Fiat je registrirao patente za obitelj Tipo u Brazilu

srijeda , 30.11.2016.



Fiat je registrirao patente za obitelj Tipo u Brazilu. Publikacija INPI ima crteže prednjeg i stražnjeg kraja hatchbacka, te prednje kraja SW-a i sedana. Fiatovi projketi X6H i X6S bi tako trebali biti ništa drugo nego brazilske verzije europskog Fiat Tipa.



Ne bi trebalo biti velike promjena u dizajnu. Nešto sitno za haubu i svjetla. Određene promjene bi trebala biti i straga gdje će se tablica naći na stražnjem odbojniku.



Treba li bi biti tri paketa opreme. Attractive, Essence i Sporting sa tim da bi dva jača trebala ići samo sa najjačim motorom.



Ulazni motor je novi 1.0 6v Firefly. Isti razvija 72 KS i 104 Nm na benzin odnosno 77 KS i 109 Nm na etanol. On će se nuditi uz 5-stupanjski ručni mjenjač.

Srednji motor u ponudi je isto tako novi 1.3 8v Firefly. Razvija 101 KS i 137 Nm na benzin odnosno 109 KS i 142 Nm na etanol. Ići će uz 5-stupanjski ručni ili Dualogic robotizirani mjenjač. Ovaj motor je opremljen Start/Stop sustavom.

I za kraj tu je najjači motor 1.8 16v E.TorQ EVO. Ovaj motor je doživio nekoliko promjena za 2017. i stoga nosi dodatni sufiks EVO u nazivu. Na benzin bi trebao imati 135 KS pri 5750 o/min uz 188 Nm pri 3750 o/min. Sa etanolom vrijednosti rastu na 139 KS pri 5750 o/min uz 193 Nm pri 3750 o/min. Ovaj motor ima Start/Stop sustav. Dolazi sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačom ili 6-stupanjskim HD automatikom.

U budućnosti možemo očekivati 1.0 i 1.3 turbo motore.

Proizvodnja će se odvijati u Pernambucu, u istim onim pogonima odakle izlazi Fiat Toro, te Jeepovi Renegade i Compass.

No moram za kraj napomenuti da su neke informacije iz Brazila oprečne. Govori se o zamjeni za Palia, a ovaj model bi bio prevelik za to. Postoje priče da će doći dva modela. Jedan veličine našeg Tipa i jako sličan njemu i drugi koji slijedi taj dizajnerski pravac ali je dug oko 4 metra, a sa stražnjim vertikalnim svjetlima.


Oznake: auto, automobili, fca, fiat, tipo, brazil

FCA zapošljava novih 1800 radnika u Cassinu

utorak , 29.11.2016.



Iako mnogi zloguki proroci govore kako se Alfa Giulia slabo prodaje to nije točno. Dokaz dobrom dosadašnjem poslu je i zapošljavanje novih 1800 radnika u pogonima u Cassinu. Novi radnici bi trebali omogućiti rad za dodatnu smjenu.



Sve to skupa će omogućiti dosta veću proizvodnju Giulie i Stelvia. Koliko je to sve skupa značajno pokazuje da je samoj svečanosti u Cassinu prisustvovao i talijanski premijer Renzi.

Napominjem kako je Giulia već tokom rujna zaokružila svoj plan u Italiji za 2016., a plan je premašen i za područje cijele EU. Ono što je isto tako dobar pokazatelj je da se jako malo ljudi odlučuje za ulazni model od 136 ili 150 KS. Nekakav minimum je 2.2 dizel sa 180 KS i opremom Super. Najjači Quadrifoglio model je čak traženiji od dizela sa 136 KS.

Za daljnji rast je ključno ojačavanje mreže dilera. Na tržištu SAD-a sve ide po planu. Postigli su da je većina dilera zajedničkih sa Maseratiom. To će omogućiti odlično iskustvo za kupca prilikom same kupnje, a nadam se i dobru servisnu podršku. Jednostavno je standard za premium brand totalno drugačiji nego za one mainstream. Alfa je ovakvim potezom u SAD-u jasno pokazala gdje cilja.

Koliko je Alfi važan SAD pokazuje i činjenica da da će Stelvio Quadrifoglio doći tamo već sredinom sljedeće godine dok je start prodaje istog za Europu predviđen tek krajem te iste godine.



Ipak za obične verzije početak će biti u Europi i to u ožujku ili travnju sljedeće godine.

No to nije sve. Talijanski Quattroruote izvještava da je dano zeleno svjetlo za Giuliu SW.



Naravno iluzorno je očekivati da premijera iste bude na sljedećem sajmu u Ženevi. Prodaja iste ne može biti prije 2018., a tome u prilog ide i činjenica da nismo vidjeli još ni jednu testnu mulu.



Naravno da će i prodaja obične Giulie rasti dolaskom novih verzija. Mnoge informatičke firme u svoju flotu ne mogu uvrstiti Giuliu jer imaju politiku o vozilima sa emisijom CO2 manjom od 100 g/km. To će se dogoditi kada početkom sljedeće godina u prodaju dođe verzija Advanced Efficiency oznake AE.

I mogu reći da se napokon zna službena potrošnja Giulie Quadrifoglio u SAD-u. EPA je rekla da je to 20 mpg u kombiniranom ciklusu što je za 1 mpg bolje od BMW-a M3. A to će reći da službena prodaja Giulie Quadrifoglio u SAD-u može početi.

Treninzi tamošnjih zastupnika za Giuliu su mahom odrađeni već pretprošlog tjedna.

Oznake: automobili, auto, fca, quadrifoglio, giulia, stelvio, alfa, alfa romeo

FCA ulaže u proizvodnju FireFly motora u Poljskoj

petak , 25.11.2016.

FCA je potpisala ugovor sa poljskom Vladom u kojem stoji da će se uložiti 350 milijuna eura za pokretanja proizvodnje novih GSE motora u Bielsko-Biali. Početna investicija bi trebala biti 250 milijuna eura dok bi se kasnije uložilo još 100 milijuna.

Trenutno se u Bielsko-Bialo proizvode TwinAir i 1.3 MultiJet motori. Kako se proizvodnja TwinAira bliži kraju nije čudno da ga mijenja GSE.

Ne zna se točan datum početka proizvodnje no većina poljskih medija izvještava da je to prije kraja 2017. godine.

Tržišno ime FireFly nije čudno kako se zna da mijenja prije svega na globalnom nivou FIRE motore i sa kojima dijeli 77 mm razmak između cilindara.



Oznake: fiat, fca, automobili, auto, fire, firefly

Kupnja novih Fiata od sada i preko Amazona

četvrtak , 24.11.2016.

FCA je otvorila trgovinu na Amazon Italy gdje je dostupan njihov brand Fiat.

Mogu se kupiti tri vozila i to Fiat 500, 500L i Panda. Nakon uplate 180 eura preko Amazona ostatak se može uplatiti kod najbližeg Fiat dilera.

Popust s obzirom na službene cijene je između 15% i 28%.

Rok isporuke je do dva tjedna od dana narudžbe.



Oznake: automobili, auto, fca, fiat, 500, 500c, 500l, panda

Kraj za TwinAir motor

utorak , 22.11.2016.

Kao što znamo FCA grupacija je službeno predstavila nove GSE motore i to one atmosferske sa 2 ventila po cilindru tržišnog imena FireFly. Ono što nismo znali je koliko bi brzo mogli doći u Europu.

Jedan od motora koje mijenjaju, i to bi ih čak trebali zamijeniti ovi atmosferski FireFly motori, su Fiatovi motori sa dva cilindra imena TwinAir. Oni se prestaju proizvoditi u travnju sljedeće godine što bi značilo da ćemo najvjerojatnije već prije kraja 2017. gledati FireFly motore u europskim automobilima.



Atmosferski 1.0 FireFly sa tri cilindra bi trebao biti dostojna zamjena za 1.0 atmosferski TwinAir dok će 1.3 atmosferski FireFly sa oko 100 KS zamijeniti 0.9 TwinAir sa 85 KS i 105 KS.

Oni koji se pribojavaju nedostatka okretnog momenta ne bi trebali biti zabrinuti pošto 1.3 FireFly razvija oko 135 Nm sa tim da je već na 1500 o/min raspoloživo 110 Nm što je impresivna brojka za jedan mali atmosferski benzinac.

Novi motori bi trebali donijeti manju papirnatu CO2 emisiju no što je još važnije dosta manju potrošnju u realnim uvjetima rada.







Oznake: automobili, fiat, fca, twinair, gse, firefly

Predstavljen Alfa Romeo Stelvio

subota , 19.11.2016.

Novi model Alfa Romea i njihov prvi SUV Stelvio je predstavljen proteklog tjedna na sajmu u LA-u.

Svojom pojavom je privukao neviđenu pozornost toliko da je nedostajalo barem još pola kapaciteta dvorane na službenom predstavljanju. I kada su ga otkrili imali su što vidjeti. Mojoj malenkosti, a inače nisam fan SUV-ova, ovo je daleko najljepši SUV u klasi. Doslovno izgleda kao hatchback na steroidima i to je prije svega dizajn koji je sprijeda inspiriran Giuliom, a straga aktualnom Giuliettom.





Ono što se možda nekim ljubiteljima neće svidjeti je jako malen razmak od tla. No treba imati na umu da je ovaj automobil zamišljen i kao zamjena za karavan i da će sa ovim automobilom mnogi ljubitelji karavana biti i više nego zadovoljni. No i to ne bi trebao biti problem jer serijski sa Quadrifoglio modelom dolazi zračni ovjes sa kojim se upravlja preko novoga DNA Pro 2.0 sučelja i koji bi trebao omogućiti podešavanje visine. Kod ostalih modela bi isti trebao biti opcionalan.



Unutrašnjost je naravno inspirirana Giuliom sa razlikom da središnja konzola sada nije zakrenuta ka vozaču kao kod Giulie. Ovisno o opremi moći će se naručiti unutrašnjosti sa pravim drvom, aluminijom ili karbonskim vlaknima kao što je slučaj na Quadrifogliu.



Kao što znao Giulia nudi najviše prostora u klasi. Ovdje sa povišenim položajem će ga biti samo više. Kao šlag na tortu dolazi jako veliki prtljažnik pravilnog oblika, sigurno većega kapaciteta nego na nekim Sportwagon modelima iz prošlosti. Sve u svemu ovo bi trebao biti i pravi obiteljski automobil.





Treba imati na umu da je ovo bilo predstavljanje za SAD. Tamo će oba predstavljena modela biti opremljena isključivo sa Q4 pogonom i 8-stupanjskim automatikom. Kod jačeg Quadrifoglia 2.9 V6 benzinac sa 505 KS tjere ovaj automobil za 3.9 sekundi do 60 milja na sat što je samo 0.1 sekundu sporije nego kod Giulie. Slabiji model sa 280 KS i 415 Nm ide za 5.4 do 60 milja na sat što je za samo 0.3 sekunde sporije od Giulie.

Q4 na Quadrifoglio modelu dolazi sa Torque Vectoring stražnjim diferencijalom. Na običnim je ili sa otvorenim ili sa opcionalnim LSD stražnjim diferencijalom.

Za Europu treba očekivati istovjetne motore kao i za Giuliu sa tim da će barem ulazni 2.2 dizel sa 150 KS biti u ponudi i sa zadnjim pogonom.

Alfa je najavila obaranje rekorda na Nürburgringu u klasi SUV. Skromno su najavili vrijeme od 7:59. No oni u biti interno očekuju impresivno vrijeme od oko 7:50 što bi u prijevodu značilo da je ovaj automobil brži i od aktualnog BMW-a M5. Ovo bi ujedno začepilo usta svim nevjernim Tomama koji smatraju da ovakav automobil nema što tražiti u sportskoj vožnji.


Oznake: automobili, alfa romeo, fca

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.