subota, 22.04.2006.

Ipak odlučila sam podjeliti s vama ovo moje stanje ako ga se tako može nazvati.

Jutros sam se probudila oko 7 što je super uz moje klince,i već od tad sam osjetila neku tjeskobu.
Klince smo odveli baki na čuvanje a mi u kupovinu za krstitke u nedjelju.U gradu očajna gužva samo smo stajali u redu...užas!Car me počastio,kupio ženici naočale nove,a i novi donji vešthumbup..
Ali mene ne prolazi loša volja..

Klinci su stigli doma ali brzo je došla moja prijateljica i otišle smo s klincima na sladoled i prošetat.Ma bilo je odlično samo što sam ja ko kakav mrgud išla uz nasmijanu i poletnu prijateljicu.I cijelo vrijeme se uvjeravam da je sve to prolazno al đabe!Ne prolazi!

Nakon sat i nešto dolazimo doma i zove nas moja draga sestrična na štrudlu od sira a mi trk u goste!!njamiŠtrudla je bila super a i društvo ali ja opet mrgud nezadovoljnimad!

rekla caru neču više pisat na blogu sveg mi je dosta aliipak...ovisnost je to iako ne tipkam s onim žarom ko inače,ne veselim se ničem...ah..kažu da nije dobro bit u društvu mrzovoljnih ljudi pa najbolje da ovo nitko ni ne pročitano....

zašto kad imam sve pa i previše ja moram ovako?valjda ono što zovu "proljetni umor"lud....

| 20:35 | Komentari (4) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

All content © KAKO SADA DALJE - Designed by: Braco
eXTReMe Tracker