Novosti za Giuliu MY2018

ponedjeljak , 12.06.2017.

Po novoj politici za Alfu novi modeli će za svaku MY dobivati neke novitete. Isto tako bi predstavljanje trebalo biti svake godine na 24. lipnja kad je rođendan te marke.

Kada je riječ o Giuliji prva takva je MY2018.

Prva novost je vezana za dizelske motore. Svi će dobiti SCR (selective catalytic reduction). To ujedno znači da će verzije 2.2 dizela sa 150 i 180 KS dobiti povećanje snage na 160 odnosno 190 KS. Najjača 210 KS verzija ostaje na toj razini no tu je usko grlo trenutna turbina.
Ujedno ovo je korak ka homologaciji za Euro 6d normu.

Druga novost je kod Veloce opreme. Tu će biti mogućnost naručiti karbonske detalje u interijeru i eksterijeru.

Očekujemo što će biti sa MY2019. Priče su od Full LED svjetlima i novom 350 KS motoru u Veloce verziji za neka tržišta.


Oznake: alfa romeo, giulia, fca, veloce

Prvih 350 Giulia za Kinu prodane preko weba u samo 33 sekunde

utorak , 21.03.2017.



Rasprodane u 33 sekunde. Prva pošiljka od 350 primjeraka Alfa Romeo Giulia Milano je bila u prodaji u Kini preko Tmalla. Danas je potpisan ugovor sa Alibabom i trebalo je jedva preko pola minute da se Giulie rasprodaju.



Ekskluzivan ugovor. Tmall, koja se smatra najvećom B2C prodajnom platformom, je izabrana kao jedini autorizirana Internet kanal za talijanski brand u Kini. Ovo partnerstvo slijedi oni iz prošle godine sa Maseratiom, gdje je 100 Maserati Levantea prodano u samo 18 sekundi.



Poznate su i cijene Giulia u Kini uključujući ovu posebnu verziju Milano. Sve verzije dolaze sa automatskim mjenjačom.

Giulia 2.0T 200KS 330.800 RMB 44.442 euro
Giulia Super 2.0T 200KS 362.800 RMB 48.741 euro
Giulia Super 2.0T 280KS 396.800 RMB 53.309 euro
Giulia Milano 2.0T 280KS 433.800 RMB 58.280 euro
Giulia Veloce 2.0T 280KS 467.800 RMB 62.848 euro
Giulia Quadrifoglio 1.028.000 RMB 138.109 euro





Oznake: fca, alfa, maserati, giulia, levante, kina

Novosti u ponudi Giulie

petak , 03.03.2017.

Nova verzija koja će biti u ponudi tokom ožujka će proširiti ponudu dizela. Riječ je o Giuliji Super 2.2 180 KS AT8 Q4. Trenutno je ovo najpopularniji motor u ponudi i najpopularnija razina opreme. Ovo je za sve one koji žele sigurnost kakvu pruža Q4 pogon kakav ima Veloce, a žale manje sportski izgled nego li ga ima Veloce.

Treba imati na umu da ovaj motor nije istovjetan onome dosadašnjem od 180 KS. Ovaj je isti kao 210 KS verzija odnosno štedljiva 180 KS AE verzija. Razlika je u intercooleru i još nekim detaljima.


Druga novost u ponudi je za sve one koji žele sportski izgled. Novi paketi Veloce Interior i Exterior će biti u prodaji od ožujka. Dostupni na Giuliji Super, paketi omogućavaju personalizaciju interijera (sjedala koja su grijana, električna, racing izgleda sa perforiranom kožom i umetci od aluminija na tabli i vratima) i eksterijera (prednji i stražnji odbojnik kao u Veloce verziji).


Oznake: fca, alfa, romeo, alfa romeo, giulia, veloce, super

Alfa Stelvio, redefinicija SUV segmenta

petak , 24.02.2017.



Kao što znate ovih dana je predstavljena europska verzija novog, ujedno i prvog, Alfin SUV imena Stelvio.

U talijanske i švicarske salone stiže već ovaj vikend gdje će se moći isprobati 2.0 benzinac sa 280 KS. Ujedno se već može naručiti i 2.2 dizel sa 210 KS.



Kroz sljedećih par tjedana će se moći naručiti i benzinac sa 200 KS kao i osnovni dizel sa 180 KS. Baš će taj dizel sa 180 KS ujedno biti i jedini koji se moći naručiti bez Q4 pogona.

Za sve motore jedina opcija je provjereni ZF 8HP automatik.



Na europsko tržište najjača Quadrifoglio verzija stiže tek krajem ove godine.

Sam Stelvio ima 65 mm veće odstojanje od tla naspram Giulie, a vozačka pozicija je 190 mm viša. Kako bi se to kompenziralo korištene su tvrđe opruge i nešto skuplji elementi ovjesa naspram Giulie, a naravno tu je i nešto širi trag kotača.



Za nižu težinu su blatobrani, vrata kao i vrata prtljažnika od aluminija. Ovo zadnje kod Giulie nije slučaj jer kako kažu premali je da donese uštede. Kardan je od karbona što je uštedilo daljnjih 15 kg.

Deklarirani Cx je manji od 0.30.



No ono što se dugo čekalo je prvi pravi potpuno test. I mora li reći da me sam rezultat pozitivno iznenadio.

Upravljanje je perfektno i stvarno nema razloga da tu bude Giulia SW. Giulia Veloce sa 2.0 od 280 KS je na stazi Vairano Handling išla 1:23.35. Stelvio sa istim motorom i iako je mjereno oko 100 kilograma teži ide 1:23.73. Gume su bile Michelin dimenzija 255/45 R20.

Većine direktne konkurencije je četiri do pet sekundi sporija. Jedini na ovoj razini je Porsche Macan Diesel S sa do u desetinku identičnim vremenom. No treba uzeti u obzir da je on puno tvrđe podešen, da ima PASM ovjes, da je sa jako širokim 265/45 prednjim i 295/40 stražnjim gumama.

Očekujem skoro test 2.2 dizela sa 210 KS i on ako je gledati po vremenima Giulie ne bi trebao biti sporiji od 1:25.00, zapravo je za očekivati ispod 1:24.50.

Sa ovim je Alfa uistinu redefinirala ovaj segment i ponudila vozilo koje se po vozačkim osobinama nema čega sramiti pored bilo koje limuzine.




Oznake: fca, alfa, stelvio, giulia

Alfa Romeo sedan u E-segmentu na cestama i koncept u Ženevi?

subota , 14.01.2017.

Ovih dana pojavila se informacija kako je novi Ghibli-Frankenstein viđen na cesti. Opisan je kao veća verzija prvih mula Giulie kada su se one pojavile na cestama. I to je rečeno da je viđen u Orbassanu kraj Torina gdje se inače nalazi središte CFR-a(Centro Ricerche Fiat). Više je osoba javilo da ga je vidjelo, a ako je istina mogli bi prvi fotografije mule ugledati u sljedećim danima.

Sve ovo ide po prvotnim planovima koji su Alfa Romeo sedan u E-segmentu najavljivali kao treći model na novoj modularnoj RWD platformi Giorgio.

Ako se netko pita gdje bi trebala biti proizvodnja odgovor je Cassino gdje se trenutno na istoj traci proizvode Giulia i Stelvio.

Ovo je različito o planova za proizvodnju Alfa SUV-a u E-segmentu koji bi trebao izlaziti iz Mirafioria. To znači, a tako javljaju i izvori, da bi SUV assembly line i body shop trebao dijeliti sa Maserati Levanteom dok bi zbog različite platforme trebalo uložiti u zaseban body shop.

Priče o izlasku novog Grand Cherokeea na toj istoj platformi Giorgio nisu slučajni kao ni gotovo isto vrijeme dolaska na tržište. Naravno treba se ograditi i reći da će Grand Cherokee vjerojatno imati kompletno drugačiji ovjes kao i AWD sustav.

I za kraj. Vjerojatno dolazi Alfa Romeo koncept u Ženevu. Ovo je nekakav prekid FCA tradicija da ne trate resurse na koncepte, a ujedno i znak da financijski stvari idu na bolje.

Oznake: fca, alfa romeo, jeep, giulia, stelvio, Grand Cherokee, cfr

Uskoro službena cijena i paketi opreme za Stelvio?

srijeda , 04.01.2017.

Kao što znamo Alfa Romeo Stelvio je u svojoj najsnažnijoj Quadrifoglio verzji predstavljena na sajmu Los Angelesu. No ništa ne znamo "običnim" verzijama ni njihovoj cijeni.

Ono što znamo je početak proizvodnje koji se dogodio nekoliko dana prije Božića kada je u pogonu u Cassinu odrađen Job One.

Dugo se mislilo kako će cijene i više informacija biti poznate nakon sajma u Ženevi no to je malo prevelik vremenski odmak nakon početka proizvodnje.



