30.06.2008., ponedjeljak

Godina sv. Pavla i moja nova misijska godina 28.6.2008-29.6.2009

Dragi,
evo nekako se bas poklopilo sluzbeno otvaranje godine sv. Pavla, s mojom odlukom da ostanem jos jednu godinu u misijama! Pa tu svoju novu misijsku godinu, zajedno sa svoje 3 nakane (koje cu staviti i u bocnom stupcu), stavljam posebno i pod zagovor sv. Pavla!

"Zapravo, obzorje Godine sv. Pavla ne može ne biti univerzalno, jer je sveti Pavao na najizvrsniji način bio apostol onih koji su u odnosu na Židove bili "daleko" i koji su "po Krvi Kristovoj" postali "blizi" (usp. Ef 2,13). Zato i danas, u svijetu koji je postao "manji", ali u kojemu mnogi još uvijek nisu susreli Gospodina Isusa, Jubilej sv. Pavla poziva sve kršćane da budu misionari evanđelja.
Tu misionarsku dimenziju treba uvijek pratiti dimenzija jedinstva, što je predstavlja sveti Petar, "stijena" na kojoj je Isus sagradio svoju Crkvu. Kako ističe liturgija, karizme dvojice apostola se upotpunjuju za izgradnju jedinoga Božjega naroda i kršćani ne mogu dati valjano svjedočanstvo za Krista ako nisu međusobno ujedinjeni. " Benedikt XVI

Papa o Pavlovoj godini

"Dekret Apostolske pokorničarne o oprostima u Godini sv. Pavla koja se obilježava od 28. lipnja 2008. do 29. lipnja 2009.

APOSTOLSKA POKORNIČARNA
URBIS ET ORBIS – GRADU I SVIJETU
D E K R E T

U prigodi dvijetisućite obljetnice rođenja svetog apostola Pavla, podjeljuju se posebni oprosti.

Približavanjem liturgijske proslave apostolskih prvaka, Vrhovnom je Svećeniku, u njegovoj pastoralnoj brižljivosti, na duši na vrijeme providjeti duhovna blaga kako bi ih podijelio vjernicima za njihovo posvećenje, na način da mogu obnoviti i osnažiti, još većim žarom u ovoj pobožnoj i radosnoj prigodi, nakane nadnaravnog spasenja počevši već s prvom Večernjom ove proslave, u prvom redu u čast Apostola naroda, kojemu se sada približava dvije tisuće godina od zemaljskog rođenja."

Dekret o oprostima u Pavlovoj godini

Kako ce se godina sv. Pavla obiljeziti u njegovoj retkovackoj zupi u Zagrebu:
Zupa sv. Pavla u Retkovcu

A sto je o njima napisao nedavno preminuli isusovac Josip Antolovic:

SKAC - Svetac dana

A meni se iz Pavlovih poslanica, posebno svidio ovaj dio iz poslanice Galacanima, koju si pokusavam i tako slikovito predociti, kako su sv. Petar i druga dva Isusova omiljena apostola, pruzila "desnice zajednistva" sv. Pavlu i Barnabi:

"Nego naprotiv, vidjevši da mi je povjereno evanđelje za neobrezane, kao Petru za obrezane - jer Onaj koji je bio na djelu po Petrovu apostolstvu među obrezanima, bio je na djelu i po meni među poganima - i spoznavši milost koja mi je dana, Jakov, Kefa i Ivan, smatrani stupovima, pružiše meni i Barnabi desnice zajedništva: mi ćemo među pogane, a oni među obrezane! Samo neka se sjećamo siromaha, što sam revno i činio. "
Gal 2, 7-10

KNI - Biblija

Mene inace sv. Pavao, po svojim poslanicama, svojom revnoscu i gorljivoscu, svojim intelektualnim pristupom protkanom ljudskom toplinom i ocinskom njeznoscu, nekako posebno podsjeca na nase - isusovce!!! Kao da je on zapravo bio prvi isusovac!

Jucer sam si nekako posebno posvijestila i da je blagopokojni Papa Ivan Pavao II, zapravo nosio i Pavlovo ime! I da je tako snazno objedinio svoju ulogu sv. Petra - Stijene, s misijskim duhom i zarom sv. Pavla, te sam citavu sljedecu godinu posebno preporucila i u Njegov zagovor!

Isto tako, ovdje u Ekvadoru su se po svim crkvama posebno skupljali prilozi za takozvani "Obol sv. Petra", koji se iz citavog svijeta salju u Vatikan, kako bi se kasnije od tamo raspodijelili za najpotrebnije u citavom svijetu! Vjerujem da je ista akcija provedena i u Hrvatskoj, iako na internetu ne nalazim informacije o tome! A bila sam tako ponosna kada sam u ekvadorskom "Glasu Koncila", tj. njihovom Crkvenom tjedniku: "Cristo Hoy", uz clanak ovodom prikupljanja ovih donacija ugledala sljedecu sliku:

Image Hosted by ImageShack.us

uz tekst: "Demetrio, duque de Croacia y Dalmacia, promete realizar el obolo de San Pedro, despues de recibir un titulo real de un legado del papa Gregorio VII (1079-1083) - "Dmitar, vladar Hrvatske i Dalmacije, obecava ostvariti dar sv. Petra, poslije primanja kraljevskog naslova od izaslanika pape Grgura VII"

Kralj Zvonimir

Doista sam bila strasno ponosna, kako smo po dobru poznati i na ovom dalekom kontinentu, i kako nas povijesni primjer sluzi kao poticaj danasnjim vjernicima na drugom kraju svijeta!

Pa naravno da sam se i ja odmah prikljucila u ovu svecrkvenu akciju, svojim skromnim "udovickim" prilogom, od 1 dolara, ali koji mi je dao neki poseban osjecaj pripadnosti toj velikoj, sveopcoj, univerzalnoj, apostolskoj Crkvi! Misleci i na onu - "zrno do zrna - pogaca, kamen do kamena - palaca!"

A kad sam se neki dan telefonski cula sa svojim dragim tatom Matom, i pohvalila mu se ovim prekooceanskim poznavanjem hrvatske povijesti, kao i svojim misijskim nakanama, on mi je rekao da predsjednicki izbori na zalost nece biti prije 2010. godine, no uz zarke molitve - nikad se ne zna! Mozda uspijemo "skinuti" Mesica i prije! Tim vise sto se on ni izbliza ne pridrzava cak ni sluzbenog sadrzaja teksta prisege koju izgovara predsjednik Republike prilikom tzv. svečane inauguracije:

"Prisežem svojom čašću da ću dužnost predsjednika Republike Hrvatske obavljati savjesno i odgovorno, na dobrobit hrvatskog naroda i svih hrvatskih državljana.
Kao hrvatski državni poglavar:
- držat ću se Ustava i zakona,
- brinuti se za poštovanje ustavnopravnog poretka Republike Hrvatske,
- bdjeti nad urednim i pravednim djelovanjem svih tijela državne vlasti,
- čuvati nezavisnost, opstojnost i jedinstvenost države Hrvatske.
Tako mi Bog pomogao. "

Vec sada pocnimo moliti za novog hrvatskog Predsjednika!!!
- 23:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Oprostaj od mons. Danijela Labasa

Posljednji ispracaj

Image Hosted by ImageShack.us
"Marija polaze u grob Isusovo tijelo, u ocekivanju Uskrsa!"
(slika marijanskog kriznog puta iz ekvadorske crkvice Presv. Trojstva u Latacungi)

Svecenice Bozji, blagoslovljen budi!

Svecenice Bozji, blagoslovljen budi,
jer najveci si od svih ljudi!
Jedino ti imas moc nad hostijom bijelom,
jedino ti je mozes uciniti Kristovim Tijelom!

Blagoslovljena svaka tvoja rijec,
jer one gorcinu pretvaraju u mlijec,
Bozjom ljubavlju ohrabruju i tjese,
poticuci sve da vise ne grijese!

Blagoslovljene tvoje svete ruke,
koje nas u ispovijedi odrijesuju muke,
zacjeljuju rane, uskrisuju duse – skoro mrtve,
vracajuci im spremnost na ljubav i zrtve!

Blagoslovljene tvoje ruke ciste,
koje su kao Marijine, iste,
jer njene su donijele Isusa medju ljude,
a tvoje nam ga svakog dana ponovo nude!

I s kojom ljubavlju
se uspinjes svaki dan,
na polozaj koji ni andjelima nije dan:
da mozes biti jedno s Isusom Kristom,
uzivajuc u Otajstvu ljubavi cistom!

Neizreciv uzitak Svete gore,
kada uronivsi u Bozje ljubavi more,
tvoje usne izgovaraju svete Rijeci,
u ljubavnom zanosu i bozanskoj sreci!

Blagoslovljene sve one majke svete,
koje su za svecenika odgojile svoje dijete!
Da nam vraca mir,
i posipa laticama sakramentalnih ruza,
sve teskoce koje zivot pruza.

Blagoslovljen Gospodin, u svom bostvu,
koji je izabrao bas tebe – u mnostvu!
Da nam bas po tebi moze doc,
zahvalno ti povjerivsi – nebesku moc!

Svecenice Bozji, blagoslovljen budi,
jer najveci si od svih ljudi!
Jedino ti imas moc nad hostijom bijelom,
jedino ti je mozes uciniti Kristovim Tijelom!

(sa spanjolskog prevela Drina Cavar)

Molitva za svecenike

Posalji nam, Gospode, svecenike,
koji ce biti poput Tebe:

u Betlehemu,
obuceni u jednostavnost i blagost,

u Nazaretu,
skroviti u poniznosti i poslu,

u apostosloj sluzbi,
propovjednici istine,
djelitelji tvojih sakramenata,
poput Tebe, uvijek s Marijom,

kao u Euharistiji,
na raspolaganju svima,

kao na Kalvariji,
zrtvujuci se za spas svijeta,

i na kraju –
s Tobom u raju!
Proslavljeni kao Tvoji izabranici,
s Ocem i Duhom Svetim,
za sve vijeke vijekova!

Posalji nam brojne svecenike,
kako bi svijet bio samo jedno stado,
samo jednoga Pastira,
jer zetva je velika,
a poslenika malo.
Amen

Molitva za svecenike (2)
(sv. Zupnik Arski)

Svemoguci i vjecni Boze,
pogledaj lice Tvog bozanskog Sina,
i iz ljubavi prema Njemu,
smiluj se svojim svecenicima!

Sjeti se da su oni samo
slaba i krhka stvorenja,
razaruj trajno u njima
plamen svoje ljubavi,
i cuvaj ih od neprijateljskih zasjeda,
kako ni u jednom trenutku
ne bi iznevjerili svoje sveto zvanje.

Molim te, za tvoje svecenike,
vjerne i gorljive,
za one koji djeluju u blizini,
ili u dalekim misijama,
za one koji trpe iskusenja
i za one koji su te napustili.

O, Isuse, molim te:
za tvoje svecenike, mlade i stare,
za one koji su bolesni ili na samrti,
i za duse koje su u cistilistu.

O Isuse, molim te:
za svecenika koji me krstio,
za svecenike koji me odrijesuju grijeha,
za one na cijim misama sam sudjelovao i sudjelujem,
za one koji me poucavaju i savjetuju,
za sve one kojima dugujem zahvalnost.

O Isuse! Cuvaj ih sve
u svom Srcu,
udijeli im obilje svojih blagoslova,
vec sada i u Vjecnosti!
Amen.
- 22:39 - Komentari (0) - Isprintaj - #

28.06.2008., subota

Kraj skolske godine!

Nevjerojatno! Kao da sam jucer stigla ovamo, kad su me s. Lenka i s. Maritza docekale na aerodromu! A odjednom je vec kraj skolske godine! Sve je proslo kao nekakva bajka, nekakav san...
Ova neobicna nadmorska visina, preko 2000 m, ova cijele godine ugodna proljetna ekvadorska klima, ovi dragi ljubazni ljudi, dinamicna Zajednica Krista Misionara Molitelja, i djecja ljubav, citav dan pun djecjih zagrljaja i poljubaca, ma sve tocno kako sam odmah na pocetku napisala u svojoj Vidi ecuadoriani:

Vida ecuadoriana

Ekvador me grli djecjim rukama,
i gleda djecjim ocima,
i smijesi mi se djecjim usnama...

Image Hosted by ImageShack.us

I sapuce, zamori i tepa
jos mi ne potpuno razumljivim rijecima...

Image Hosted by ImageShack.us

I place djecjim suzama,
i tjesim ga,
i grlim...

I zalijece se prema meni,
i baca mi se u narucje...

I igra se sa mnom.
I kaze mi
"Dobro jutro, uciteljice!"
nesigurno izgovarajuci rijeci
na satu engleskog...
I pita me kako napisati zadacu...

Image Hosted by ImageShack.us

I daje mi da se divim
njegovoj prirodi,

Image Hosted by ImageShack.us

i molim se u njegovim kapelama...

Image Hosted by ImageShack.us

I da okusim njegova tropska jela,
i topli kruh kojeg je napravila
maestra Lenka...

Image Hosted by ImageShack.us

I da ih sa sestrama dijelim njegovoj djeci,
i perem mnostvo sudja...

Image Hosted by ImageShack.us

I vozim se u oblaku prasine,
po neasfaltiranoj cesti,
u trosnom kamionu
punom vrticke djecice...

Image Hosted by ImageShack.us

Koju cemo sutra ponovo dovesti,
istim pjescanim putem...

Image Hosted by ImageShack.us

Trajno zavoljevsi
ovo Izobilje siromastva!

Image Hosted by ImageShack.us

I Ekvador - kao takav!
13.9.2007.

Iz ovog vremenskog odmaka, doista se cini kao da smo se Ekvador i ja zaljubili na prvi pogled:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I odjednom je vec kraj!
Zavrsne fotke:

Image Hosted by ImageShack.us

(ova fotka je usla u oprostajne knjizice svih nasih malih djaka...E, da sam to znala - ipak bih se bolje pocesljala : ) No, zato je ova lijepa gradjevinska konstrukcija u pozadini - buduci "Salon Drina", koji se gradi donacijom mojih prijatelja - obitelji Markic...

Danasnja oprostajna priredba:
Image Hosted by ImageShack.us

defile malih djaka - od jaslica do 2. osnovne...
Image Hosted by ImageShack.us

a neki ipak nisu mogli sami...
Image Hosted by ImageShack.us

svecani pozdrav domovini...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

zahvalu nastavnom osoblju
Image Hosted by ImageShack.us

pa i neke solo nastupe - pjesmica malog Sebastiana
Image Hosted by ImageShack.us

I najsvecaniji trenutak - urucivanje diploma:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Sve pod strucnim vodstvom s. Taty:
Image Hosted by ImageShack.us

A na kraju - program po ucionicama:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

te obiteljske fotografije za uspomenu:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A svima je bilo interesantno i slikati se sa njihovom "teacher"

Image Hosted by ImageShack.us

(koja se ovaj put ipak bolje pocesljala : )

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A ako smo i vas uspjeli zavarati s ovim svecanim skolskim kostimima - vjerovali ili ne, imali smo samo 3 takva kostima, koja su djecica, zajedno s dobrim cipelama velikodusno izmjenjivala, samo za spomen-fotografije...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 00:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Rastanci...

Evo, stigao je i kraj skolske godine, i sve vise rastanaka...Sve vise suza...
Najprije su na sam dan svoje prve sv. Pricesti svojim kucama otisle Monica i Magaly!
Neki dan se trebalo oprostiti i od Daire - simpaticne cure s obale, ali skola joj nekako nije isla, i nije isla...Pa se za nju posebno pomolite!

Image Hosted by ImageShack.us

Nekako mi se cini da ju mozda nikada vise necu vidjeti - dobila je oprostajni cd sa svim nasim fotkama i svim mojim kontaktima, pa u Bozje ruke - neka je Bog cuva i vodi u citavoj, ovdje tako teskoj i nesigurnoj buducnosti!

Image Hosted by ImageShack.us

I cim je kombi zamakao, Isaura i ja smo zajedno plakale...

A danas, nakon zavrsne skolske priredbe, dosao je i red - na Saritu! Moju ekvadorsku kolegicu - volonterku! A toliko smo toga zajedno prosle, u ovoj godini, koja je doista tako brzo prohujala!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Najtuznije su bile cure iz internata,

Image Hosted by ImageShack.us
ali kako cu i ja imati vise slobodnog vremena, vec imam nove planove i dogovore sa Saritom, gdje cemo sve jos zajedno ici za vrijeme ovih ljetnih praznika!

I tako, sada ostajem jedina volonterka u Zajednici Krista Misionara Molitelja!
I to najvjerojatnije, ako Bog da - jos jednu godinu!!!

Imam i 3 posebne nakane - kojima cu posvetiti tu godinu:

1. da se nakon te godine sretno vratim u samostan Kceri Srca Isusova u Veneciji
2. da kad se vratim - predsjednik Hrvatske vise ne bude Stipe Mesic!
3. da kad se vratim - p. Luka prohoda i da jos neke situacije oko njega sjednu na svoje mjesto!

Pa me i vi u svim tim nakanama podrzite i svojim molitvama, a ja se spremam za jos jednu - misijsku godinu!!!
- 00:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

27.06.2008., petak

Relikvije Male sv. Terezije u Ekvadoru

Kao sto sam vec pisala, povodom CAM3-a - 3. Americkog misijskog kongresa, koji ce biti ovdje u Quitu 12-17.8, ovih dana su iz Francuske u Ekvador stigle i relikvije sv. Male Terezije:

Mala sv. Terezija u Ekvadoru!

A i ne znajuci jos za to, nedavno sam slucajno u Quitu, "nabasala" na predivnu crkvu sv. Male Terezije:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I to bas u vrijeme kad se tamo sluzila sv. misa! Ne mozete ni zamisliti koja je to duhovna poslastica bila!

