Svašta, ali nek je uzbudljivo!

petak, 05.02.2010.

Gdje smo ono stali?

Mda....kod kraljevskog osjećaja da mi sama pritišće ruke na svoje grudi, tako se jasno, uzbuđeno i nedvojbeno nudi. Finog zadovoljstva što pod prstima čutim da joj srce tuče sasvim divlje, da na svim jezicima svijeta govori da sam uspio, da sam odigrao još jednu briljantnu partiju, da sam odsvirao još jednu pravu simfoniju, od početka do kraja bez pogreške, prevario čak i Majku prirodu, poništio svoje godine.....umijećem, vještinom! Krasna minuta....podigla je pogled prema meni dok su mi se ruke same refleksno kretale dobro poznatim pokretima, dok sam osjećao njihov učinak na dlanovima, dok sam se topio od izraza njezina lica i neke jedinstvene dubine pogleda srne....ili žene koja je odmakla sve zastore, koja jasno pokazuje da se predaje, da je prešla crtu, odlučila se! Izabrala bez ostatka!
Jezikom joj uklonih čokoladu iz ugla usana, prije nego su nam se posve spojile, prije nego je okusih u svoj raskoši, dok se sada sklopljenih očiju izvijala na stolcu prema meni i nekako mi svojim pokretom sama gurnula dekolte prema desnoj ruci, što je tako glatko skliznula pod finu čipku i još nas za nijansu približila, još jednom izazvala tihi mrmor iz njezina grla. Ustala je ne ispuštajući moj vrat i privila se uza me na onaj poseban način, način što izlazi iz želje da se stopi, istraži me, utisne se na svako dostupno mjesto. Osjetih ludu reakciju kada je kliznula trbuščićem gore dok se podizala na prste da se čim više približi...i još jedan nalet strasti dok su mi njezini prsti napeto lutali zatiljkom i vratom. Osjetila je i ona, jer se odmah tako sinhronizirano zaljuljala u kukovima, milujući ga mekim trbuhom, odgovarajući mu, namještajući se da ga osjeti, da ja nju osjetim.
Želio sam je doslovce proždrijeti, uči joj jezikom u grlo i mozak, dok su mi se prsti spuštali među faldama njezine suknjice, dirnuli prvo uzbudljivu glatkoću svile njezinih čarapa, pa već sekudu kasnije dotakli magičnu čipku gdje završavaju, čipku što unaprijed obećava neponovljiv osjećaj gole guze u rukama i dovodi do ludila već i samom pomisli da je sva ta raskoš pripremljena samo za mene, da je zamišljala točno ovo i nekoiliko sati ranije, dok je čulno, s najljepšim smješkom, navlačila kao paperje meke čipškaste gaćice, pa zatim pažljivo navlačila jednu, pa drugu, svilenu čarapu, poravnavala ih na vitkim nogama i bacila još posljednji, zadovoljni pogled cijelom njihovom dužinom...
Predaleko je bila spavaća soba, meni sasvim sigurno, a mislim i njoj, jer je još nisam uspio okrenuti do kraja od sebe, a sama se spustila na laktove na komodu pred sobom i počela mi čulni ples po tijesno priljubljenom krilu, slijedeći zanesene pokrete mojih ruku po grudima što su mi se izvučene iz grudnjaka punom težinom prelijevale među prstima, čineći se i raskošnije nego li sam mislio. Šumno je udahnula razmičući bedra dok sam na koljenima zaranjao u nju jezikom, kušao je posvuda, odmičući neznatnu prepreku čipke, naizmjence se stala podizati na prste jedne pa druge noge i spuštati, gurati guzu prema meni, pa je sekudu kasnije povlačiti uz stiskanje bedara....Promrljala je , prvi puta nešto razgovjetno....dođi....nemoj više, u kratkoj pauzi između niza trzaja što su joj prolazili tijelom, a onda se opet otvarala, polegla sasvim na komodu i još podigla guzu, dopuštajući da je okusim još dublje da se još bolje poigram njezinom ženskosti među usnama..Još je malo razmakla noge osjetivši da sam joj spustio gaćice, da se ustajem i otkopčavam, a onda je posve odpustila kočnice, podivljala kružeći po njemu u nezaustavljivom nizu kružnih i izravnih trzaja čitavim tijelom, valova u svojoj nutrini, grčevitog izvijanja kičme, puštanja i snažnog hvatanja za rub komode, mislim posve nesvjesna i čvrstog stiska na svom struku i nekoliko posve drugačijih mojih naleta, skoro udaraca mojih kukova. Tek se postepeno vraćala u stvarnost, zaustavljala i prilagođavala svoje pokrete mojima, sve usporenijim....Još se jednom jako podigla na prste, priljubila čvrsto uza me, uhvatila me rukom za bedro i malo drugačijim glasom rekla tek....mislila sam da će biti tako...znaš?

05.02.2010. u 13:53 • 51 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Ožujak 2012 (4)
Veljača 2012 (3)
Prosinac 2011 (2)
Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (1)
Kolovoz 2011 (2)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Veljača 2011 (1)
Siječanj 2011 (2)
Prosinac 2010 (1)
Studeni 2010 (3)
Listopad 2010 (3)
Rujan 2010 (2)
Kolovoz 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (3)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (2)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (4)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Istraživanje ženske psihe, logike i navika, uopće tajne znane kao ženska osoba.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr