nedjelja, 30.09.2012.

Nada

Dugo sam ljubovala s njom..bile smo jedno
U simbiozi s njom putovala sam kroz život
Voljela ju i puštala da budem njome zavedena
Smatrala sam ju blagoslovom i uzvišenom svetinjom
Hodala s njom ruku pod ruku ne napuštajući je nikada

A onda sam počela razmišljati o njenom ubojstvu
Planirala sam njen kraj i sve moguće scenarije njenog svršetka
I odlučila sam ju zgaziti, smrviti, strgati
Planski precizno i nepovratno izrezati na komadiće
I baciti u nepovrat
Politi suzama i zaboraviti da je ikada postojala


Ona se zove nada a ja sam zaista bila njena predana suputnica
Bila sam njena a ona je bila moja
Poklanjala sam joj dušu a ona mi je vraćala gorčinom
Darivala sam joj poljupce i zagrljaje a ona je ostavljala pustoš iza sebe
Poklanjala sam joj vrijeme a ona me varala s drugima
Davala sam joj sebe a ona me zatočila u tunel tuge

Da li će poslije nje ostati oslobođenje ili glad za njom?
Za onim tračkom svjetlosti, za vjerom u neki ljepši svijet?
Za vjerom u ljubav koja nema rok trajanja?
Čežnjom i željom za smislenijim i iskrenijim svijetom?

Da li je utjeha ili iluzija koja nas drži živima?
Onaj trenutak koji nas pokreće ili pogled koji zamagljuje?
Blagoslov ili prokletstvo?
Uzvišenost ili trik u predstavi koja se zove život?


- 00:01 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos