petak, 03.05.2013.

Slika i riječ

I nakon svih travanjskih porezotina, svih bezdušnih nemani prošlosti koji mi ipak , na njihovo veliko razočaranje ne mogu ama baš ništa, liječila sam se zemljom i zrakom, ponekom vatrom i sve to zalijevala vodom. Ipak ostajem gore..mislila sam si. Još ću mnogo puta skočiti. Nebo zaista nije granica.

Uskrsnuće boja, kopanje dubokih i manje dubokih rupa, od kojih sam u nekima sadila ruže, a u nekima zakapala prošlost, izlaženje iz mnogih priča koje su tamo negdje, daleko od mene, i dalje ostajale priče, one suhoparne, one bez sretnog kraja, one bez ikakvog kraja. Nisu vrijedne slova.

I dalje sam riječ, mada mnogo manje pažnje posvećujem njima. Netko, tko jako voli moje riječi, ili barem tako misli..on je slika. Nadopunjavajuće sretna kombinacija. Balans viđenog i onog koje se ne vidi, ravnoteža izgovorenog i onog što se izreći ne može.Našli smo se negdje na sredini, ne u centru, ali što je centar uopće?

Ja sam puno mjerila, oštrila i izoštravala, dok sam se uspinjala ovdje gdje sam sada. Ovdje nema puno riječi. Ostao je samo osjećaj....onaj kojeg daju ruke uronjene u zemlju, tijelo uronjeno u vodu, vatra koja pali suvišno i zrak...zrak koji svakog dana ima sve ljepši miris.

Kada si preblizu, nemaš perspektivu, ne vidiš dobro, vid se zamagljuje onim riječima koje si stvorimo negdje u primozgu i umu koji stvara bezbroj nepostojećih kombinacija. Nijedna većinom nije istina.
Kada si predaleko, nemaš dobar kut, oči suze od naprezanja, um se troši a srce..srce se zatvara.
Daleko od fokusa...daleko od duše...


I ja volim maj...ipak sam Maja. Ovo je trebao biti moj mjesec. Došla sam prerano.
Ne skupljam više lica u mojim sjećanjima, samo osmijehe koji su mi pružili radost.
Ne skupljam riječi za neki spomenar u srcu...tako su potrošne i cijena im je davno pala.
Skupljam samo smijeh, slažem ga u velike vreće...duboko u sebi...


Više ne grčim ruke kao prije, dozvolila sam suncu da mi ispreplete prste. Sada ruke širim a oni koji trebaju naći će put.
Zvjezdanim prahom posute, oblakastim nitima isprepletene
Prsti, ruke...nemaju početak niti kraj...



- 16:03 -

Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos