ponedjeljak, 12.03.2012.

Pobijedit ću te

Pobijedit ću te satenskim stihovima
i mačem od stotinu osmijeha
Pobijedit ću te neukrotivom smislenošću
zasljepljujućim sjajem i oblakastim mislima

Porazit ću te u času
nenamjerno , hotimice , nespremno
slobodom bez riječi i obzora
plesom u mjesečevoj limun haljini

Pobijedit ću te nebeskim dodirima
luckastim uzdahom u kosi
razigranim drhtećim prstima
zaboravom koji lomi svaku misao


Tvoji snovi će ispisivati moje stihove
tvoj pogled ubijat će moja žudnja za životom
i željet ćeš pristup mojoj gladi za životom
a biti ćeš samo nepostojeća iluzija

Pobijedit ću te nemjerljivim trajanjem
prisutnošću u tvojim koracima
čeznutljivo pokrivenu mojim dahom
strastveno umotanu u nadu

Porazit ću te stotinama zbogom
u svakoj mojoj kovrči
vjetrom u šuštećim prstima
morskom pjenom pod nogama


Pobijedit ću te fluidnim trenutkom
mog mirisa u svemu što udahneš
mojim riječima u svemu što gledaš
mog pogleda u svakoj stazi kojom hodaš...





- 15:10 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Sve moje metamorfoze

Virtualni susreti

Čitam...

Izvorni život
Tessa
Cistiliste
Love to read
Šašava mamica
Sredovječni udovac
Marchelina
Vidrin smijeh
Neverin
sunce na prozoru
sajam taštine
viviana
Bezšećera. Hvala.
Odsutnost matične ploče
Wall
Sa dva prsta po tipkovnici
Vesper
crna kraljica
Toni
Lido
sdrugestrane
Ed Hunter
twirl
......

Volim...

Kćeri
Prirodu
čitanje
pisanje
film
glazba
Daisies Pictures, Images and Photos