Dvije dobreglumice

07

srpanj

2017

Nedavno sam gledala dobar film u kojem je glumila Sofia Loren. Radi se o drugom dijelu "Starih gunđala" iz 1995. godine. Odmah nakon gledanja filma pogledala sam na internetu koliko je glumica stara i saznala da ima 82 godine.
Drago mi je da je živa i da se dobro drži. Ona je bila zaista dobra glumica.




Opet gledam Dinastiju koja je snimana 1981. godine. Zvijezda serije je Linda Evans, ljepuškasta amerikanka, samo malo starija od moje mame. Naime, njoj su 74 godine, a to sam također saznala na google-u. Nekada se serija na TV-u prikazivala jednom tjedno, a sada se prikazuje svaki dan i to u pet sati ujutro i da nemam snimalicu, ne bih ju mogla ni gledati, jer u to vrijeme boravim na poljanama snova. Neki dan sam prolazila pored "Karingtonke", INA-ine zgrade u Novom Zagrebu, za čije sam popularno ime saznala tek od sestre koja je svojevremeno radila u INA-i.



Meni je od ove dvije glumice svakako Bolja i zgodnija Sofia Loren.

<< Arhiva >>