nedjelja, 09.04.2006.

eto mene doma.
leti za starijim klincem,malac bi da ga držim na rukama...a ja ostala gladna..
bilo je ok,malo društvo al ugodno.bakica je proslavila 75 rođendan.ja nebi,fala!
test trudnoće sam napravila danas i to već 2.u tjedan dana!!!obadva su negativna(fala bogu).nebi mogla sa 3 male bebepa nek kaže ko šta hoće.zabrinuta sam što imam probleme s jajnicima pa se bojim da nije tu problem.preporuka mi je da ih vadim al ja nebi i to odgađam,odgađam....
još sam nekak premlada za takve pothvate.
car je danas puko,slomio se i prizno mi je da se boji da me ne izgubi al ono zauvijek,kužite?!!to je teško čuti od čovjeka kojeg volite....no
sad idem svojim kikičima i voljenom,možda odemo i u malu šetnjicu ak ja budem mogla jer opet boli,boli....

| 15:55 | Komentari (6) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker