ponedjeljak, 13.05.2013.

Što želim biti kad odrastem

Kada sam počela brutalno iskreno trošiti sve moguće riječi, ispisivati ih za ciljeve poslovne i financijske prirode, počela sam ipak prelaziti granice.
Ja o politici..ma nema šanse za to, mislila sam uvijek, čvrsto uvjerena da ne mogu, ne želim, nisam u stanju. To nisam ja.
Ali ipak..što je život nego splet izazova.

No tekstovi o politici, bili su puno više od toga. Bili su riječi o čovjeku, o onome što on jest i onome što ne smije biti.
Bili su o apsurdima društva u kojem živimo, o čežnjama i žudnjama svih nas, o mrtvilu provincije gdje sam zapela.
Otkrivši u sebi oštru kritičarku mjesta i vremena, razbivši sve kočnice, zadrške, skinuvši potpuno rukavice, bez straha i opreza, pisala sam ...
Našavši svoju oštrinu između svih mekoća, lomljivosti, mnogih ispisanih i neispisanih stihova, našla sam novu dimenziju sebe
Riječi su bile zapravo o meni. Bili su tragovi mojeg puta prema sebi samoj.

I dok su me neki nagovarali da lažem ili da se prodam jeftino, a poneki se bojali da si ne stvorim probleme, ja sam napadala oštro. Napadala sam krive ljude na određenim mjestima, licemjerje i lažne osmijehe, predizborne igre i kupovanje glasova, mrtvilo provincije iz kojeg se ne vidi izlaz, trošenje novaca na gluposti i lažna obećanja.
Cinički i mahnito, divlje i bez puno razmišljanja, riječi su same išle.Zavrtio se krug, onaj iz kojeg ne želim van tako skoro.

I mnogi su se divili mojoj iskrenosti i hrabrosti, neki su možda to smatrali ludošću, mnoge sam iznenadila britkošću i odvažnošću, ali sam najviše od svega..iznenadila samu sebe.
Mislila sam da više nemam snage za borbe s vjetrenjačama, da neću ispisati niti jedno jedino slovo u njihovo ime, ali onaj dašak bunta koji me uvijek činio onim što jesam, nije mi dozvoljavao da se mirim...
Jer..ne želim takav mir...onaj lažni i prepuštajući.Ne želim imati priliku i ne iskoristiti je.
I..želim znati..do kuda mogu ići?
Jer osjećam da me nekako sve vodilo putem kojim sam trebala ići. Osjetila sam slobodu.

A oni, koji su iz svojih najvećih dubina, vjerovali i vjeruju u svaku moju riječ, zauzeli su trajno mjesto u onim mojim neispisanim riječima. U trenutku gdje se dotičemo bez ijedne.


Zahvalna na izazovu, na šansi i prilici da sama sebi dokažem da mogu biti riječ u bilo kojem obliku, osjetila sam veliku radost ,što sada ipak, sa sigurnošću srca znam..što želim biti kada odrastem.
Doduše sa svojih 36..ali što je vrijeme?
I da li nas godine određuju?
Mnogi ne otkriju nikada. I tako prožive život.
A ja sam ipak životni početnik i radujem se tome.

I ne znam jesam li doista odrasla ili mi se samo tako ponekad čini, ali znam šta moja duša želi.
I koji je moj put.
Više nikada se ne odvojiti od riječi.




- 23:00 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos