Alfa Romeo sedan u E-segmentu na cestama i koncept u Ženevi?
subota , 14.01.2017.Ovih dana pojavila se informacija kako je novi Ghibli-Frankenstein viđen na cesti. Opisan je kao veća verzija prvih mula Giulie kada su se one pojavile na cestama. I to je rečeno da je viđen u Orbassanu kraj Torina gdje se inače nalazi središte CFR-a(Centro Ricerche Fiat). Više je osoba javilo da ga je vidjelo, a ako je istina mogli bi prvi fotografije mule ugledati u sljedećim danima.
Sve ovo ide po prvotnim planovima koji su Alfa Romeo sedan u E-segmentu najavljivali kao treći model na novoj modularnoj RWD platformi Giorgio.
Ako se netko pita gdje bi trebala biti proizvodnja odgovor je Cassino gdje se trenutno na istoj traci proizvode Giulia i Stelvio.
Ovo je različito o planova za proizvodnju Alfa SUV-a u E-segmentu koji bi trebao izlaziti iz Mirafioria. To znači, a tako javljaju i izvori, da bi SUV assembly line i body shop trebao dijeliti sa Maserati Levanteom dok bi zbog različite platforme trebalo uložiti u zaseban body shop.
Priče o izlasku novog Grand Cherokeea na toj istoj platformi Giorgio nisu slučajni kao ni gotovo isto vrijeme dolaska na tržište. Naravno treba se ograditi i reći da će Grand Cherokee vjerojatno imati kompletno drugačiji ovjes kao i AWD sustav.
I za kraj. Vjerojatno dolazi Alfa Romeo koncept u Ženevu. Ovo je nekakav prekid FCA tradicija da ne trate resurse na koncepte, a ujedno i znak da financijski stvari idu na bolje.
Oznake: fca, alfa romeo, jeep, giulia, stelvio, Grand Cherokee, cfr
komentiraj (0) * ispiši * #
FCA ulaže milijardu dolara u proizvodnju i otvara novih 2000 radnih mjesta
ponedjeljak , 09.01.2017.Kao što već znamo, FCA ne odustaje od proizvodnje Wagoneera i Grand Wagoneera.
Sada su to i službeno potvrdili. Ukupno se ulaže milijardu dolara u proizvodnju dva Wagoneera kao i Jeep Wrangler pick-upa. Ovo će u državama Michigan i Ohio donijeti barem 2000 novih radnih mjesta.
Sergio se danas prilikom davanja izjava malo ogradio oko dinamike. Rekao je gledajte na ova vozila kao MY2020 tako da sigurno ne bude odgoda.
Ono što je pak iznenadilo je to da će Wagoneer i Grand Wagoneer ipak na kraju biti body on frame. No Sergiu ne bi bilo prvi put da blefira.
Svakako novost je prelazak HD Ramova (2500 i 3500) iz Meksika u Michigan. Ovo sve je pozdravio i budući američki predsjednik Trump.
Ono što Trump ne voli je mogućnost da oslobađanjem kapaciteta neki manje profitabilni modeli budu proizvedeni u Meksiku. Sergio mudro nije govorio ništa o tome. Naime to bi moglo uključivati i neke Dodge modele iz Italije kao i možda Chrysler Neon iz Turske.
Par stvari je sam Sergio danas rekao za Alfa Romeo. Dosta Giulia je stiglo do SAD-a. Komercijalizacija se očekuje krajem ovog ili sljedeći mjesec. No interesantnije je što je rekao za Stelvio. Čak i proizvodnja za SAD kreće krajem ožujka. Komercijalizacija u SAD-u početkom ljeta.
I bilo je još jedno iznenađenje. Kako je Sergio rekao u sljedećih 60 dana će odlučiti o platformi za sljedeći Grand Cherokee. Na kraju je najizglednija opcija da to bude nova RWD platforma Giorgio koju već koristi Alfa Romeo.
Više ćemo stvari znati za neka 3-4 mjeseca. Tada bi kako kaže Sergio trebala do kraja biti poznata neka Trumpova stajališta i tada će doći informacije o proizvodnji u Meksiku ili van Sjeverne Amerike za tržište SAD-a.
Oznake: fca, jeep, alfa, alfa romeo, RAM, wagoneer, Grand Cherokee
komentiraj (0) * ispiši * #