Spin

18 svibanj 2016

Vertigo,pad,tup udarac ,mirovanje...

Bog me šutnuo nogom,nasmijao se,zatim stao na glavu ...

Nije se gotovo ništa bitno promijenilo u mojoj odsutnosti .Beskrajni krugovi besmislenog nastojanja za smislenim postojanjem. Povremeno izbacivanje iz središta ,lomovi duše ,kostiju i ideala i onda opet iznova ,iznova,iznova...

Izgrebana vinilka s pohabanim omotom.

Iako bih sve do sada na ovom blogu napisano mogla jednostavno kopirati s novijim datumom ,a da ne promijenim ni retka ni slova primorala sam sebe na ispisivanje nove prazne ( virtualne ) stranice s nadom da ću pronaći neke nove riječi ili da će one možda pronaći mene i povest me pravocrtno ili krivocrtno ili bilo kuda samo da nije u krug .

Pisati ću kako se vrtim u krug i kako nastojim izbjegavati kružno gibanje !



<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.