Iako nisam planirao, put me odveo u Zagreb. U subotu sam radio te sam nakon posla krenuo prema tebi. Prije 14h, stvorio sam se pred vratima a ti si me iznenađeno dočekala i poljubila.

Za ručak si skuhala tjesteninu i mljeveno meso a nakon ručka smo zaspali. Kasnije smo izašli na zrak igrati badminton u park. Nije nam baš najbolje išli ali smo se barem malo razgibali i nasmijali.



Nakon igre smo još malo prošetali kvartomi vratili se u stan. Sljedeći dan smo išli u novo istraživanje Zagreba. Auto smo ostavili kod Britanskog trga pa krenuli prema Strossmayerovom šetalištu.

Odlučili smo istražiti Dubravkin put, šuma koja se nalazi u samom centru grada. Zatim smo prošetali Tuškancom, Cmrokom te se vratili opet prema Britancu...

Bilo je vruće i napravili smo lijepu šetnju. Sutra si radila a ja sam imao razgovor za posao...Nakon posla sam te pokupio autom te smo zajedno ručali a za dva sata sam išao kući.

Volim te ljubavi :*

<< Arhiva >>