FCA ulaže milijardu dolara u proizvodnju i otvara novih 2000 radnih mjesta

ponedjeljak , 09.01.2017.

Kao što već znamo, FCA ne odustaje od proizvodnje Wagoneera i Grand Wagoneera.

Sada su to i službeno potvrdili. Ukupno se ulaže milijardu dolara u proizvodnju dva Wagoneera kao i Jeep Wrangler pick-upa. Ovo će u državama Michigan i Ohio donijeti barem 2000 novih radnih mjesta.

Sergio se danas prilikom davanja izjava malo ogradio oko dinamike. Rekao je gledajte na ova vozila kao MY2020 tako da sigurno ne bude odgoda.

Ono što je pak iznenadilo je to da će Wagoneer i Grand Wagoneer ipak na kraju biti body on frame. No Sergiu ne bi bilo prvi put da blefira.

Svakako novost je prelazak HD Ramova (2500 i 3500) iz Meksika u Michigan. Ovo sve je pozdravio i budući američki predsjednik Trump.

Ono što Trump ne voli je mogućnost da oslobađanjem kapaciteta neki manje profitabilni modeli budu proizvedeni u Meksiku. Sergio mudro nije govorio ništa o tome. Naime to bi moglo uključivati i neke Dodge modele iz Italije kao i možda Chrysler Neon iz Turske.

Par stvari je sam Sergio danas rekao za Alfa Romeo. Dosta Giulia je stiglo do SAD-a. Komercijalizacija se očekuje krajem ovog ili sljedeći mjesec. No interesantnije je što je rekao za Stelvio. Čak i proizvodnja za SAD kreće krajem ožujka. Komercijalizacija u SAD-u početkom ljeta.

I bilo je još jedno iznenađenje. Kako je Sergio rekao u sljedećih 60 dana će odlučiti o platformi za sljedeći Grand Cherokee. Na kraju je najizglednija opcija da to bude nova RWD platforma Giorgio koju već koristi Alfa Romeo.

Više ćemo stvari znati za neka 3-4 mjeseca. Tada bi kako kaže Sergio trebala do kraja biti poznata neka Trumpova stajališta i tada će doći informacije o proizvodnji u Meksiku ili van Sjeverne Amerike za tržište SAD-a.



Oznake: fca, jeep, alfa, alfa romeo, RAM, wagoneer, Grand Cherokee

Novi Jeep (Grand) Wagoneer, moguće predstavljanje na auto sajmu u New Yorku

četvrtak , 01.12.2016.



Novi Jeep Wagoneer i Grand Wagoneer mogli bi biti predstavljeni sredinom travnja sljedeće godine na sajmu u New Yorku za modelsku godinu 2019. Platforma tj. oba modela će nositi kodnu oznaku WS za razliku od Grand Cherokeea koji će imati oznaku WL. Sva tri modela će biti na dodatno poboljšanoj platformi WK2 iza koje se krije aktualni Grand Cherokee. Kod novih modela će udio aluminija biti daleko veći tako da će se masa dosta srezati.

No odakle su onda došle informacije da Grand Wagoneera neće biti? Pa znate kakvi su Amerikanci. Gledaju samo sebe i cijeli svijet im je SAD. Oni su očekivali da će Grand Wagoneer biti na body on frame arhitekturi odnosno da će biti pravi takmac nekim modelima iz GM-ove štale. Naravno da se to neće dogoditi jer Jeep je brand koji cilja globalno i platforma je naravno unibody koja je prihvatljivija tržištima Europe, Bliskog Istoka i Kine. Sve ovo znači da bi treći red sjedala trebao biti korišten samo u slučaju nužde. Naravno nešto što Amerikancima nikako nije drago.

Uostalom tko je pratio originalnu vijest o otkazivanju Grand Wagoneera mogao je vidjeti da on nije otkazan nego da neće biti ono što su očekivali. Da će biti nešto sasvim drugo.

Da se ipak vratimo na malo više detalja o WS blizancima. Oni bi svojim pozicioniranjem trebali napasti trebali napasti Land Roverove modele Rang Rover i Range Rover Sport na globalnom nivou. Samim tim Jeep ide u neke vode kojima nije do sada plivao.
Ono što će vizualno razlikovati Grand od običnog Wagoneera je prije svega različiti dizajn prednjeg i stražnjeg odbojnika.

Manji Wagoneer će ciljati na gore spomenuti Range Rover Sport i biti će nešto manje luksuzan od svoga velikoga brata. Za američko tržište bi ulazni motor trebao biti V6 Pentastar sa tim da bi vrh ponude bio Wagoneer Trackhawk model koji bi bio pogonjen HEMI Hellcat motorom. Neće imati neke tehnološke stvari kao veći brat tako da će npr. prednje svjetla biti bi-xenon tipa. Kamera 360° će biti opcionalna.

Grand Wagoneer ima veći akcent na luksuz. Dobiti će novi UConnect infotainment sustav veličine 12.1", Full LED svjetla sa 7-segmentnim potpisom, električna sjedala podesiva u 18 smjerova, grijanje i hlađenje drugog reda sjedala, grijanje trećeg reda i još mnoga toga. Kamera 360° će biti standardna, a Harman Kardon sustav 25 zvučnika opcija.
Isključiva motorizacija za SAD će biti HEMI V8.

Kod oba će pogon na četiri kotača biti jako sličan onome sa aktualnog Grand Cherokeea. Imati će i sasvim novi unaprijeđeni zračni ovjes.

Ostaje samo vidjeti koje će biti mjesto proizvodnje. Glasine o Warren Truck tvornici otpadaju jer će se tamo proizvoditi aktualna generacija Rama 1500 za flotnu prodaju dok će novi Ram 1500 istodobno izlaziti iz SHAP pogona. Isto tako bi prenamjena Warren Truck iz body on frame u unibody pogon bila preskupa. Tako da opcije ostaju Saltillo u Meksiku gdje se sada proizvodi određena količina Rama 1500 kao i Conner Avenue gdje Viper uskoro prestaje sa proizvodnjom kao i Toledo koji je dom marke Jeep.

Oznake: auto, automobili, fca, jeep, wagoneer, grand wagoneer

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.