Marin Jurjević o svemu

< lipanj, 2010 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (3)
Svibanj 2023 (1)
Travanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (1)
Lipanj 2022 (2)
Svibanj 2022 (2)
Lipanj 2021 (2)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (2)
Studeni 2020 (1)
Rujan 2020 (1)
Lipanj 2020 (3)
Svibanj 2020 (2)
Ožujak 2020 (1)
Studeni 2019 (2)
Listopad 2019 (3)
Rujan 2019 (2)
Kolovoz 2019 (2)
Srpanj 2019 (2)
Lipanj 2019 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (1)
Rujan 2018 (1)
Srpanj 2018 (2)
Svibanj 2018 (3)
Travanj 2018 (3)
Ožujak 2018 (1)
Veljača 2018 (2)
Siječanj 2018 (1)
Travanj 2017 (4)
Ožujak 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Studeni 2016 (2)
Listopad 2016 (1)
Rujan 2016 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (4)
Ožujak 2016 (5)
Veljača 2016 (9)
Siječanj 2016 (1)
Prosinac 2015 (3)
Studeni 2015 (3)
Veljača 2015 (1)
Rujan 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Informacije građanima

Linkovi
Dišpet- Fanzin Foruma mladih SDP-a Split
SDP Split
Forum mladih SDP-a Split
Blog.hr
Marija Lugaric
Nenad Stazic
Davorko Vidovic
Zoran Milanović
SDP
Sabor RH

Counter
Get a Counter

26.06.2010., subota

U VINARIJI

Ka prvo, oli Vi ne znadete da je zabranjeno bumbit u vinariju ? Oli ne vidite da povrj vrata lipo piše: "Viška vinarija" a ne "Viška birtija" ! Kjaro ?

Aj muči tote - Ko te ča pita ?

Šjora File, jesmo l imi došli u vinariju po pet litar viškoga crnega joli smo došli sidit i bumbit ovod....I to na prazne gajbe o pive ?

Aj muči, mulac jedan - Ko te ča pita ?

Za majku Božju neću Vas višje nikad poč pratit do u butigu. Samo ćete me u škandal uvalit.....Zna san ja.

Aj muči tote...

Ivanko,ma Ivanko, okrene se šjora File podebjen čoviku ča je baš u bocun kroz piriju liva vino....Ma jesi li ti, ča bi se ono reklo, Ivan joli si baš Ivanko ?

A ča je to važno ?

Znan ja ča je to važno....Vengo ti meni lipo odgovori !

Ma Ivan, za Gospu blaženu...Ivan....Ali me moja pokojna baba Perina, onako od dragosti...uvik zvala. još od malih noguj - kad san bi još ka banbin - Ivanko.... jerbo se to njoj činilo nikako višje ka dičinje ime a Ivan postaneš kad naresteš.....Ma san ja, eto, za navik osta baš Ivanko ! A vidite kolikoga me jema.....i cili sritan se udre po trbuju i počme smijat ?

Je, pariš gudin....dobaci mu jedan, crljena nosa, onako ka da neće... iz kantuna di je čuća svoju botilju o pive....ma napunjenu vinon.

Mate....Istirat ću te iz butige budeš li još kenja....uznemiri se šjor Ivanko.

Škužaj...Izletilo mi je !

E...sad kad smo doznali da si Ivan a ne Ivanko....Ča je je - red je da nas počastiš !


Ma Bogati...A zašto ?

Jerbo je u prikjučer bija Sveti Ivan a ti si to zataja ovemu svitu i nisi jin da, u to ime, ni bićerin loze liznit da ti nazdravidu. Saš sve refat....unese mu se priko banka u lice moja šjora File.

Ajde dobro, ča omar vičete. Evo dvi litre na moj račun ! Samo ča će oti političar ovod ? Ča ste ga doveli - pa da me špija da mi se u butigu pije. Znan ja take. Biće zna sve one inšpektore...ča malemu čoviku vadidu mast ispo kože - pa mu ni žmul vina ne dadu popit u vinariju...Jerbo, naravski, to će spasit državu....Jerbo je tako mi ruvinajemo i upropaštavamo, pljačkamo i deštrigajemo da nas sve triba bacit u pržun. E onda će ona procvitat ! Velike će šolde vlada tako ušparat !

Ajde ostavite se malega. Ni on loš. On je moj susid...zauzme se za me šjora File.

A kako Vi kažete moja šjora File. Evo...ja Van virujen - ma mi je on nikako sumnjiv...i to ni samo meni, značajno nakrivi on svoju debelu glavu i podigne velike raštrkane obrve.

Ča to jema sad značit ? Čuješ li me Ivanko....zaštitnički podigne svoj glas šjora File.

A ništa ! Ča jema bit ? Eno san čita u foje...piše oni Butković da triba razbucat spliski SDP...Da sve to triba rastirat i raspustit...jerbo da su to niki, ča ti ga ja znan, vagabundi i nesriknjici...na čeli s otin tot.....I upre on svoj debeli prst prima meni.

Ma ča si reka, sva se , ka lamica, stanji i naoštri moja susida ? Ča si to reka ? Ma koji Buković ?

Ma ni Buković vengo Butković !

Znači ni on od nikih bukvana ?

Ništa ja nisan tija reč...samo san pripriča ča je Mate pročita. Je li Mate ?

Ne mišaj mene u pulitiku Ivanko....Ostavi se ti mene na miru. Znaš i sam di san radi pulitike odslužija svoje ! Ništa ja nisan ni čuja ni vidija !

Ma vidi tovara jednega...sad bi mene u govna uvalija. A jesi li mi reka da ga je i oni Kuljiš na televiziju isto izgadija...?

Ja ? Bože oslobodi ?

Šjor Ivanko vas pocrljeni i naduje se - ka da će puknit.

Jesi, jesi...Reka si mi da je i on reka kako triba ove spliske esdepejce sve smečit i rastirat.....a da je najgori ovi ovod...A onda se okrene prima meni dodajući: Ma škužajte šjor Marine - nisan ja to reka nego ovi ovod da je čuja toga Kuljiša na televiziju u niku kasnu uru....da je to on reka - cili se smota moj šjor Ivanko ! A oti Bukvić...ovi, oni... Butković da je zaziva šjor Milanovića da Vas šamaštra...Eto ti ga na - pa ča san ja sad tot kriv ?

Ma svitu moj lipi - ča se sekirate ? To već i rebci znadu kako bi niki dali ne znan ča da me se liberaju ! Ma oni van nisu u moju stranku. Mogu mi puvat...! Eto jin ga na !

Ma naravski....naravski. Ma koji su to nesriknji farabuti. Bićedu sve to pišedu zaraj pinez ?

A ne vengo zaraj friške arje....dobaci poučno šjora File.

A za koga oni igradu ? U koji tim ? Ko jin je trener ?

Oli ste išempjali...? Pa ni van ovo svitsko prvenstvo u fuzbalu vengo politika. I to ona šporka !

A oli jema i drugovačije politike ?

Jema ljudi, jema....Pustite ji na miru - nek se žešćidu i laju...Fermat će kad dobiju svoju kost !

Ma te je ištraca i oni Dujmović pa mi ništa ni kjaro....počme umovat šjor Ivanko nalivajući još jedan žmul crnega svakomu. Oti Dujmović te pjuca i kaže da je desničar. Dodaje balun Kuljišu koji te nastavja pjucat i kaže da je livičar - Ma ko to more razumit ?

Trener ! Trener more razumit ! Oni za čiji tim igradu !

Annnn ! Bogami jemaš prav. Sve mi se pari da su ti, sinko moj spremali veliku papu - a spali su na manistru na pjuvaku !

E ča ti je čovik...doda iz kantuna šjor Mate...Ma jebeš ti sve foje, sve televizije i sve politiške kužine. Boje je nan ovod u vinariju sidit na gajbu, popit žmul vina i pročakulat, onako juski - vengo radit šporkarije za ne znan kakvu manču, jel tako ?

Je, lipi naš Mate - Svaka ti piva....Ma ko bi reka da taki Salamun čući u tebi....Biće i tebe baba zvala doma sa ponistre: Oj Matune...dojdi doma , namazala san ti kruva i masti i posula cukron !

Zajebajite vi zajebajite....ma ja za obid jeman janječe tripice a Denis, Davor i Tihomir nek kusaju manistru na pjuvaku. Svakon prima zaslugama, jel tako ?

Reče se: Svakon prima potribama Mate !

Gren ča dok je vrime...Vidin ja da se ovod počela širit komunistiška propaganda...Đava zna di će to na kraju završit...doda šjor Mate šerjasto i malo bordižavajući s jedne bande na drugu nikako pogodi vrata o viške vinarije i ode na obid i na svoje janječe tripice.





- 23:11 - Komentari (106) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.