X6H će se zvati Fiat Argo

petak , 21.04.2017.


Fiat Argo je službeno ime nadolazećeg modela koji će obogatiti ponudu ovog proizvođača u Južnoj Americi.

Kao što sam ranije pisao ovaj model mijenja više njih u brazilskoj ponudi. To su skuplje verzije Palia, cijela gama Punta, a čak dijelom i Brava.

Nije poznato hoće li ovaj model doći do Europe no ako dođe favorit za ime je Uno.

Motorizacija je već dobro poznata. Najmanji će biti 1.0 FireFly motor sa 72KS (77KS na etanol), 1.3 Firefly raspolaže sa 101KS (109KS na etanol), a 1.8 E.torQ EVO razvija 135KS (139KS na etanol).

Fiat dosta nade polaže u automatizirani mjenjač koji je dosta unaprijeđen i sada umjesto Dualogic nosi ime GSR-Comfort (Gear Smart Ride-Comfort).

U budućnosti je za očekivati 1.3 Turbo motor sa 160 KS, a možda i 1.0 turbo.




Oznake: fiat, X6H, Punto, Uno, firefly, Palio

FCA ulaže u proizvodnju FireFly motora u Poljskoj

petak , 25.11.2016.

FCA je potpisala ugovor sa poljskom Vladom u kojem stoji da će se uložiti 350 milijuna eura za pokretanja proizvodnje novih GSE motora u Bielsko-Biali. Početna investicija bi trebala biti 250 milijuna eura dok bi se kasnije uložilo još 100 milijuna.

Trenutno se u Bielsko-Bialo proizvode TwinAir i 1.3 MultiJet motori. Kako se proizvodnja TwinAira bliži kraju nije čudno da ga mijenja GSE.

Ne zna se točan datum početka proizvodnje no većina poljskih medija izvještava da je to prije kraja 2017. godine.

Tržišno ime FireFly nije čudno kako se zna da mijenja prije svega na globalnom nivou FIRE motore i sa kojima dijeli 77 mm razmak između cilindara.



Oznake: fiat, fca, automobili, auto, fire, firefly

Kraj za TwinAir motor

utorak , 22.11.2016.

Kao što znamo FCA grupacija je službeno predstavila nove GSE motore i to one atmosferske sa 2 ventila po cilindru tržišnog imena FireFly. Ono što nismo znali je koliko bi brzo mogli doći u Europu.

Jedan od motora koje mijenjaju, i to bi ih čak trebali zamijeniti ovi atmosferski FireFly motori, su Fiatovi motori sa dva cilindra imena TwinAir. Oni se prestaju proizvoditi u travnju sljedeće godine što bi značilo da ćemo najvjerojatnije već prije kraja 2017. gledati FireFly motore u europskim automobilima.



Atmosferski 1.0 FireFly sa tri cilindra bi trebao biti dostojna zamjena za 1.0 atmosferski TwinAir dok će 1.3 atmosferski FireFly sa oko 100 KS zamijeniti 0.9 TwinAir sa 85 KS i 105 KS.

Oni koji se pribojavaju nedostatka okretnog momenta ne bi trebali biti zabrinuti pošto 1.3 FireFly razvija oko 135 Nm sa tim da je već na 1500 o/min raspoloživo 110 Nm što je impresivna brojka za jedan mali atmosferski benzinac.

Novi motori bi trebali donijeti manju papirnatu CO2 emisiju no što je još važnije dosta manju potrošnju u realnim uvjetima rada.







Oznake: automobili, fiat, fca, twinair, gse, firefly

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.