utorak, 25.04.2006.

Kupovina uspješna

Evo dragi moji,stigla i ja doma.Cijeli dan samo nekud žurim,letim,ubijam se al isplatilo se!thumbup
Kupila sam suknju!!thumbupthumbup
I to ne bilo kaku već suknju koja je rađena baš po mojim mjerama!thumbup

Jutros oko 10 sati nakon što sam ja pospremila kuću,pokvačila veš,sredila djecu i još bezbroj stvari kojima vas neću zamarat.
I tako moja draga prijateljica bog joj da strpljenja samnom,i ja krenule u potragu za suknjom.
Prvi butik pušiona na vratima velikim slovima"DOLAZIM ODMAH"!ma jebo ja tebe odmah jel radiš il neradiš jasno reci pa da znam!!headbang
Drugi butik ima super rasprodaju i to 50% popusta!!!!!Ajme a suknja predivna,roza,ravan kroj ma milina ju vidit al nema broja jer je krava udebljala se pa joj treba broj 42 a oni imaju sam 38 i 36!!!!headbangmadheadbang
O jebem vam da vam jebem pa ko se u to može uvuć?????headbang
I tako dalje našla ja u trećem butiku crnu suknjicu,taman do koljena kak sam i htjela može bit i svečana i za svaki dan ić na kavu u njoj al cijena 150 kn a ja bi jeftinijenaughty!
Prošli mi i nemilo i nedrago al nema niš za mene sve il ko za cigančice il za mršavice!!
Ipak sam se vratila u treči butik po onu crnu haljinicu pa gdje puklo da puklo!
Kad tamo srela prijateljicu još iz osnovne!!mah
Stara pa di si ti meni pitam ja i vidim ima malooo trbuha al znam žena friško rodila pa nebi je htjela bedirat pitanjem jesi trudna pa ja mudro kak si a ona da je trudna!!eek
Ma daj reko pa jel već???
Kaže ona meni:"šuti a kak si ti moji makar budu 14 mjeseci razlike a tvoji su 12 i 4 dana!!!"
A je sve je to istina al nisam ja tak misla kaže ona ma stara znam pa desilo se jebiga šta sad.
Tako sad mi je lakše nisam jedina u svom okrugu koja ima djete za djetetomsmijehsmijeh

Nego došle mi do mene pa da vidimo kak da se obučem u nedjelju jer sinak ima krštenje pa malo isprobavale robu i našle i ja jako zadovoljna!!ma ko salivenothumbup

Eto ipak sponzori što ste se javili u velikom broju hvala,al kupila ja suknju!!!!

Veliki pozdrav do skora..

| 15:11 | Komentari (9) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker