Fiat Argo: cilj prodaje 6000 komada mjesečno

utorak , 30.05.2017.


Fiat Chrysler Brazil će ovaj tjedan predstaviti novi model Argo. Na brazilskom tržištu on mijenja Punto ali i skuplje verzije Palia kao i Bravo. Službena klasifikacija ga svrstava u kompakte.

Tamo bi se prije svega trebao natjecati sa Chevrolet Onixom i Hyundaiem HB20, vodećim i prvim pratiocem na brazilskom tržištu.

FCA planira u prosjeku isporučivati barem 6000 Arga. To još ne bi bila razina ova dva konkurenta koji se prodaju prosječno u 13300 odnosno 8100 komada mjesečno.


Sada su na redu tehnikalije.

Fiat Argo je dug 4 metra, širok 1.75 metara, sa međuosovinskim razmakom od 2.52 metra, a prtljažnik je volumena 300 litara.

Za sada Brazilci govore kako je 20% platforme isto kao na posljednjoj generaciji Punta. Dosta je više čelika visoke čvrstoće. Sve je to rezultiralo da je 7.5% krući od Punta, 8% lakši uz Punta, a sve to uz 8% veći volumen interijera.


Sve je ovo daleko iznad direktne konkurencije u Brazilu.


Serijska oprema je dosta bogata za jedan brazilski model. Već u osnovnoj Drive opremi ima ručnu klimu, dva zračna jastuka, servo volan.


Osnovni motor je 1.0 sa 3 cilindra već poznat sa brazilskih modela Mobi i Uno. Na benzin razvija 72 KS pri 6000 o/min, odnosno 107 Nm pri 3250 o/min.

I što je bitno potrošnja je jako niska. U njih je ozbiljnije mjerenje potrošnje nego kod nas, jača ubrzanja, usponi kao i upaljena klima. Na benzin bi grad bio jedva preko 7 litara na 100 km.




Oznake: fca, fiat, argo, Punto, brazil

X6H će se zvati Fiat Argo

petak , 21.04.2017.


Fiat Argo je službeno ime nadolazećeg modela koji će obogatiti ponudu ovog proizvođača u Južnoj Americi.

Kao što sam ranije pisao ovaj model mijenja više njih u brazilskoj ponudi. To su skuplje verzije Palia, cijela gama Punta, a čak dijelom i Brava.

Nije poznato hoće li ovaj model doći do Europe no ako dođe favorit za ime je Uno.

Motorizacija je već dobro poznata. Najmanji će biti 1.0 FireFly motor sa 72KS (77KS na etanol), 1.3 Firefly raspolaže sa 101KS (109KS na etanol), a 1.8 E.torQ EVO razvija 135KS (139KS na etanol).

Fiat dosta nade polaže u automatizirani mjenjač koji je dosta unaprijeđen i sada umjesto Dualogic nosi ime GSR-Comfort (Gear Smart Ride-Comfort).

U budućnosti je za očekivati 1.3 Turbo motor sa 160 KS, a možda i 1.0 turbo.




Oznake: fiat, X6H, Punto, Uno, firefly, Palio

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.