Bez naslova

13 ožujak 2012

Mogu se kladiti da naprosto umirete od znatiželje da saznate što sam dobila za Dan žena. Pa eto, da se pohvalim:

Image and video hosting by TinyPic

Neki zlobnici (mahom zlobnice) komentirali su da poklon nije mogao doći u bolje ruke, neki su pak rekli da bi se oni smrtno uvrijedili, a pošto izuzetno štujem lik i djelo gospodina Ede Stojčića mene je poklon naprosto oduševio.

I ne, nije mi to poklonio dečko. Dobila sam je u Klubu Boa u Rijeci gdje nam je sin naše drage kolegice Z. ljubazno rezervirao VIP separe iako se to veče održavala maturalna zabava 4.C razreda Hotelijersko-turističke škole Opatija. Igrom slučaja, to je srednja škola moje kćeri, i ona je bila cekavica, a čak je i njena ex razrednica bila na zabavi tako da mi je na neki uvrnuti način tamo i bilo mjesto tu veče. Ok, godinu dana prekasno, ali nevermind. Btw, razred moje kćeri nije imao maturalnu zabavu pa recimo da sam sad nadoknadila ono za što sam bila zakinuta (a nisam morala potrošiti par tisuća kunića).

E, da... kad smo već kod knjiga i osmog marta..... nije li naš vrli književnik Krule onomad najavljivao da će promocija njegove (pre)dugo očekivane i već sto puta najavljivane knjige biti upriličena upravo na taj dan? Doduše, nije rekao koje godine.... istina.....

Ovu fotku usnimila sam za našeg kolegu koji nam je poslao zloban sms sadržaja: "I, kako je na toj vašoj penzionerskoj zabavi?" Pa nek vidi kakvih sve "penzićki" je bilo.

Image and video hosting by TinyPic

Valjda mi maturanti neće zamjeriti objavljivanje fotke. Uostalom, nitko se ne buni kad im fotka osvane na "izlasci.net" .

Inače, eto mene opet na godišnjem. Kaže šef:"Wind, morat ćeš iskoristiti par dana godišnjeg i da znaš da nećeš raditi čitav idući tjedan." Uuuuuuuuuuu šefe, al' si me zajebo......... Od silnog uzbuđenja nemam pojma što bi sama sa sobom. Imam sve neke megalomanske i grandiozne planove. U điru su Zadar, Betina, Zagreb... ali po svoj prilici krajem tjedna zapičit ću na izletić u Zelinu. Već godinama obećavam frendici da ću doći vidjeti kud je ona to otišla iz naše Opatije bajne, a sve ljubavi radi. Stoga očekujte maltretiranje fotkama za nekoliko dana.

A mota mi se po glavi i kakva blogerska kavica. Nedavno smo umalo uspjeli organizirati jednu.

Što vam još imam za reći.... bila sam pogledati famoznu "Paradu" i što se mene tiče film je ZAKON! Angelinin uradak me ni najmanje ne privlači, a isto tako nakon odgledane najave nemam namjeru niti pogledati onaj rvacki film "Ljudožder vegetarijanac". Ali zato čekam travanj i "Battleship".



Vi'š vraga... u Cinestaru kažu u travnju, a na traileru kažu u svibnju.

I za kraj ovog bezveznog posta pjesma koja mi je trenutno u điru:





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.