nedjelja, 23.04.2006.

Sinoć sam gledala emisiju u kojoj je prikazan stravićan zločin.Silovanje,mrcvarenje,i da ne pričam te gadosti čovjek je na slobodi i još tome posto policajac!Ma molimj te pravde u pičkumaterinu!!
Baš iz tog razloga zamislila sam se što bi ja napravila da to netko napravi nekom mom.
Kazna?Čemu da ide u zatvor kad če iz njega izač jaaako brzo i još ljut na žrtvu pa se osvetit!
Osveta?A čemu kad ću onda ja u zatvor koji če trajat duže nego za njegov zločin i još će on monstrum jer za nekog takvog nemam drugi naziv postat žrtva!!Ma jelte!!!
Drugo mi nepada na pamet osim dirnut u nešto što je svakom živom biću sveto:u njegovu djecu!

djete za djete!

Znam,ja tad postajem kao i on.

AQ možda kad bi se vratile kazne ko što su bile u srednjem vjeku?Stup srama je dobra ideja.Stavit ga na najprometniji trg pa nek svi istresaju svoj bjes na njemu!
Ma ne stvarno nemam ideje a nadam se da neću ni morati o tom ozbiljnije razmišljati!

P.S.

Ako imate kakav prijedlog javite!!!!

| 10:26 | Komentari (14) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker