FlowerPower

srijeda, 09.10.2019.

U slast... posvećeno jednom i jedinom- Jokeru.

Hi :)

PAŽNJA! SPOILER ALERT! AK NISI GLEDAL/A JOKERA, STOP ČITATI!

Okej, sad mogu nastaviti.

Upravo sam se vratila iz kina, gledala sam Život jednog psa.
Lažem. To sam gledala prije dva dana. Nisam mogla doći sebi dva tjedna od plakanja.
Danas je srijeda i danas sam gledala Jokera.

WoW!

Uopće ne znam objasniti kaj je točno vau, po čemu je film dobar/loš, ali vau!
Ostala sam vau... ( jako želim psa pa lajem dosta ovak u slobodno vrijeme ).
Izašla sam pod takvim dojmom, sva sretna i napucana i luda!
Lik je genijalac! Ni glumac nije za hititi...

Frendica mi je skoro rekla: Kaja, glupa si, kak možeš podržavati sve kaj je napravil? Nisi normalna.

Možda i nisam. Evo ne znam više... ali da. You go girl ( Joker )!

Naš svijet zna biti jedno veliko mračno, okrutno mjesto, bez nade i spasa za "drugačije".
Takvih ljudi ima po svud oko nas, ali mi ih ne vidimo. Nećemo ih videti.
Bojimo ih se, grozimo ih se, izbjegavamo. Svjesni smo da im treba pomoć, ali niš ne radimo po tom pitanju. Nego ih bacamo još dublje, što dalje od naših, naoko, savršenih života. Jer, kome baš danas treba jedan luđak da nam pokvari dan i probuši rozi balončić u kojem ga mislimo provesti. Ne diraj me. Ne prljaj me.

Jadan Joker... čak sam suzu pustila kak mi ga je bilo žal. Stvarno je... i kad je malo došel k sebi, kad se skinul s lijekova ( :D ), čak sam bila sretna zbog njega jer je napokon našel sebe i neko trenutno zadovoljstvo u tome kaj radi.
( uvijek sam bila protiv lijekova, ničem ne služe i samo otupljuju osobu i rade iz nje neko govno i truju ostale stvari, pa piješ i za to, koje opet truje neku treću stvar i onda jednog dana skužiš da si na 8 tableta dnevno, i pitaš se : bože, zašto baš ja?!? )

Fuck the system!!!!

Naravno, Jokey na kraju dana nije bil sretan jer to ipak nije u skladu s njim i njegovom prirodom. Jebiga, sjebali su ga ko malog, a nije imal koga da ga usmjeri i pruži mu ljubav koju treba i zaslužuje, pa se malo pogubil putem. A ekipa s kojom se susreće svaki dan mu ni na koji način nije pomagala. Štoviše, odmagala mu je kolko je dug i širok!
Sve kaj je htel je malo ljudskosti. Samo to.. malo ljudskosti u mračnom Gotham city-u.
Razjebe te to, kužim ga ja. Poludiš. Hoćeš biti dobar, sretan, i onda te scipelare i strgaju ti rebra.
Dva put u dva tjedna.
Pa stari moj, zemi gun i maži! Bam bam bam, smaži ih sve, gamad prokletu, bezobraznu, nesvjesnu, glupu, pohlepnu, smrdljivu, umišljenu...
Ali "mamu" ne diraj. To nije bilo okej. Bez obzira na sve, nije bilo lijepo.
Al malo je lud, pa ajde..

Čak u svoj toj ludosti su mu se ostvarile želje. To ne znam kak bi točno protumačila jer vjerujem da ti se lijepe stvari dešavaju kad si dobar i radiš dobro, a on baš nije bil med i mlijeko. Ali ajmo to gledati drugačije: vjerujem da je duboko u sebi i bio jako dobar i pristojan mladić koji hoće nasmijati svijet, pa je ipak dobil par nagrada.
Pa da. To je to.

No opet, kak je bil lud i sjeban, sjebal je i to. Prekasno je bilo za "oporavak", skuhalo se sve u njemu i večera je bila poslužena.
A kad je već tak, nek mu je onda bil dobar tek! U slast, dragi moj Jokeru, zaslužio si!

Kad smo tak napuhani i umišljeni i gledamo samo sebe, zaslužili smo svu paljbu i vatru koju si nam priredil. Pošteno.

Pouka ( moje ) priče:
Ljude boli pipi za to kak se ti osjećaš i kaj ti treba, gledaju samo na sebe i svoje smrdljive guzice. I takvim ljudima treba željeti zapravo samo dobro i slati im ljubav, ali kad si već tolko sjeban, onda im rastepi pipicu i uzmi svu slavu! Jebiga, neko mora i reda napraviti... nemremo se samo držati za rukice, sediti na travi, ljuljati se lijevo- desno i pjevati kumbaa jaa maj lordd, kumbaa jaaaaa...

Eto, to je moje mišljenje o filmu, koga boli kifla.. ali eto, čisto da je tu.

Kaja over&out.

#staySaneInInsaneWorld

09.10.2019. u 22:23 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2019 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (2)
Veljača 2023 (1)
Siječanj 2023 (3)
Studeni 2022 (1)
Rujan 2022 (1)
Kolovoz 2022 (4)
Srpanj 2022 (1)
Lipanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (2)
Travanj 2022 (1)
Veljača 2022 (1)
Prosinac 2021 (1)
Listopad 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Lipanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (1)
Veljača 2021 (2)
Studeni 2020 (2)
Listopad 2020 (2)
Rujan 2020 (3)
Srpanj 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (3)
Travanj 2020 (4)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Studeni 2019 (3)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...sasvim jedno obično neobično biće koje pleše tango u svijetu valcera...