Fiat Argo: cilj prodaje 6000 komada mjesečno
utorak , 30.05.2017.Fiat Chrysler Brazil će ovaj tjedan predstaviti novi model Argo. Na brazilskom tržištu on mijenja Punto ali i skuplje verzije Palia kao i Bravo. Službena klasifikacija ga svrstava u kompakte.
Tamo bi se prije svega trebao natjecati sa Chevrolet Onixom i Hyundaiem HB20, vodećim i prvim pratiocem na brazilskom tržištu.
FCA planira u prosjeku isporučivati barem 6000 Arga. To još ne bi bila razina ova dva konkurenta koji se prodaju prosječno u 13300 odnosno 8100 komada mjesečno.
Sada su na redu tehnikalije.
Fiat Argo je dug 4 metra, širok 1.75 metara, sa međuosovinskim razmakom od 2.52 metra, a prtljažnik je volumena 300 litara.
Za sada Brazilci govore kako je 20% platforme isto kao na posljednjoj generaciji Punta. Dosta je više čelika visoke čvrstoće. Sve je to rezultiralo da je 7.5% krući od Punta, 8% lakši uz Punta, a sve to uz 8% veći volumen interijera.
Sve je ovo daleko iznad direktne konkurencije u Brazilu.
Serijska oprema je dosta bogata za jedan brazilski model. Već u osnovnoj Drive opremi ima ručnu klimu, dva zračna jastuka, servo volan.
Osnovni motor je 1.0 sa 3 cilindra već poznat sa brazilskih modela Mobi i Uno. Na benzin razvija 72 KS pri 6000 o/min, odnosno 107 Nm pri 3250 o/min.
I što je bitno potrošnja je jako niska. U njih je ozbiljnije mjerenje potrošnje nego kod nas, jača ubrzanja, usponi kao i upaljena klima. Na benzin bi grad bio jedva preko 7 litara na 100 km.
komentiraj (0) * ispiši * #
Fiat je registrirao patente za obitelj Tipo u Brazilu
srijeda , 30.11.2016.Fiat je registrirao patente za obitelj Tipo u Brazilu. Publikacija INPI ima crteže prednjeg i stražnjeg kraja hatchbacka, te prednje kraja SW-a i sedana. Fiatovi projketi X6H i X6S bi tako trebali biti ništa drugo nego brazilske verzije europskog Fiat Tipa.
Ne bi trebalo biti velike promjena u dizajnu. Nešto sitno za haubu i svjetla. Određene promjene bi trebala biti i straga gdje će se tablica naći na stražnjem odbojniku.
Treba li bi biti tri paketa opreme. Attractive, Essence i Sporting sa tim da bi dva jača trebala ići samo sa najjačim motorom.
Ulazni motor je novi 1.0 6v Firefly. Isti razvija 72 KS i 104 Nm na benzin odnosno 77 KS i 109 Nm na etanol. On će se nuditi uz 5-stupanjski ručni mjenjač.
Srednji motor u ponudi je isto tako novi 1.3 8v Firefly. Razvija 101 KS i 137 Nm na benzin odnosno 109 KS i 142 Nm na etanol. Ići će uz 5-stupanjski ručni ili Dualogic robotizirani mjenjač. Ovaj motor je opremljen Start/Stop sustavom.
I za kraj tu je najjači motor 1.8 16v E.TorQ EVO. Ovaj motor je doživio nekoliko promjena za 2017. i stoga nosi dodatni sufiks EVO u nazivu. Na benzin bi trebao imati 135 KS pri 5750 o/min uz 188 Nm pri 3750 o/min. Sa etanolom vrijednosti rastu na 139 KS pri 5750 o/min uz 193 Nm pri 3750 o/min. Ovaj motor ima Start/Stop sustav. Dolazi sa 5-stupanjskim ručnim mjenjačom ili 6-stupanjskim HD automatikom.
U budućnosti možemo očekivati 1.0 i 1.3 turbo motore.
Proizvodnja će se odvijati u Pernambucu, u istim onim pogonima odakle izlazi Fiat Toro, te Jeepovi Renegade i Compass.
No moram za kraj napomenuti da su neke informacije iz Brazila oprečne. Govori se o zamjeni za Palia, a ovaj model bi bio prevelik za to. Postoje priče da će doći dva modela. Jedan veličine našeg Tipa i jako sličan njemu i drugi koji slijedi taj dizajnerski pravac ali je dug oko 4 metra, a sa stražnjim vertikalnim svjetlima.
komentiraj (0) * ispiši * #