utorak, 11.04.2006.

odlučila sam podjeliti s vama jednu meni bolnu stvar.
čitla sam o Alovom tati,kako je prerano umro i sjetila se i svog oca.
on je ostavio mene i mamu kad sam se rodila i sjetio me se tek sa mojih 10 godina!
u međuvremenu mama se ponovo udala i taj čovjek mi je sada tata i djed mojim sinovima.
bilo mi je ljepo u djetinjstvu,sve sam imala al sanjala sam o svom pravom tati.i pojavio se ali ne kao što sam željela,pokušao me oteti.hvala bogu pa ga je policija uspjela spriječiti!tada je dobio zabranu prilaza.
nestao je baš kao i prvi puta,nije se više pojavljivao dok se nisam odlučila udati.tu su počeli problemi!!počeo je nazivati moje roditelje i postavljao pitanja kao zašto ga nismo pozvali u svatove ipak se NJEGOVA KĆI UDAJE.a makar se sjetio pomislim,al ne samo je želio upropastiti i taj dan u mom životu..
vrijeme je prolazilo i rodila sam sina.prvo sam zaplakala i pomislila da li zna da je djeda...nije se ni javio ni došao vidjeti to djete.
često sam poželjela javiti mu se ali nisam nikada skupila snage.
rodila sam i drugog sina,e tada mi je car jednog dana došao s posla i rekao da snjim radi susjed mog tate i da se raspitivao za mene i djecu.napokon sam se poveselila da će doči,vidjeti te male anđele.ali još ga nema,ne javlje se...razmišljam da mu pošaljem slike dječice,sada imam i njegovu adresu.ali voljela bi da on dođe meni a ne da ga molim za njegovih 5 minuta...

| 11:59 | Komentari (8) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker