ponedjeljak, 24.04.2006.

Ljek za dušu

Priča počinje ovako odprilike:

Moj car je dobio na kladuši nekih 600 kn i reko da mogu potrošit 200 kn na šta oču.Ja dobra ko kruh pa rekla kupiću djetetu sandalice pošto bambi ima neku rasprodaju a za ostalo meni suknja al naravno moram si još dotirat od svojih primanja.smijeh

Tako danas zaputila se ja sa malim carem(jer je on zavlado kućom)u šoping!Došli mi do butika a ono gužvaaa...ajme si ga meni!!!Prvo mi palo napamet da bar ne radi baš danas ona tako ljubazna teta da kad je vidim poželim se upucat, a kad ono gle vraga baš ona!!Ma sva ušminkana,svježe ofarbane kose u neku boju između crvene i ljubičasteeek.Na sebi zlata više neg što je i sama teškarolleyes.Al ajde idemo mi unutra da nepokupuje ova naša sirotinja koja nema ni za kruh.

A tamo samo vika "jel ima ovih u broju 25",ili"dajte molim vas još jedne pa nismo došli samo za to"lud
Ma mislim,došlo mi da se okrenem i izađem..al nisam i ja sam se uklopila(a šta znam druge kritizirat jel)pa i mene uhvati "dajte molim vas djete mi je nervozno"greedy.
Ljubazna i nadasve draga teta došla do nas a mi jel bi ove il bi one tam na drugom krajusmijehsmijeh
Ma baš sam je ljepo našetala al neka joj jer ona mi se već prije zamjerila!!
I kupili mi krasne sandalice bambi i to za 99 kn a bile su prije 289 kn,pa vi recite!!!thumbup

Da al ta teta tako draga neče vas poslužiti ako procijeni da niste dovoljno bogati pa valjda niste ni dostojni ulaska u njen butik!!!Ajd ja ma kakva sirotinja bila volim se dotjerivatcerek pa nemam takve probleme,ja i s 5 kn u đepu prođem bez po muke ko dama!!
Ah,životna škola..
Al nije to tema!!!

I tako i ja ko i sve malograđanstvo objesila vreču na kojoj piše veelikim slovima bambi na kolica pa u špancir da svi vide gdje sam kupila cipele djetetucerek
A nemogu se ja izdvajat,valjda me razumite....

A sad se spremam nać neku rasprodaju suknji pa da idem nešt pribavit...a samo 100 kuna šta sad....hm...jel ima ko na blogu da me hoće sponzorirat??
Imam dvoje djece,idana(ak si bogat/bogata spremna na rastavu),brineta s 10 kila viška al u duši plaaaaavaa,nije važan spol već imovinska kartica!!!smijeh

| 12:15 | Komentari (12) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker