Ti - koja svaki moj dan pretvaraš u osmjeh...
koja tiho ploviš mojim osjećajima...
poklanjam sve....svoju suzu, svoj osmijeh...svoju bol....
svoje snove...

sjećaš se.....da li se sjećaš.....

sjeti se onog dana...kad smo se upoznali na igri....
sjeti se one radosti kad smo se vidjeli....
one komične i romantične noći na molu...
tada je naša bajka krenula i ne želim
da ikad prestane....

Vjeruj, ne postoji nitko osim tebe...
došla si do mog srca,
i u njemu ostani zauvijek...
Svaki otkucaj srca govori ti
da sam tu...zauvijek tu...


Sjetiš li se...
zagrljaja i lijepih riječi kad nam je teško....
onog pogleda koji govori "tu sam"....ne ostavljam te nikada....
gdje jedino ti ljubavi imaš pristup...tamo u dubini moga srca.
Zaplovim često...tamo gdje je najsigurnije...k tebi...
u tvoj zagrljaj...

njezno osjetim tvoje prste koji prolaze kroz moju kosu...
i tada shvatim da...ne ide bez tebe....da si moje sve..
jutro...večer....moj zivot koji nikad ne prolazi....

i zato...sa osmijehom na licu dočekujem svaki novi dan...

postoji ono nešto izmedju nas...samo nama znan ritam srca....
do čega mozemo samo mi, voljeno moje....cerek


<< Arhiva >>