Zadnje informacije govore kako će biti ukupno četiri paketa opreme. Za Giuliu su tri u igri, a četvrti u pripremi za neka daleko-istočna tržišta. Prvi paket se interno zove L0 i nema oznake, L1 je na Giuliji Super ili Ti odnosno o tržištu, L2 ne postoji, a L3 je Veloce. Baš taj L2 paket opreme bi trebao biti novost.

Tako bi cijena i točni paketi opreme za Stelvio na talijanskom tržištu trebali biti poznati do kraja ovog mjeseca.



Prije tri-četiri tjedna je bio sastanak za švicarske dilere. Prvi Stelvio za Švicarsku bi trebao nositi naziv Stelvio First Edition. Imati će 2.0 turbo benzinski motor sa 280 KS, Q4 pogon i cijenu od nešto preko 66 tisuća švicarskih franaka.

Oprema takavog Stelvia će biti jako bogata. Tu su 20" aluminijske felge, 8.8" 3D navigacija, električna sjedala sa grijanjem od fine kože, drveni imeci u interijeru, AFS Bi-Xenon svjetla, Harman Kardon audio sustav i još mnogo toga.

Cijena Stelvia za dilere u Švicarskoj bi trebala biti točno 1400 franaka veća od cijene istovjetne Giulie.





Oznake: alfa, alfa romeo, fca, stelvio, giulia

FCA zapošljava novih 1800 radnika u Cassinu

utorak , 29.11.2016.



Iako mnogi zloguki proroci govore kako se Alfa Giulia slabo prodaje to nije točno. Dokaz dobrom dosadašnjem poslu je i zapošljavanje novih 1800 radnika u pogonima u Cassinu. Novi radnici bi trebali omogućiti rad za dodatnu smjenu.



Sve to skupa će omogućiti dosta veću proizvodnju Giulie i Stelvia. Koliko je to sve skupa značajno pokazuje da je samoj svečanosti u Cassinu prisustvovao i talijanski premijer Renzi.

Napominjem kako je Giulia već tokom rujna zaokružila svoj plan u Italiji za 2016., a plan je premašen i za područje cijele EU. Ono što je isto tako dobar pokazatelj je da se jako malo ljudi odlučuje za ulazni model od 136 ili 150 KS. Nekakav minimum je 2.2 dizel sa 180 KS i opremom Super. Najjači Quadrifoglio model je čak traženiji od dizela sa 136 KS.

Za daljnji rast je ključno ojačavanje mreže dilera. Na tržištu SAD-a sve ide po planu. Postigli su da je većina dilera zajedničkih sa Maseratiom. To će omogućiti odlično iskustvo za kupca prilikom same kupnje, a nadam se i dobru servisnu podršku. Jednostavno je standard za premium brand totalno drugačiji nego za one mainstream. Alfa je ovakvim potezom u SAD-u jasno pokazala gdje cilja.

Koliko je Alfi važan SAD pokazuje i činjenica da da će Stelvio Quadrifoglio doći tamo već sredinom sljedeće godine dok je start prodaje istog za Europu predviđen tek krajem te iste godine.



Ipak za obične verzije početak će biti u Europi i to u ožujku ili travnju sljedeće godine.

No to nije sve. Talijanski Quattroruote izvještava da je dano zeleno svjetlo za Giuliu SW.



Naravno iluzorno je očekivati da premijera iste bude na sljedećem sajmu u Ženevi. Prodaja iste ne može biti prije 2018., a tome u prilog ide i činjenica da nismo vidjeli još ni jednu testnu mulu.



Naravno da će i prodaja obične Giulie rasti dolaskom novih verzija. Mnoge informatičke firme u svoju flotu ne mogu uvrstiti Giuliu jer imaju politiku o vozilima sa emisijom CO2 manjom od 100 g/km. To će se dogoditi kada početkom sljedeće godina u prodaju dođe verzija Advanced Efficiency oznake AE.

I mogu reći da se napokon zna službena potrošnja Giulie Quadrifoglio u SAD-u. EPA je rekla da je to 20 mpg u kombiniranom ciklusu što je za 1 mpg bolje od BMW-a M3. A to će reći da službena prodaja Giulie Quadrifoglio u SAD-u može početi.

Treninzi tamošnjih zastupnika za Giuliu su mahom odrađeni već pretprošlog tjedna.

Oznake: automobili, auto, fca, quadrifoglio, giulia, stelvio, alfa, alfa romeo

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.