Krajem travnja – novi susret.

Tjedan dana prije susreta, obradovala si me i kupila avionsku kartu do Osijeka.
U petak nakon posla sam krenuo prema aerodromu.

Kako to već biva kad je riječ o Croatia Airlines-u, let je kasnio.

Nakon 45 minuta kašnjenja, sletjela si i uletjela u moj zagrljaj. Poljubili smo se, te krenuli sa putnom torbom do auta.

Kada smo došli kući, ručali smo, a zatim su te moji krenuli ispitivati sva moguća pitanja.

Sutra smo odlučili sa tatom otići u shoping u „Arizonu“ u Bosnu i Hercegovinu.

Kupili smo hlače i nekoliko trenerki te pojeli ćevape uz pivo.

Navečer smo bili umorni i nismo nigdje išli, pa smo odlučili gledati reality show Naked atraction. Toliko smo se „navukli“ na show da nismo mogli prestati gledati.

U nedjelju smo prvi put zajedno slavili Uskrs. Ranije smo se ustali, čestitali si međusobno, doručkovali kuhana jaja, šunku, hren i mladi luk te otvorili poklone koje smo dobili. Nakon toga smo već tradiocionalno tražili ukrasna jaja koje je mam sakrila u vrtu. To ti se jako svidjelo a najbolji „jajar“ sam bio ja.

Poslijepodne smo još išli u posjet rodbini.

Sutradan je bio jako lijep i sunčan dan pa smo išli biciklima do svetišta Svete Ane uživati u prirodi.

Ostale dane smo gledali filmove, igrali društvene igre i šetali.

Za vikend mi je bratu bila promocija diplome na fakultetu, nakon koje smo išli u restoran Lumiere na ručak. Hrana je bila ukusna i bilo je jako lijepo.

U ponedjeljak smo išli na pub kviz u Beli Manastir sa mamom i tatom. Iako su se dosta bunili i nečkali, ispalo je jako zabavno i svašta smo naučili.

S obzirom da je prvi svibanj neradni dan a ujedno i dan grada Belišća, prošetali smo sa bratom i sestrom do centra vidjeti lunapark i štandove. Nakon toga su rođaci došli na kolače, a zatim smo otišli na piće sa prijateljima.

Dogovorili smo se sa prijateljima da se sutra opet družimo i da odemo na kuglanje i karting u Portanovu. Super smo se zabavili i bilo mi je jako lijepo proteklih dva tjedna sa tobom.

Vidimo se krajem lipnja kad mi kreće godišnji odmor. Malo je reć da jedva čekam :).

<< Arhiva >>