jadne ljude da rade i na praznik...siroti fala Bogu da rade.
nebi reklamirala al otišla sam do konzuma gdje su ljudi inače jaaaako ljubazni(ljep pozdrav)i to za nepovjerovat,al danas svi nekako namrgođeni,nešto sve da mi prostite prek kurca!a nije ni čudo pa koji konj(osim mene)ide u šoping na praznik???
al nema veze snašla se ja,otišla na kasu kolegice(ajd makar svud imam poznatewink)pa nisam "trpila"mrguda...

ajd vi recite pa jel ljudi nemaju mira ni na praznik???
mislim,ko se javljasmijeh

| 13:22 | Komentari (13) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker