subota, 18.02.2017.

Veljača

Krenula sam vježbati prije nekoliko tjedana. I već sam uspjela stati. :D

Prvi tjedan sam vježbala utorak, četvrtak i subotu. Drugi tjedan u utorak 10 minuta jer mi Helena nije dala duže, četvrtak sam preskočila, subotu odradila. Treći tjedan još ništa. Mislim hodam, idem po stepenicama, žurim se na posao, nanašam Helenu uokolo i nekad prije spavanja, šetam s psom i slično, ali to je to.

Najveći problem je što se uopće ne osjećam loše što sam prestala. Ne uživam u vježbanju. Dobar je osjećaj kad odradim to, ali opet nedovoljan poticaj da krenem.

Danas sam čak vozila auto. Samo po skoro praznom parkiralištu, ali i to je nešto.

Čitam. To mi je valjda najomiljeniji cilj za ovu godinu.

Evo me i na blogu, pa možemo reći da pišem. :D

Ne znam zašto, ali ovih dana me hvata neki umor. Navečer sam praktički u 9 već spremna za spavanje pa nekako izguram do pol 11, 11.

- 21:00 - Ostavi trag (5) - Isprintaj - #