Slicno mi se jednom prigodom dogodilo kada sam se zatekla u blizini krasne Zavjetne Bazilike, u kojoj je bio i Papa 1985:

Image Hosted by ImageShack.us

I to bas na samom pocetku tjedna trajnog klanjanja uoci Blagdana Srca Isusova i inicijalnoj sv. misi za tu prigodu!

Image Hosted by ImageShack.us

A tako mi je zao da ne mogu i cesce sudjelovati u tim duhovnim dogadjanjima Crkve u Ekvadoru. Cak se nisam uspjela pridruziti ni tijelovskoj procesiji iz katedrale centrom Quita s nadbiskupom Raulom Velom - to ni dan danas ne mogu prezaliti...

No, zato barem duhovno sudjelujem u pripremama za CAM3, stovanjem relikvija Sv. Male Terezije, koje su me evo slijedile sve do Ekvadora - doista su cudni putevi Gospodnji, pa cu s vama podijeliti i prijevod molitve koju je ekvadorska Crkva sastavila za tu prigodu:

Molitva prigodom posjete relikvija sv.Terezije od Dijeteta Isusa Ekvadoru

O, milosrdni Boze,
koji si obecao svoje Kraljevstvo
poniznima i skromnima,
daj nam poniznosti i skromnosti
kako bismo razumjeli
puni smisao ove posjete
Male sv. Terezije.

Neka nas poniznost i jednostavnost pokrecu,
kao i sv. Tereziju,
da slusamo Isusa, Tvoju vjecnu Rijec,
da razumijemo po Njemu tvoj plan spasenja
i da ga navjestamo bez straha,
postajuci tako
instrumenti Bozjeg djelovanja
i graditelji Njegova Kraljevstva.

Neka nas misijsko poslanje
potice da ljubimo Isusa i poticemo druge da Ga ljube.

Neka pristunost ovih relikvija
medju nama,
kulminira miloscu
prave duhovne obnove
koja neka nas sto vise priblizi Tebi,
i posalje nas braci,
na slavu Presvetog Trojstva
i sluzbu covjecanstvu.
Amen

- 23:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Pet p. Lukinih godina - za Gospodina!

Image Hosted by ImageShack.us

Umjesto bilo kakvog drugog komentara, na ovu doista zestoku p. Lukinu godisnjicu, stavit cu samo nekoliko njegovih starih tekstova, jedan sto je pisao tocno godinu dana prije svoje nezgode:

TKO LJUBI MANJE NE LJUBI VIŠE
13A, Mt 10, 37-42; Palma, 30.6.2002.

Upravo u tom odabiranju prioriteta sadržana je tema križa.
Svakoj ljubavi dati pripadajuću važnost mučan je zadatak,
zapravo je to križ. Znati sebe disciplinirati, biti ciljevit…
U koliko smo jutros krenuli na misu, onda treba imati snage ne
zadržati se gledajući ulične zabavljače, ili sudjelovati u
uličnoj paradi. Križ nije sadržaj života, već put do
sadržaja. Nije životno rješenje, već njegovo razrješenje.
Križ, to je razboritost u postupanju. Žrtva zbog cilja. Naša
ljubav prema Gospodinu mjeri se po veličini žrtve koju smo
zbog njega spremni podnijeti. On koji je sva ljubav, zavrjeđuje
svu žrtvu.

P. Lukina propovijed u lipnju 2002 - tocno godinu dana prije nesrece

I drugi tekst, kojeg je pisao prije tocno 10. godina:

TKO JE ISUS ZA TEBE?

12 C Lk 9, 18-24, Zamet, 1998.

3) Prava spoznaja Krista dolazi u patnji. Ona je potrebno
ozračje za tu spoznaju. Kad ga prepoznamo odbačena od
starješina (političara), glavara svećeničkih (klera) i
pismoznanaca (intelektualaca). On je u patnicima. A da bi
patnika mogao shvatiti, sam moraš svoju patnju prihvatiti, i u
njoj prepoznati Krista. To, pak, znači “odreći se samoga
sebe”. Patnja te lišava uobičajenih životnih uporišta, ona
ima za svrhu spustiti te do Božjih ruku. Kao što se voćka mora
odreći cvijeta da bi dala plod ...

Uzalud je pokušavati spasiti što se spasiti ne da. Godine,
ljepotu, sretne trenutke .... sve izmiče koliko god to
grčevito želimo spasiti. Sebe ima onaj tko se odluči za Boga,
i sve drugo njemu podredi. Ono što imamo nama gospodari, tek
oslobođeni od svega, živimo željenim životom.

P. Lukina propovijed prije tocno 10 godina

A bas neki dan sam otkrila i da se bas na danasnji datum u citavoj Latinskoj Americi posebno stuje i moli Gospa od trajne pomoci:

Image Hosted by ImageShack.us

pa sam prevela i par molitvi za njen zagovor:

Molitva nasoj Gospi od trajne pomoci

Presveta Djevice Marijo, koja me ispunjas povjerenjem po svom imenu Majke trajne pomoci! I zato te molim da mi pomazes u svako vrijeme i na svakom mjestu:
- u mojim kusnjama
- poslije mojih padova
- u mojim poteskocama
- u svim zivotnim jadima i
najvise od svega u trenutku moje smrti!
Pomozi mi, o ljubljena Majko, da svojim mislima i postupcima uvijek hrlim prema Tebi! I sigurna sam, ako te budem vjerno zazivala, da ces uvijek biti vjerna i pomagati mi!
I zato mi izmoli milost da Ti se bez prestanka utjecem, sa sinovskim povjerenjem, i tako postignem Tvoju stalnu pomoc i konacno spasenje!
Blagoslivljaj me i moli za mene, sada i u casu moje smrti. Amen.

Oh, Majko trajne pomoci! Moli Isusa za mene, i spasite me!

Gospodine Isuse Kriste,
Ti si nam kao majku, uvijek spremnu pomoci, darova svoju Majku Mariju, ciji dragi lik stujemo!
Daj nam molimo te, da utjecuci se vjerno njenoj majcinskoj pomoci, zasluzimo zauvijek iskusiti plod Tvoga spasenja, koji zivis i kraljujes u vijeke vjekova. Amen.
- 22:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sve vise svetaca na Nebu...

Sto vise mislim na pokojnog mnsr. Labasa, sve vise je lijepih sjecanja, duhovnih poticaja, divljenja tom dragom covjeku...Kao djevojcica nisam bila ni svjesna koliko su u ta drevna komunisticka vremena znacile sva ta hodocasca koja je organizirao, sve te procesije, narodne nosnje koje sam toliko puta oblacila zajedno sa svoja 3 brata u zupnim prostorima sv. Blaza, susreti sa duhovnim velikanima toga vremena...

Image Hosted by ImageShack.us

Drina s kard.Kuharicem i svoja 3 brata - kasnih 70-ih

I koliko je sve to ostavilo traga i na moj danasnji zivot, na nastavak slicnih aktivnosti u studentskim danima, na susrete s drugim duhovnim velikanima...

Image Hosted by ImageShack.us
P. Luka i jos neki poznati bogoslovi : ) s kard. Kuharicem 80-ih

Image Hosted by ImageShack.us
P. Luka na hodocascu u Rim 80-ih

Image Hosted by ImageShack.us
Drina s p. Lukinom stolom, poklonom Kceri Srca Isusova iz Venecije, u Rimu 2006.

Image Hosted by ImageShack.us
I na Papinu grobu. I sv.Petra...

Image Hosted by ImageShack.us
Uz medjugorske blagoslove (Kristova kriza i fra Slavka Barbarica) na 25. godisnjicu Ukazanja

Image Hosted by ImageShack.us
P. Lukina stola "upija" i blagoslov kard. Kuharica (kard. Stepinca, Ivana Merza...)

Image Hosted by ImageShack.us
P. Luka 27.6.2006. nakon prekida od tocno 3 godine, ponovo pocinje samostalno i svakodnevno sluziti sv. mise...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 22:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.06.2008., četvrtak

Umro mons. Danijel Labas

Ovih dana rastuzuju me vijesti o smrti dragih i svetih svecenika - najprije dragi p. Kuzmic, a sada moj prvi zupnik, iz sv. Blaza, svecenik iz cijih ruku sam primila svoju Prvu sv. pricest, koji nas je vodio na tolika lijepa hodocasca, koja su intenzivnim duhovnim bojama obojala moje djetinjstvo, svecenik kojega se sjecam i kao organizatora posjete bl. Majke Terezije nasoj zupi i mog djecijeg osobnog susreta s njom! Svecenik - uvijek vedar, blag, smiren i svet! Odmah sam se i pomolila, ne za njega, nego - bas njemu!
Znajuci da ce on razumjeti kako bih da sam u Hrvatskoj, svakako otisla na posljednji ispracaj...!
Velecasni Labas, molite za nas!

Umro v. Danijel Labas

Posljednji ispracaj

A za sve drage i svete svecenike posebno cu se pomoliti i Gospi od trajne pomoci, koja se posebno slavi ovdje u Latinskoj Americi, i to bas na sutrasnji datum 27. lipnja!

Gospa trajne pomoci

Gospa trajne pomoci2

Gospa trajne pomoci3

A o nekoliko godisnjica vezanih uz ovaj datum, vise rijeci u nastavku sljedecih dana!
- 22:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

23.06.2008., ponedjeljak

Dva medjunarodna kongresa i dva krstenja...

Na onaj medjunarodni kongres u Kanadi su na kraju otisli samo moji pozdravi i molitvene nakane, ali ipak ne i ja...Naime, kad sam se jedan dan na aerodromu isla raspitivati oko toga, slucajno sam bas tamo srela grupu svecenika i casnih sestara koji su upravo letjeli za Quebec! Naravno da sam se "infiltrirala" medju njih, i pokusala saznati sto vise informacija...Stigla je i glavna organizatorica od strane biskupske konferencije i predstavnica turisticke agencije, te su me obavijestile da jos dvije grupe putuju sljedecih dana (prosle nedjelje i ponedjeljka), no bilo je prekasno za bilo sto uciniti za nas 3 - nesudjene putnice, jer je kanadsku vizu nemoguce dobiti tako brzo...No, da smo za kongres saznale samo koji tjedan ranije...Ali sto je tu je, mozda se za Kanadu otvori i neka druga mogucnost!

A do tada preostaju nam samo pripreme za medjunarodni Americki misijki kongres CAM3-COMLA8 ovdje u Quitu, 12-17.8.

CAM3 sluzbene stranice

Bas sam jucer sa s. Sandrom i nasom aspiranticom Catherin (iz "SKAC-a Ekvador"!) bila na jednom sastanku u vezi priprema za taj kongres...

19. srpnja ce biti velika svecana misa u gradskom parku Carolina (bas mi se svidja ime toga parka) i to kod Papina kriza, gdje je on 1985. imao svoj veliki euharistijski susret s Ekvadorijancima, a poslije te sv. mise podijelit cemo se po razlicitim punktovima po gradu, dijeleci propagandne materijale za taj veliki misijski kongres, na kojem se ocekuje 3000 misionara iz cijeloga svijeta.

A saznali smo kako tim povodom bas sutra 23.6. na svoj hodocasnicki put Ekvadorom stizu i relikvije Male Sv. Terezije, zastitnice misija (rodjene istog datuma kad i ja! : ) , sa sljedecim rasporedom:

Mala sv. Terezija u Ekvadoru 23.6-17.8.2008

A vec ranije prevela sam i Papinu molitvu za ovu prigodu, kako bih
preporucila ovaj cini se stvarno vazan dogadjaj i u vase
molitve:

Molitva za 3. americki misijski kongres

Gospodine, koji nas pozivas da te slijedimo,
kao tvoji ucenici,
razari nasu velikodusnost,
kako bismo s ljubavlju
odgovorili na tvoj poziv.

Neka svaki pojedini krscanin,
i svaka pojedina crkva u Americi,
temeljito zivi svoje poslanje ljudima
koje si im Ti povjerio.

Ucini da nase krscanske zajednice u Americi
"budu s Tobom",
da zive Tvoje Otajstvo Ljubavi
i zrace Svjetlo Tvoga oprastanja i milosrdja!

Daj nam da budemo
istinski i vjerni ucenici,
kako bismo,
kako si i povjerio svojoj Crkvi,
donosili tvoje Evandjelje
svim narodima na zemlji.

Daj nam snage
kako bismo nadisli poteskoce
na koje kao krscani i misionari
nailazimo.

Znamo da si Ti
uvijek s nama,
i da nam neprestano saljes
svoga Duha Svetoga.

Amen

A ovdje je ponovo i prijevod himne toga kongresa:

Amerika sa Kristom
Slusaj, uci i navjestaj!

Kontinente americki, kontinenete misijski,
vrijeme je za obnovu duha!
Jer svijet je gladniji
mira, pravde i istine,
vise nego kruha!
I negdje daleko,
i izvan tvojih medja,
citav svijet za Isusom
gladuje i zedja!

Refren:
Amerika, Amerika, Amerika sa Kristom!
Osluskuje Rijec,
od Ucitelja uci,
citavome svijetu Ljubav navjestajuci!
U zajednistvu Duha, istom!

Kontinente americki,
okupljen sada,
u sredistu svijeta,
ispuni se Svetim Duhom!
I niceg se ne boj!
Jer ces Snagom Duha Svetog
postati spreman na zrtvu ljubavi,
kao svjedok i heroj!

I s Uciteljicom – Marijom,
Ucenicom najstarijom,
ujedinimo se, povezimo ruke,
pobudimo misijsku svijest,
kako bi i do onih
koji jos ne znaju
stigla Radosna Vijest!
Za radikalnu obnovu svijeta,
s Kristom,
u molitvenom duhu istom!

A jucer popodne sam u ovoj lijepoj modernoj crkvici:

Crkvica Bezgresne u Ińaquitu

sa s. Maritzom bila na krstenju bebe jedne njene prijateljice, te na krstitkama poslije toga!

A ovdje mozete uzivati u linkovima i fotografijam na druge crkvice u nasem lijepom Quitu:

Zupe biskupije Quito

Image Hosted by ImageShack.us
S. Maritza s malom Danielom Valentinom
(u crkvi se tom prigodom krstilo 10-ak djecice, a najzanimljivije mi je bilo krsno ime jedne curice - Eva Maria!)

Image Hosted by ImageShack.us
I krsna torta

A evo i najsvjezijih fotki, s danasnjeg krstenja male Anahi Victorie i njenog slavlja! Malu Anahi ste vec upoznali kao zvijezdu prvopricesnickih prikaznih darova, a evo danas je bila pravi zivi dar Bogu i njegovoj Crkvi:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
s mamom Esperanzom i kumom s. Liss

Image Hosted by ImageShack.us
s Maestrom...

Image Hosted by ImageShack.us
I ekipom...

A onda je naravno uslijedilo slavlje, uz neizostavni "brindiz",
Image Hosted by ImageShack.us

Que viva bautisada!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
skromna, ali slasna jela ponudjena na ekvadorijanski nacin,
Image Hosted by ImageShack.us

gitaru, pjesmu
Image Hosted by ImageShack.us

i naravno ples...
Image Hosted by ImageShack.us

te oprostajni pozdrav i zavrsni blagoslov!
Image Hosted by ImageShack.us

I nase internatske "reperice" : ) Dairu i maturanticu Isauru
Image Hosted by ImageShack.us

- 00:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

20.06.2008., petak

Nova p. Lukina knjiga!

Jos jedan dogadjaj kada bih rado bila u Zagrebu, i gdje cu svakako biti svojim duhom i molitvama:

Salabahter za zivot

Image Hosted by ImageShack.us

Veritas - vijest o promociji

A umjesto mene, uz p. Luku ce sigurno biti i moja stola : ) :

Image Hosted by ImageShack.us

kao zalog i simbol nase duhovne povezanosti i zajednistva, te molitvi i Duha koji nas trajno povezuju!

A tu su svakako i sjecanja na promocije njegove prethodne knjige: "Ljubav je zaista neslomljiva":

Image Hosted by ImageShack.us

U Zagrebu...

Image Hosted by ImageShack.us
...p. Luka dijeli posvete i blagoslove...

Ili u Splitu:

Image Hosted by ImageShack.us
u ozujku 2006 (neposredno prije mog odlaska u Veneciju)

Splitska promocija 2006.

tako da na osjecku promociju ipak nisam dospjela:

Osijecka promocija

no zato sam na osjeckom koncertu za njega, prije toga i te kako bila:

Osijecki humanitarni koncert za p. Luku

Mozda bi bilo dobro, opet uz promociju nove knjige organizirati i humanitarne koncerte za njegovo lijecenje!

Humanitarna akcija za lijecenje p. Luke

Kompilacija pisama p. Luke koja nam je rukom pisao tijekom svog oporavka u Krapinskim Toplicama - The best of...

P. Luka na SKAC Forumu
- 23:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.06.2008., ponedjeljak

Trostruka Prva sv. Pricest!

Dosla je i ta subota, 14.6.2008, taj svecani dan za nase male prvopricesnike, u sve 3 nase crkvice - u Sv. Aniti u 9h, moja grupica od njih 12, u San Franciscu u 11h, njih 17, i na kraju u San Miguelu, jos 17 - u 13h!

Image Hosted by ImageShack.us

Uz pojacane ekipe sestara Zajednice Krista Misionara Molitelja, s razlicitim liturgijskim (s. Rosita - glavni organizator) i pjevackim (nasa zvijezda - s. Sandra) zaduzenjima:

Image Hosted by ImageShack.us

Mjesecima smo se pripremali za taj velicanstveni i jedinstveni dogadjaj, prvi osobni susret s euharistijskim Kristom, posebno burno je bilo zadnji tjedan, trebalo je ocistiti i urediti crkvu,

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
i mala Anahi, necakinja s. Rosite, je bila jedan od prikaznih darova na sam dan, sudjelujuci u svim probama : ), i simbolizirajuci - sam Zivot!
Image Hosted by ImageShack.us

ucistiti i urediti vlastita srca u sakramentu sv. ispovijedi,
Image Hosted by ImageShack.us

cekajuci u redu za prvu svetu ispovijed

Image Hosted by ImageShack.us
i u raskajanoj pokornickoj molitvi poslije

u kojoj sam se pridruzila svojim prvopricesnicima da se zajedno s njima sto bolje pripremim za taj dan. A stari p. Delfin, koji je za tu prigodu priskocio u pomoc tih dana preopterecenom zupniku p. Patriziu, mi je rekao nesto jako lijepo i istinito - kako su misije pravi nacin da zivimo medju ljudima i sto blize ljudima, istovremeno i sto blize Bogu!

Image Hosted by ImageShack.us

Tjedan ranije smo imali zajednicku konvivenciju, radi sto bolje pripreme neposredno pred sam Kristov ulazak, prvi put u mala srca te dobre i jednostavne djecice!

Image Hosted by ImageShack.us
Euharistijski stol koji ceka male prvopricesnike (broj 12 mojih prvopricesnika dao mi je jednostavnu, a nadahnutu ideju: na svakom mjestu pisalo je ime jednog od apostola,a djecica su na ulazu trebala izvuci "svoje" ime i naci svoje mjesto...No, Juda je vec otisao, a na njegovo mjesto vec je bio stigao sv. Matija : )

Image Hosted by ImageShack.us
Euharistijski stol se brzo popunio veselim drustvom malih "apostola"
(dok ih je "Isus" fotografirao za zajednicku uspomenu : )

Image Hosted by ImageShack.us
koji su tako iz prve ruke dozivjeli Posljednju veceru i puninu Kristove euharistijske zrtve (makar ovaj put samo sa neposvecenom hostijom)

a za roditelje su pripremili i posebne igrokaze o pranju nogu, koje su tako doslovno dozivjeli, shvacajuci svu smisao i poslanje uzajamnog sluzenja:
Image Hosted by ImageShack.us

prepoznali su uskrslog Isusa po lomljenju kruha na putu u Emaus
Image Hosted by ImageShack.us

i osjetili svu milost Oceve Ljubavi i ponovo pronadjene ovce:
Image Hosted by ImageShack.us

nakon sto su osjetili kako je to biti - "izgubljena ovca" i kako izgleda zivot iz njene perspektive:

Image Hosted by ImageShack.us

sretni zbog postignute visine i Bozje blizine,
Image Hosted by ImageShack.us
saljuci vam svima vesele pozdrave, ispred nase crkvice sv. Anite!

Dan prije konvivencije smo zajedno s krizmanicima
Image Hosted by ImageShack.us
obisli i razveselili malog 16-godisnjeg Edisona,

Image Hosted by ImageShack.us

kojeg je teska bolest i rak na plucima ove godine sprijecila da se i on zajedno s njima priprema za sakrament sv. krizme, odnijevsi mu simbolicni dar, ali sto je najvaznije od svega nasa srca,

Image Hosted by ImageShack.us

dobre zelje,
Image Hosted by ImageShack.us

molitve
Image Hosted by ImageShack.us

i malo veselja i pjesme
Image Hosted by ImageShack.us

, sto je uvijek najbolji lijek!

Na samom pocetku sv. mise, prozivajuci svojih 12 prvopricesnika, koji su redom jedan za drugim odgovarali: "Aqui estoy, Seńor, para hacer tu voluntad!" (Evo me, Gospodine, da vrsim tvoju volju), osjecala sam se nekako sretno, ponosno i zahvalno Bogu, za cast i povjerenje da sam bas ja mogla raditi s ovom djecicom, i pripremati ih za Njegov dolazak!
Image Hosted by ImageShack.us

Istovremeno sam se sjetila, i koliko mi je znacilo, kad me p. Luka, nakon njegove prometne nesrece, i osobno prepoznao, i zazvao imenom i prezimenom - pozvao i prozvao, nakon cega su uslijedile tolike milosti i promjene i u njegovom i u mom zivotu, taj njegov poziv me i doveo, evo sve dovde, do dalekog Ekvadora, i do ove male djecice, cija srca odjekuju jednakom spremnoscu i raspolozivoscu za vrsenje jedino Bozje volje!
Image Hosted by ImageShack.us

I mislim da nije bilo svetijeg trenutka, i usrdnije i cistije i zarce molitve, od molitve ove djecice, neposredno nakon njihova prvog susreta s Kristom...
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Na kraju je uslijedio zavrsni blagoslov p. Patrizia,
Image Hosted by ImageShack.us

zajednicke fotografije s njim,
Image Hosted by ImageShack.us

s njihovom katehisticom,
Image Hosted by ImageShack.us

i pojedinacno s nekima od njih i njihovim obiteljima,
Image Hosted by ImageShack.us
Jonathan sa svojima...

svi sretni, zadovoljni, ushiceni, ponosni i zahvalni Bogu na ono sto su upravo dozivjeli zajedno sa svojom djecicom!


Nisam mogla propustiti ni Prvu sv. Pricest u nasem San Franciscu,

Image Hosted by ImageShack.us

gdje je p. Patrizio, medju ostalim prikaznim darovima dobio i novu svecenicku haljinu koju je odmah i obukao,

Image Hosted by ImageShack.us

gdje je s. Maria medju ostalima pripremala i nase dvije curice iz internata, Monicu i Magali, koje su blistale od srece i ushicenja...

Image Hosted by ImageShack.us

Predivnu haljinu male Magali izradila je majka s. Maritze, dona Aida, s puno ljubavi i topline, toliko da me prvi pogled na tu haljinu,

Image Hosted by ImageShack.us

podsjetio na Kristove haljline u trenutku preobrazenja na Taboru:
"I haljine mu postadose sjajne, bijele veoma - nijedan ih bjelilac na zemlji, ne bi mogao tako izbijeliti" (Mk 1,2-8)
"I zasja mu lice kao sunce, a haljine mu postadose bijele kao svjetlost!" (Mt 17,1-8)

Monici su jednako lijepu haljinu punu roditeljske ljubavi

Image Hosted by ImageShack.us

darovali njeni roditelji koji su posebno za tu priliku stigli iz njihova sela na obali,

Image Hosted by ImageShack.us

a nakon zajednickog rucka popodne, kojeg nisam htjela propustiti (ali sam zato propustila Prvu pricest u San Miguelu, no jos nemam sposobnost bilokacije), iznenadila me vijest da taj dan Monica i Magali s Monicinom obitelji odlaze na ljetne praznike

Image Hosted by ImageShack.us

svojim egzoticnim kucama obalnih sela, gdje sam ih u rujnu ove godine prvi put i vidjela i upoznala, prozivjevsi toliko lijepih zajednickih trenutaka citave ove godine, koja je tako brzo prosla...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A do potpunog kraja skolske godine i u osnovnoj skoli i vrticu, preostaju samo jos 2 tjedna:

Image Hosted by ImageShack.us


- 20:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Cestitke franjevcu dr. Darku Tepertu na doktoratu u Svetoj zemlji

Ulazeci danas na svoj blog, posebno me razveselila jedna vijest koju sam nasla na www.blog.hr ,
o doktoratu fra Darka Teperta ( Fra Darkov jeruzalemski blog ), 14.6. 2008, na Fakultetu biblijskih znanosti i arheologije Papinskog sveucilista "Antonianum" u Jeruzalemu, na temu "Mojsijevi zakoni u Lukinu djelu",

O doktoratu fra Darka

na cemu mu iskreno cestitam, uz lijepa sjecanja na poucne trenutke provedene u listopadu 2006. u Svetoj zemlji, s ovim mladim i skromnim franjevcem:

Image Hosted by ImageShack.us

sjecajuci se i kako mi je bas on pokazao i objasnio gdje je Toranj Davidov u Jeruzalemu, kojeg toliko puta spominjemo u Gospinim litanijama:

Image Hosted by ImageShack.us

Doktore fra Darko, svaka cast!!!
- 19:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

12.06.2008., četvrtak

49. Medjunarodni Euharistijski Kongres u Quebecu u Kanadi

U lipanjskom broju Glasnika saznala sam i za veliki 49. Medjunarodni Euharistijski Kongres koji se ovaj mjesec odrzava u Quebecu u Kanadi, od 15-22. lipnja.

Dala sam si malo truda i na internetu nasla i sluzbene stranice Kongresa i druge informacije o njemu, pa kako mi se to cini vazan i veliki dogadjaj i za citavu Crkvu, vjerujem da ce vam biti drago detaljnije se upoznati sa sadrzajem i svrhom Kongresa, te mozda i te nakane ukljuciti u vase molitve, zajedno i sa mojim ovdasnjim prvopricesnicima koji prvi put pristupaju svetom euharistijskom sakramentu, bas dan uoci otvorenja ovog Medjunarodnog Euharistijskog Kongresa:

CEI 2008 - sluzbene stranice

Program Kongresa

A i nas biskup Jezerinac je tamo otputovao, kao predstavnik hrvatskih biskupa:
Biskup Jezerinac u Kanadi

Papa je naglasio vaznost Kongresa vec u svojoj poruci za Dan bolesnika o.g.:

Papina poruka o vaznosti Kongresa

3. Ako nas Lurd uvodi u razmatranje majčinske ljubavi Bezgrešne Djevice prema svojoj bolesnoj i trpećoj djeci, nadolazeći Međunarodni euharistijski kongres bit će prigoda za klanjanje Isusu Kristu prisutnome u Oltarskom Sakramentu, bit će prilika da se povjerimo njemu kao Nadi koja ne razočarava, da ga primimo kao lijek besmrtnosti koji ozdravlja tijelo i duh. Isus Krist otkupio je svijet svojim trpljenjem, svojom smrću i uskrsnućem te je htio ostati s nama kao "kruh života" na ovom našem zemaljskom hodočašću. "Euharistija dar Božji za život svijeta" tema je Euharistijskoga kongresa koja ističe da je Euharistija dar što ga Otac daruje svijetu, dar njegova vlastita jedinoga Sina, utjelovljena i razapeta. On nas okuplja oko euharistijskoga stola, izazivajući u svojim učenicima ljubavlju ispunjenu brigu za one koji trpe i za bolesne, u kojima kršćanska zajednica prepoznaje lik svoga Gospodina. Kao što sam istaknuo u posinodalnoj apostolskoj pobudnici Sacramentum caritatis, "naše zajednice, kad slave Euharistiju, moraju uvijek biti svjesne da je Kristova žrtva za sve te da stoga Euharistija potiče svakoga tko u njega vjeruje da postane 'kruh razlomljen' za druge" (br. 88). Tako smo ohrabreni da se osobno zauzmemo u služenju braći, osobito onima koji su u teškoćama, jer je poziv svakoga kršćanina doista taj da bude, zajedno s Isusom, kruh razlomljen za život svijeta.

A kako je bilo na prethodnom Medjunarodnom Euharistijskom Kongresu u Meksiku, 2004, citajte na sljedecem linku:

Ivan Pavao II o 48. MEK-u

Poruka Sv. Oca Benedikta XVI sudionicima Kongresa:

To the 49th International Eucharistic
Congress Pilgrims in Quebec City
I warmly welcome themany pilgrims fromall corners of
the world who have traveled to Quebec City for the
49th International Eucharistic Congress.May this gathering
enable all those present as well as the faithful of the
Church everywhere to grow in faith that the Risen Christ
is alive and present in the Eucharist, a source of love
and unity graciously given to us. May Christ bless you
through his gifts and grant you peace and hope.
From the Vatican, March 20, 2008.

Uz duhovnu vaznost toga Kongresa za citavi svijet, meni je ta nova vijest, dala i novu nadu da ce mozda ipak uspjeti odlazak sestara Barukcic u posjetu svojim tetkama u Kanadu, a mozda ipak i ja zajedno s njima, te sam se vec pocela raspitivati i o mogucnostima volontiranja na ovom vaznom kongresu, pa ako je volja Bozja...

Sir, Madam,

We received your message in regard to the 49th International
Eucharistic Congress.
We wish to thank you for your great interest to the success of
this Congress.
We will get in touch with you in the near future to give you more
specific informations.
We appreciate your participation as a volunteer at the 49th
International Eucharistic Congress.
- 19:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

EURO2008 - I Ekvadorijanke navijaju za Hrvatsku

Iako nogometna euforija ni blizu ne dolazi do nas, kao sto cujem da hara Hrvatskom, a i rezultati utakmica ipak sa zakasnjenjem stizu do nas, nase cure iz internata su ipak odlucile dati i svoju podrsku nasoj reprezentaciji!

Image Hosted by ImageShack.us

Pa neka pati kome smeta : )
Vatreni pozdrav iz Ekvadora!
- 19:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.06.2008., utorak

Novosti - ukratko

Dragi moji,
na zalost vec tjednima ne stizem stavljati na blog sve novosti, kojih ovdje ima toliko puno, i sve su ljepsa od ljepse. Sigurna sam da je to zahvaljujuci i vasim molitvama, jer osjecam neizmjerne Bozje blagoslove.

1. Prvopricesnici u Svetoj Aniti

Jucer smo imali konvivenciju nasih prvopricesnika, i moja grupica - njih 12 ove subote prvi put primaju Tijelo Kristovo, pa ih posebno preporucam u vase molitve:

Image Hosted by ImageShack.us

Detaljan izvjestaj o konvivenciji, krasna 3 igrokaza koje su pripremili (o izgubljenoj ovci, pranju nogu i putu u Emaus) prvom sljedecom prilikom! I kako smo dan prije svi zajedno posjetili bolesnog Edisona, koji ima 16. godina i rak pluca, pa su sestre organizirale posebnu lutriju za njega (1. nagradu sam dobila bas ja - kintal rize za nasu djecicu), te kako smo mu odnijeli prikupljenih 200 dolara i razveselili ga druzenjem i pjesmama, a posebno se razveselio kad je cuo da se i u dalekoj Croatii, na drugom kontinentu mole za njega! (pa nemojte da ispadne da sam lagala, nemojte ga zaboraviti : )

Image Hosted by ImageShack.us

Mozda sve ovo uspijem opisati, zajedno i sa izvjestajem o prvopricesnickom slavlju, 14.6.

2. "SKAC Ekvador" u San Miguelu

20-ak clanova nase "grupe juvenil" u San Miguelu na blagdan Duhova i sluzbeno su oformili svoju gurpicu, te im je tom prigodom p. Patrizio svecano urucio njihove krunice:

Image Hosted by ImageShack.us

3. Sestre Barukcic putuju na susret sa svojim tetkama u Kanadi

Takodjer, bas na Duhove opet su nas posjetile nase drage sestre Barukcic, kojima smo pomogli da se povezu sa svojim tetkama u Kanadi, i bas na Duhove prvi put su se cule s njima...Bilo je dirljivo slusati kako Ivka iz Ekvadora, na francuskom prica sa svojim rodjakom koji zivi u engleskom dijelu Kanade, ali srecom isto zna francuski, kao za sada jedini jezik na kojemu se mogu sporazumjevati! Vec su trebale biti u Kanadi, i to mozda zajedno sa mnom! No, onda se nesto najprije zakompliciralo sa dokumentima za mene (jer nisam rodbina), a na kraju niti one cak ni u kanadskoj ambasadi u Kolumbiji, za sad jos nisu uspjele dobiti vizu za posjetu svojim tetkama, pa eto - jos jedne nakane za vase molitve!

4. Kraj skolske godine

Evo, vec je i kraj skolske godine za nase srednjoskolke, ovaj tjedan imaju zavrsne ispite, a ja se osjecam kao da sam tek dosla ovamo! I kao da sve tek sad pocinje!

Image Hosted by ImageShack.us

5. Salon Drina

Sjecate se kad su nas posjetili moji i p. Lukini prijatelji obitelj Markic?!

Image Hosted by ImageShack.us

Pomogli nam ovdje u misijama, medicinski pregledavali siromasnu djecicu u Esmeraldasu, poveli mene i s. Gilmu na Galapagos...

Image Hosted by ImageShack.us

E pa, u Hrvatsku su se vratili toliko puni dojmova i zadovoljstva svime sto su ovdje vidjeli i dozivjeli, posebno s. Lenkom i njenom Zajednicom Krista Misionara Molitelja, i svime sto ovdje cinimo za siromasnu djecicu, da su nam odlucili darovati veliku donaciju, od koje je pokrenuta gradnja novih prostora, koji nam toliko trebaju...Medju ostalim, bit ce izgradjena i velika dvorana za molitvene susrete i druge sastanke, kojoj je sestra Maritza vec sada dala (u molitvi!) nadahnuto ime: "Salon Drina" (zato sto sam ih ja sve povezala, zato sto sam prva volonterka u njihovoj zajednici...):

Image Hosted by ImageShack.us

A ja sam pomislila, kako nas je zapravo sve povezao p. Luka, i kako bi se dvorana mogla zvati i po njemu...No, on vec ima svoj blog : )

- 01:35 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Posjet zooloskom vrtu

Od drage donacije svojih kumova iz Zagreba, djecica su, vecina njih i prvi put u zivotu isla posjetiti i zooloski vrt, u obliznjoj Guallabambi! Veselju nije bilo kraja!

Krenuli smo nasim poznatim kamionom, uz molitvu i pjesmu:

Image Hosted by ImageShack.us

Na ekvadorskom suncu, strpljivo cekali u redu za ulazak:

Image Hosted by ImageShack.us

Poslali pozdrav nasim hrvatskim prijateljima i kumovima, koji su nam sve to omogucili:
Image Hosted by ImageShack.us

Gledali poucni film o zivotu i njezi nasih zivotinjskih ljubimaca:
Image Hosted by ImageShack.us

Vidjeli prave klokane, papige, kornjace i razne druge zivotinje, naucili sve o njima, naucili njihova imena i na engleskom:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Predahnuli u malom odmoristu u prekrasnoj prirodi:

Image Hosted by ImageShack.us

Slikali se sa realisticnim kipovima zivotinja:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I naucili s kojim stavom se treba suocavati sa zivotnim preprekama i opasnostima:

Image Hosted by ImageShack.us

I na kraju blagovali u prirodi, blagoslivljajuci Boga i svoje kumove:

Image Hosted by ImageShack.us
- 00:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15. godisnjica smrti Drazena Petrovica

Evo, u istom mjesecu, a i datumima kada obiljezavamao 5. godisnjicu Papina posjeta Hrvatskoj, 7. lipnja bila je i jedna tuzna godisnjica, dragoga mladica, cija smrt je u meni izazvala osjecaje slicne onima kakve gajim prema dragom Papi Ivanu Pavlu II, onako kao da vjecno zive u nama:

Image Hosted by ImageShack.us

I jedna pjesma koju sam 90-ih napisala za njega:

Zlatni dječak

Stajao si na najvišem postolju, iznad sviju,
na mjestu samo za tebe datom,
s velikim peharom u rukama,
ovjenčan slavom i zlatom!

Sa dječačkim smiješkom na licu,
dignuo si pehar visoko u zrak,
taj pehar od zlata - pobjede simbol,
i najveće vrijednosti znak!

Nisi se uzoholio ni ovaj put,
i slava te ponijela nije,
Ostao si iskren i skroman,
razigran dječak kao i prije.

Dječak koji u košarci beskrajno uživa,
i svoju radost na druge širi,
uvijek u svemu najbolji,
i s prosjekom se nikad ne miri!

Dječak, zbog kojega najljepša igra,
još ljepšom postaje,
i koji zauvijek
u srcima i sjećanju ostaje!
26.9.1990
(povodom pobjede u Argentini,
svjetsko prvenstvo)

Često sam poslije znala otići pomolit se na njegovom grobu...Za njega...Ali - nekako i njemu...Mislim da ovo nije hereza...Uostalom, zar nismo svi na svetost pozvani...I svi je već ovdje ostvarujemo u većoj ili manjoj mjeri...

Image Hosted by ImageShack.us

Ponekad se pitam i kako to da je Drazen koji mi je toliko znacio u srednjoj skoli i mojim 20-im godinama, poginuo u lipnju 1993, a p. Luka koji mi je toliko znacio u mojim 30-im godinama, tako tesko stradao bas u lipnju 2003...No, obadvojica su trajno u mom srcu i mojim molitvama, bas kao i Papa, kojemu se molim za njih.

- 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.06.2008., petak

Peta godisnjica Papina posjeta Hrvatskoj

Image Hosted by ImageShack.us

Evo, ovih dana i ja se sa svima vama prisjecam 5. godisnjice i 100. Papina putovanja, i kako sam ga pratila u Osijek, Rijeku, Zadar i Banja Luku!

I par mojih starih tekstova o Papi:

Mladi i Papa i Hrvati

Bozicna smreka u Vatikanu 2002.

I najnovija propovijed kardinala Bozanica:

Kardinalova propovijed u povodu 5. godisnjice Papina posjeta

- 00:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Lipanjski Glasnik

Dragi moji,
ovaj put nisam stigla puno pisati o ovdasnjim novostima, a vjerujte ima ih doista jako puno, i to sve bolja od bolje...O puno lijepih projekata, koji se hvala Bogu fino zaokruzuju, kao i ovih mojih tocno 9. mjeseci ovdje! A radjaju se i neke nove odluke i planovi, ali o tom, po tom : )))

Mozda uspijem slijedeci tjedan, a do tada mozete citati clanke u novom broju Glasnika Srca Isusova i Marijina:

Lipanjski Glasnik

I jos jedna vijest koja me posebno razveselila, jos jedno zvanje koje se kalilo na Modravama i u SKAC-u:

Svecenicko redjenje Vinka Sudara - visegodisnjeg animatora na Modravama

Pater Vinko, cestitam!
I ujedinimo nase molitve!

A molitvama pratimo i novog isusovackog novaka, visegodisnjeg voditelja kampa Modrave - Hrvoja Mravaka!

PS. Ovaj dio dopisujem naknadno, 9. lipnja, kada mi je ovamo u Ekvadoru razveselio novi Glasnik, s mojim prilogom unutra...Posebno drago mi je bilo kada sam vidjela da se moj prilog nalazi izmedju arhivskog pisma o. Ante Gabrica na prethodnoj stranici, i priloga o bl. Majci Tereziji s njenom fotografijom - na drugoj...Bas su me obuhvatili, i uzeli u zagrljaj, pa im se oboma preporucam i u svome misijskom poslanju, da barem u tragovima, pokusava nasljedovati njihovo! A kako i Udruga Zdenac redovito objavljuje sve moje priloge iz Glasnika, odmah stavljam i link (koji ste vec mogli citati i na mome blogu):

Moj prilog u lipanjskom Glasniku

- 00:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.06.2008., četvrtak

Paray Le Monial

Evo, od Mirele Madunic stigla mi je mailom obavijest i o jednom hodocascu, gdje sam i ja bila s njom na ljeto 2006 (odmah poslije Venecijel), i koje vam svakako od srca preporucam! Posebno svecenicima i casnim sestrama, koji doista idu - besplatno!!!

Svećenici,časne sestre,bogoslovi kao i prevodioci( francuski jezik)
putuju besplatno.


PARAY LE MONIAL– Bazilika Srca Isusova- mjesto gdje se Mariji Margareti Alacoque ukazalo Srce Isusovo

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

LURD –mjesto gdje se sv.Bernardici ukazala Blažena Djevica Marija
KADA – 01.08.-08.08.2008
CIJENA- 220 eura (smještaj, prehrana, prijevoz, putno zdravstveno)

Posjetiti će se ARS i LA SALETTE

Image Hosted by ImageShack.us

U ovoj jubilarnoj godini ukazanja u Lurdu,rezervirali smo 50 mjesta.Za one koji žele nastaviti hodočašće iz Paray le Moniala prema Lurdu,povratak je u Zagreb 12.08.2008.
Cijena ovog puta je 430 eura( 220+210)

Prijave sa akontacijom od 300 eura su do 20.06.2008.Ostatak u autobusu.

Prijave:
Područje Dalmacije,Lika,Istra,
Mob:091-3085670 gđa.Mirela Madunić
e-mail : mirela8@gmail.com

Područje Zagreb,Slavonija,Zagorje
Mob:091-6608737 gos.Željko Krnjak
e-mail :imagecro@yahoo.com
Mob:091-5001349 gđa.Slavica Pavlović
e-mail :slavica.pavlovic13@gmail.com
Mob:098-499378 gđa.Zdenka Rukavina
e-mail :zdenka.cica@gmail.com

Kod prijave,oni koji idu samo u Paray le Monial, akontacija od 150eura,a ostatak u autobusu.

Potrebno navesti u prijavi:
Ime i prezime,datum i godina rođenja,adresa stanovanja,kontak telefon,e-mail ukoliko ga posjeduje,i broj putovnice .

Svećenici,časne sestre,bogoslovi kao i prevodioci( francuski jezik)
putuju besplatno.


Detaljan plan puta i upute kod prijave i uplate akontacije.

A u srpnju Mirela poziva na hodocasce u Svetu i susjedne zemlje...
(ovo drugo hodocasce ipak nije besplatno...)

HODOČAŠĆE IZRAEL – JORDAN - EGIPAT
OD 04.07. – 20.07.2008
STOPAMA MOJSIJA - NAZARETSKE OBITELJI – ISUSA

CIJENA: 11.900 KN
PLAĆANJE: MOŽE I U RATAMA ( DO 5 RATA )

U CIJENU JE UKLJUČENO : AVIONSKE KARTE,POLUPANSIONI ( d+v ),SMJEŠTAJ U DVOKREVETNIM SOBAMA,VIZE.
U CIJENU NIJE UKLJUČENO : PUTNO ZDRAVSTVENO,AERODROMSKE PRISTOJBE
PRIJAVE : do 15.06.2008 ( imaju još 3 mjesta,grupa je od 17 osoba,2 svećenika i vodič-laik )
Kontakt tel : 091 – 3085670 Mirela
e-mail : mirela8@gmail.com
Kod prijave i akontacije detaljan plan

- 22:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Osvit sutona

Image Hosted by ImageShack.us

Mirna,
poput zalaska sunca,
na Tihom oceanu...

Uranjam
u puninu postojanja,
bojeci svijet oko sebe
romatnicnim bojama...

Izarujci
svu svoju toplinu,
u beskrajnu
sirinu i dubinu...

Polako zalazeci
u suton,
koji se pretapa
u svitanje!

Konacno osjetivsi
odgovor
na univerzalno
i vjecno pitanje...

Image Hosted by ImageShack.us

30.5.2008.

- 22:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Prijateljstvo

Image Hosted by ImageShack.us

Veliko kao planina,
koju pokusavamo preci,
ali zauvijek se izgubimo
u njenoj neslucenoj sreci...

Uzivajuci u pogledima
koje nam pruza,
u ljepoti prirode,
i blagom mirisu ruza...

I nikako ne uspijevajuci doci
do njenog vrhunca,
uzivamo u svakoj zraci
iznenadnog sunca!

Ona je nepregledna,
i neosvojiva...
Nepremostiva,
i neprebrojiva...

Njena velicina
nadilazi sve nase pojmove,
dok na nas ostavlja
najrazlicitije dojmove...

Od ushita, do placa,
od sigurnosti, do straha...

I dok se po njoj
uspinje i koraca,
cesto se ostaje
- bez daha!

I nikada se ne stize
do samog vrha,
jer to zapravo
i nije svrha...

Cilj je samo
zajednicki planinariti,
uzivati u sadasnjem trenutku,
a o buducnosti
tek mozda sanjariti...

I makar se cini
da zadaje puno muke,
prijateljstvo je stalno tu,
na dohvat ruke!

Ali nikada
cvrsto u saci,
jer se zapravo radi
samo o toploj, suncanoj zraci!

Koja se daje svima,
i od svih se prima...

Ali samo oni
sa puno zara,
uspijevaju primijetiti
prekrasnu dugu,
koja se na
obzorju stvara!

Drina Cavar
3.6.2008.

- 22:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2017 (1)
Lipanj 2011 (4)
Svibanj 2011 (28)
Travanj 2011 (33)
Ožujak 2011 (26)
Veljača 2011 (9)
Siječanj 2011 (24)
Prosinac 2010 (10)
Studeni 2010 (27)
Listopad 2010 (25)
Rujan 2010 (30)
Kolovoz 2010 (6)
Srpanj 2010 (23)
Lipanj 2010 (26)
Svibanj 2010 (33)
Travanj 2010 (28)
Ožujak 2010 (29)
Veljača 2010 (33)
Siječanj 2010 (34)
Prosinac 2009 (35)
Studeni 2009 (31)
Listopad 2009 (19)
Rujan 2009 (17)
Kolovoz 2009 (20)
Srpanj 2009 (17)
Lipanj 2009 (12)
Svibanj 2009 (24)
Travanj 2009 (18)
Ožujak 2009 (22)
Veljača 2009 (34)
Siječanj 2009 (24)
Prosinac 2008 (23)
Studeni 2008 (15)
Listopad 2008 (21)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (14)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (22)
Svibanj 2008 (15)
Travanj 2008 (13)
Ožujak 2008 (13)
Veljača 2008 (12)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (14)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (13)

Komentari On/Off


Counters
Counters







Statistike

Učimo kuhati!

O kuhanju nemam pojma, a na internetu sam stalno...
Onda je za početak kuharske prakse, ovo idealna kombinacija:

Coolinarka

Crochef

Od srca hvala prijateljicama koje su mi preporučile gornje stranice!

I veliki pozdrav i poštovanje svim kuharima i kuharicama!!!


Novo:

Adventski kalendar

Najljepše Došašće uz Misijsko kumče - suradnja s Misijskim Uredom

Naš novi projekt za listopad 2010: Stepinčeva Krunica!



Zagrebačka Nadbiskupija

SPAS - Studentski pastoral

Najnovije aktivnosti



"Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa

Naše nove web stranice!!!

Od 17. svibnja 2010. "Kristov Stol" Misijska Europska Katolička Inicijativa i službeno je registriran kao samostalna Udruga.

Sa sjedištem u Zagrebu, Pilarova 45/1.

Predsjednica: Drina Ćavar (kristov.stol@gmail.com)

Može nas se naći i u Službenom registru Udruga Republike Hrvatske.

Tako da od lipnja nove godine sve uplate za našu akciju (100 darovatelja 100 kuna mjesečno za 100 indijanske dječice u centru s. Lenke! - Zato se i zovemo: Kris100v STO-L! :) možete uplaćivati (pojedinačno ili trajnim nalogom) na naš novi broj Žiro računa u Privrednoj Banci Zagreb:

Žiro račun: : 2340009
-1110433489
(Privredna Banka Zagreb)


Odnosno za uplate iz inozemstva (npr. 15 eura mjesečno):

HR67 2340 0091 1104 3348 9
PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.
10000 Zagreb, Račkoga 6, Croatia
SWIFT CODE: PBZGHR2X


Udruga: Kristov Stol, Pilarova 45/1
Naznaka: Za pomoć misiji s. Lenke Čović u Ekvadoru

(Poziv na broj: ne treba, ali ako negdje traže, samo stavite 10010010, bez modela)

Jednom mjesečno, na 1. petak u mjesecu, uplaćujemo prikupljene donacije na ekvadorski račun s. Lenke Čović i njene Zajednice Krista Misionara Molitelja.

Od 7. 4. 2010. do 31.5.2010.
pozivima na humanitarni telefon prikupljeno je nešto više od 200 kn,
čime smo prehranili 2 djece, u tom periodu! Hvala svima!

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Moje mail adrese:
meki.suncev.sjaj@gmail.com (najčešće koristim)
kristov.stol@gmail.com (za projekt i udrugu)
drina.cavar@gmail.com (novi osobni mail)

Vrijeme kod s. Lenke u Ekvadoru:


Vrijeme kod nas u Hrvatskoj:


"Vrijeme i prostor su relativne kategorije! Samo Bog je uvijek i svuda!"

Postu za s. Lenku mozete slati na slijedecu adresu:

s. Lenka Covic
Comunidad Cristo Misionero Orante
A.A. 17-21-93
Quito
Ecuador
South America


Poljski ekvadorski blog o s. Lenki (uskoro i na engleskom!)

Vijesti o mom djelovanju u misijama:

Razgovor za KNI u travnju 2010.

Clanak u Glasu Koncila o mom odlasku u misije

IKA vijest o mom odlasku u misije 5.9.2007

Drina i MVKO

Zdenac arhiva (u godini moje suradnje s njima 5.9.2007-5.9.2008):


Zdenac - Drina odlazi u misije 5.9.2007.

Zdenac - Drina - opis misija

Zdenac - Drina - prvi clanci iz misija

Zdenac - Drinine fotke iz Ekvadora 2007/2008

Sisačka biskupija

Varaždinska biskupija

Đakovačko osiječka nadbiskupija

Vojni ordinarijat

Blog moga tate:
Katolička Hrvatska

Hrvatska novija povijest:
(da se ne zaboravi)

Povijesni govori predsjednika Tuđmana

Najzanimljiviji blog:

Don Blog!




Mali Princ

Galeb Jonathan Livingstone

Priče iz davnine - Ivana Brlić Mažuranić

Priče iz davnine2 - Ivana Brlić Mažuranić

HRT - dogodilo se na današnji dan
(koristan i zanimljiv link...)

Duhovna literatura:
Biblija

Biblijska tražilica!

Katekizam katoličke Crkve

Katekizam katoličke Crkve - detaljnije

Enciklike Ivana Pavla II

Dokumenti 2. Vatikanskog koncila


Nasljeduj Krista - Kempenac

Nasljeduj Krista - Stepinčev prijevod

Rasprava o pravoj pobožnosti prema Presvetoj Djevici Mariji - sv. Lj. Montfortski

Web Hrvatska

Molitvene nakane

Legenda o p. Lukinoj stoli...

I molite za njega,
da se sto prije potpuno
mentalno, psihicki i duhovno oporavi!

Stara p. Lukina dopisivanja

Stare p. Lukine propovijedi
(2009. je godina B)

Stari tekstovi od Matine Drine - na p. Lukinim SKAC stranicama


Drina, p. Luka i misije...

O Drini i drugim Palmasima...

DT chatovi iz misija:

Chat br.2 25.1.2009.

Chat br.1 28.12.2008.

Stare fotke

SKAC arhiva (tijekom moje suradnje s njima od pocetaka 2002, do ljeta 2006):

P. Luka i SKAC - fotke 2002.

P. Luka i SKAC - fotke 2003.

Drina i SKAC u Mariazellu - 2004.

P. Luka - Krapinske - rodjendan 2005.

P. Luka - Osjecki koncert 2005.

Drina na Papinu sprovodu u Rimu 2005.

Promocija p. Lukine knjige u Splitu - 2006.

Katoličke novosti:

IKA - vijesti i najave

Katolička tiskovna agencija Biskupske Konferencije BiH


Zanimljivi prilozi:

Križni put velečasnog Suca

Zanimljivi i korisni linkovi:

Blog.hr

Udruga Svjetlo Europe

Europski rječnik

Jako dobar španjolsko španjolski rječnik

Venecija

Udruga Zdenac

Taize - Zagreb

Moja župa

Kćeri Srca Isusova

Kćeri Srca Isusova - Venecija

Kćeri Srca Isusova - međunarodna stranica

Ivan Pavao II

Kauza Ivana Pavla II

Misericordia Divina

Poezija

Hrvatske pjesme i popjevke : )

MVKO

SKAC

Dražen Petrović

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pogled u budućnost

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge